Talihsiz bir olay öneri bekliyorum

BERAT

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
18 Tem 2020
Mesajlar
281
Beğeniler
657
Yaş
28
İl
Zonguldak
#21
Arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum fikir ve önerileriniz için eksik olmayın
Aracı yıkadım elimde olan hafif aşındırıcı pastayla denedim bazı çizikler çıktı

Kaputta astara inen çizik çok şükür ki yok.

Ama sağ ve sol çamurlukta diş izleri maalesef ki can sıkıyor
Düşüncem göçük düzeltme de düzelttirip dalgalanma olan yerleri giderip sonra rutuş olarak kalemle boyatmak

Marşpiyeli de yemiş sıpa orayada artık marşpiyel yaptrma zorunluluğu dogdu bize
dokusu süngerimsi birşey üstüne direk A3 marşpiyel taktırsam heralde paslanma gibi bir sıkıntı yaratmaz

Tampon zaten ölmüş diş izleri delik deşik onuda rs3 le degişmeyi düşünüyorum

Benim düşüncelerim bu şekilde
Sizlerde Birde bu şekilde degerlendirme yaparsanız çok memnun olurum arkadaşlar
Temiz görselleri bırakıyorum fikirlerinizi bekliyorum




 

overlockcu

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
3 Oca 2021
Mesajlar
44
Beğeniler
95
Yaş
34
İl
Ankara
#23
Çok can sıkıcı bir durum, gözlerime inanamadım. Çok geçmiş olsun hocam. Çoğu çiziği zaten düzeltmişsiniz. Geriye pek birşey kalmamış. Kaskoyu deldirmeyin bence.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
2,890
Beğeniler
6,762
Yaş
40
İl
istanbul
#24
İlk komşu arayınca benimde kan beynine sıçradı abi işteydim bastım 2dkya geldim görünce ben şok köpek maalesef sokak köpeği muhtelen garajda kamera da yok belediye ye ispatlayamam da
Polisajla toparlamaz mı ki abi tramer yoksa epey yüklü çıkacak bi köpek yüzünden okdar zarara girmek istemiyorum açıkcası
Çiziklerin derinliğine bağlı olarak en kötü ihtimalle çok daha az fark edilir hale gelirler. Tamponu kafaya takma, plastik parça, o hali için kasko değişim vermez diye düşünüyorum. Ha onarımı düzgün yaparlarsa ilk günkü gibi olabilir. İstanbul'da olsan çeşit çeşit yer tavsiye edebilirdik ama bulunduğun ilde kim var kim yok bilmiyorum :(
Acenten veya sigorta şirketin ile görüş. Hasarsızlığın varsa ne kadar etkilenir, ne yapılabilir, kime yönlendirirler bir öğrenmende fayda var. Baktın onarım fiyatı ile taktırmak istediğin tamponun fiyatı kafa kafaya geliyor o zaman sende yeni tampon takar hem görünümü biraz değiştirir hemde bildiğin yerde boyatırsın.
Biliyorum yaşadığın şey hiçbirimizin başına gelmesini istemediği birşey, olan olmuş. Tekrarının olmaması için de neler yapılabilir ona da bakmak lazım. Garajın kapısı mı açık kalmış? Köpek nasıl girmiş, kapalı otoparkta sokak köpeğinin işinin olmaması lazım.
Tekrar geçmiş olsun, hayatın boyunca da yaşayacağın en büyük ve en kötü hasar bu olsun. Bununla geçmiş olsun. Şimdi biraz otomobilden soğuma durumu da söz konusu olabilir, hiç kafaya takma.
 

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
2,572
Beğeniler
5,488
#25
Çok geçmiş olsun hocam gerçekten can sıkıcı beterinden korusun allah
 

BERAT

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
18 Tem 2020
Mesajlar
281
Beğeniler
657
Yaş
28
İl
Zonguldak
#26
Geçmiş olsun, hayli can sıkıcı bir durum. Ankaraya gidecekseniz doktorunuz @CNR Detailing :)
Ankara'ya geldigimde yanına çay içmeye tanışmaya ugrayacaktım zaten yazmıştım kendisine yerini de söylemişti şimdi tanışmaya daha iyi bir bahanem @CNR Detailing
Çok can sıkıcı bir durum, gözlerime inanamadım. Çok geçmiş olsun hocam. Çoğu çiziği zaten düzeltmişsiniz. Geriye pek birşey kalmamış. Kaskoyu deldirmeyin bence.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Çok teşekkürler öyle elle çıkabildigi kadar çıktı makinayla yapıldıgında daha güzel sonuç verir kanaatindeyim
Çiziklerin derinliğine bağlı olarak en kötü ihtimalle çok daha az fark edilir hale gelirler. Tamponu kafaya takma, plastik parça, o hali için kasko değişim vermez diye düşünüyorum. Ha onarımı düzgün yaparlarsa ilk günkü gibi olabilir. İstanbul'da olsan çeşit çeşit yer tavsiye edebilirdik ama bulunduğun ilde kim var kim yok bilmiyorum :(
Acenten veya sigorta şirketin ile görüş. Hasarsızlığın varsa ne kadar etkilenir, ne yapılabilir, kime yönlendirirler bir öğrenmende fayda var. Baktın onarım fiyatı ile taktırmak istediğin tamponun fiyatı kafa kafaya geliyor o zaman sende yeni tampon takar hem görünümü biraz değiştirir hemde bildiğin yerde boyatırsın.
Biliyorum yaşadığın şey hiçbirimizin başına gelmesini istemediği birşey, olan olmuş. Tekrarının olmaması için de neler yapılabilir ona da bakmak lazım. Garajın kapısı mı açık kalmış? Köpek nasıl girmiş, kapalı otoparkta sokak köpeğinin işinin olmaması lazım.
Tekrar geçmiş olsun, hayatın boyunca da yaşayacağın en büyük ve en kötü hasar bu olsun. Bununla geçmiş olsun. Şimdi biraz otomobilden soğuma durumu da söz konusu olabilir, hiç kafaya takma.
Yorumların fikirlerin için çok çok teşekkürler abi çizikler saglam bir ustalıkla farkedilirligi bayagı düşer diye düşünüyorum plastik aksamları da kim onarır nasıl yapılır bir arayış içine gireceğim ama degilim beni daha çok memnun eder çünkü araçtan sogudum ısıtacak tek şey görünümün degişmesi
Garajın kapısını hala yavşak müteahhit yapacak bugün yakalayamadım yakalasam bn takacaktım onu kapı niyetine de yarın ola hayır ola artık abi.
Teşekkürler abi Allah cümlemizi korusun
Çok geçmiş olsun hocam gerçekten can sıkıcı beterinden korusun allah
Amin hocam sagolun Allah hepimizi beterlerinden korusun
 

ihsanayna

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
21 Haz 2020
Mesajlar
23
Beğeniler
28
Yaş
33
İl
kastamonu
#28
Geçmiş olsun hocam. İçim cız etti görünce.

CLT-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Hk80

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
13 Ara 2020
Mesajlar
29
Beğeniler
108
Yaş
41
İl
İstanbul
#29
Selâm, Tampon değişir sadece servis onu mümkün değil tamir etmez. çizikler iyi bir polisajla gider gibi gözüküyor. Marspiyel zaten pütürlü boya, oraya süngerle bile rötuş olur hiç fark edilmez. Derin çiziklerde iyi rötuş ile fazla gözükmez renginiz uygun.
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,117
Beğeniler
17,741
Yaş
41
İl
antalya
#30
Çok geçmiş olsun, Allah beterinden korusun. Artık köpeklerde delirdi. Arabalara saldırıyor. Nasıl bir hırsla arabayı bu hale getirebilir akıl almıyor.
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
2,890
Beğeniler
6,762
Yaş
40
İl
istanbul
#31
Ankara'ya geldigimde yanına çay içmeye tanışmaya ugrayacaktım zaten yazmıştım kendisine yerini de söylemişti şimdi tanışmaya daha iyi bir bahanem @CNR Detailing

Çok teşekkürler öyle elle çıkabildigi kadar çıktı makinayla yapıldıgında daha güzel sonuç verir kanaatindeyim

Yorumların fikirlerin için çok çok teşekkürler abi çizikler saglam bir ustalıkla farkedilirligi bayagı düşer diye düşünüyorum plastik aksamları da kim onarır nasıl yapılır bir arayış içine gireceğim ama degilim beni daha çok memnun eder çünkü araçtan sogudum ısıtacak tek şey görünümün degişmesi
Garajın kapısını hala yavşak müteahhit yapacak bugün yakalayamadım yakalasam bn takacaktım onu kapı niyetine de yarın ola hayır ola artık abi.
Teşekkürler abi Allah cümlemizi korusun

Amin hocam sagolun Allah hepimizi beterlerinden korusun
Çizikler en kötü görünümü azalır, çamurluktaki sıkıntılar da rötüşlanır zımpara ve polisaj ile en kötü çok daha az belirgin hale gelirler. Gerçi bu kısımları @CNR Detailing halleder. Tampon ve garaj kapısı işini çözmen lazım. Bunlardan en önemlisi garaj kapısının eksikliği :(
Pek o kısımları bilmem ama sözleşme var ise ve kapıyı da takmadıysa hukuk yolunu kullanın, paşa paşa gelip taksın. Yoksa, eminim bugün takarım, yarın takarım diye oyalar durur. Hiç de böyle insanları sevmem. Bu insanlara karşı da sabrım hiç yoktur. Kapıyı şu gün taktın taktın yoksa hukuk yolunu kullanacağım sonrası senin için iç açıcı olmayabilir derdim.
Hele birde böyle bir hasar başıma gelse sinirden kafamdan dumanlar çıkardı.
 

İdris

Usta Detaycı
Üye
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
959
Beğeniler
1,344
İl
Bursa
#32
@BERAT, çok geçmiş olsun sokak köpeği olsa nebileyim disarda bir dunya araba var ben isim geregi arabayla evlere bahcelere koy belde yerlerinde gidiyorum kopek saldırıyor ama hep gozu tekerlekte durunca oda duruyor sahipli kopek gibi geldi nebileyim
 

Ömer88

Usta Detaycı
Üye
Katılım
19 Oca 2019
Mesajlar
505
Beğeniler
1,351
#33
Çok geçmiş olsun, ilk görüntüde şok geçirdim sonradan attığınız resimlerle ciddi fark olmuş.
Hallolur herşey.
Beğen butonuna basamadım, üzgün butonu olsaydı keşke diye düşündüm.:gozudolx:
 

Muratcan

Usta Detaycı
Üye
Katılım
13 Kas 2018
Mesajlar
491
Beğeniler
1,357
Yaş
26
İl
Antalya
#34
Büyük geçmiş olsun. Bazı köpeklerin derdi dönen jantlarda. Kimininse araba altında kalan arkadaşlarını gördüklerinden dolayı. Durduk yere de garaja girip özellikle sizin arabanıza saldırması çok ilginç olmuş. Tekrardan geçmiş olsun.
 

Kenan

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
13 Ara 2020
Mesajlar
34
Beğeniler
61
Yaş
31
İl
Ankara
#35
Benim de başıma gelmiş site kameralarını izledik şerefsiz komşularımdan biri aracın tamponu yağ gibi birşey sürüyormuş (tahminimiz kuzu yağı hayvan yağı falan) sonra tekere sileceklere sürmüş bilerek de site kapısını açık bırakmış gece üç dört köpek ağzına etmişler tamponun. Mahkeme iki yıl sürdü kasko firması hukuk teminatıyla destek oldu. Serviste değiştirdik bilerek tampon parası panjur parası faizi dava parası avukat parası vs hepsini aldık evine icra koydurduk. Ülkemizde ne güzel insanlar var çekemiyorlar...
 

Sefa46

Uzman Detaycı
Uygulama Uzmanı
Üye
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
818
Beğeniler
7,134
Yaş
31
İl
Kahramanmaraş
#36
Berat Hocam Gecmis olsun sinir bozucu bir durum malesef Kaskodan Tampon degisimi yapilabilir yada RS3 Tamponu dusunebilirsiniz.Cizikler giderilir Uygulama alanim olsaydi hepsini hallederdim hic sorun degildi ancak @Pro nun onerisi guzel Cnr Detailing Mantikli
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,650
Beğeniler
5,698
Yaş
20
İl
Denizli
#37
Çok geçmiş olsun, iyi ki zararın çoğunluğu tamponda. Köpeklerin giden arabaya saldırdığını gördüm ama duran arabaya hiç görmemiştim.
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
2,890
Beğeniler
6,762
Yaş
40
İl
istanbul
#38
Benim de başıma gelmiş site kameralarını izledik şerefsiz komşularımdan biri aracın tamponu yağ gibi birşey sürüyormuş (tahminimiz kuzu yağı hayvan yağı falan) sonra tekere sileceklere sürmüş bilerek de site kapısını açık bırakmış gece üç dört köpek ağzına etmişler tamponun. Mahkeme iki yıl sürdü kasko firması hukuk teminatıyla destek oldu. Serviste değiştirdik bilerek tampon parası panjur parası faizi dava parası avukat parası vs hepsini aldık evine icra koydurduk. Ülkemizde ne güzel insanlar var çekemiyorlar...
Geçmiş olsun. Aklı başına gelmiştir bir daha kimsenin otomobiline birşey sürmez, sürdürtmez.
 

BERAT

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
18 Tem 2020
Mesajlar
281
Beğeniler
657
Yaş
28
İl
Zonguldak
#39
İçim cız etti valla çok geçmiş olsun hocam:(
Valla benim içimde de cızırtılar kopuyo ama şimdi daha iyiyim nasip dedik geçtik kendimizi avuttuk öyle olsaydı böyle olurdu şöyle olurdu diye teselli de bulduk şifayı
Geçmiş olsun hocam. İçim cız etti görünce.

CLT-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Çok teşekkürler Allah beterinden korusun inşallah
Selâm, Tampon değişir sadece servis onu mümkün değil tamir etmez. çizikler iyi bir polisajla gider gibi gözüküyor. Marspiyel zaten pütürlü boya, oraya süngerle bile rötuş olur hiç fark edilmez. Derin çiziklerde iyi rötuş ile fazla gözükmez renginiz uygun.
Reçete için teşekkürler bakalım uzman ellerde inşallah sıkıntısızca atlatırız bu dönemi
Çok geçmiş olsun, Allah beterinden korusun. Artık köpeklerde delirdi. Arabalara saldırıyor. Nasıl bir hırsla arabayı bu hale getirebilir akıl almıyor.
Teşekkürler abi. Amin herkese kazasız belasız dertsiz binmek nasip etsin. İlk gördüğümde benimde aklım almamıştı ama zorla aldırdım abi bu köpek degil canavar dedim avuttum kendimi
Çizikler en kötü görünümü azalır, çamurluktaki sıkıntılar da rötüşlanır zımpara ve polisaj ile en kötü çok daha az belirgin hale gelirler. Gerçi bu kısımları @CNR Detailing halleder. Tampon ve garaj kapısı işini çözmen lazım. Bunlardan en önemlisi garaj kapısının eksikliği :(
Pek o kısımları bilmem ama sözleşme var ise ve kapıyı da takmadıysa hukuk yolunu kullanın, paşa paşa gelip taksın. Yoksa, eminim bugün takarım, yarın takarım diye oyalar durur. Hiç de böyle insanları sevmem. Bu insanlara karşı da sabrım hiç yoktur. Kapıyı şu gün taktın taktın yoksa hukuk yolunu kullanacağım sonrası senin için iç açıcı olmayabilir derdim.
Hele birde böyle bir hasar başıma gelse sinirden kafamdan dumanlar çıkardı.
Bakalım abi çınar hocam la konustuk reçetesi saglam
Bugün görseydim zaten direk yasadan girecem abi kapatması gereken yer var orayı kapatmadı bizim garajın içinden araba geçiyo diger apartmana geçmek için bizim apartmanın mülki yeri ilk iş belediyeye şikayet edecem sonra da geçit vermeyecem çakacam tahtaları oraya hadi geçsinler de göreyim o şerefsizde ipe ipe yapacak kapıyıda duvarı da örecek diger apartmandakiler de nereye çekiyoda çeksin arabalarını
@BERAT, çok geçmiş olsun sokak köpeği olsa nebileyim disarda bir dunya araba var ben isim geregi arabayla evlere bahcelere koy belde yerlerinde gidiyorum kopek saldırıyor ama hep gozu tekerlekte durunca oda duruyor sahipli kopek gibi geldi nebileyim
Valla aklıma kötü şeyler getirmek istemiyorum kamera vs de yok hiçbiryerde araca da almadık sonraya erteledik kaldık öyle mal gibi
Çok geçmiş olsun, ilk görüntüde şok geçirdim sonradan attığınız resimlerle ciddi fark olmuş.
Hallolur herşey.
Beğen butonuna basamadım, üzgün butonu olsaydı keşke diye düşündüm.:gozudolx:
İnşallah hallolur ustam teşekkürler
Büyük geçmiş olsun. Bazı köpeklerin derdi dönen jantlarda. Kimininse araba altında kalan arkadaşlarını gördüklerinden dolayı. Durduk yere de garaja girip özellikle sizin arabanıza saldırması çok ilginç olmuş. Tekrardan geçmiş olsun.
Milyonda bir olur oda beni bulur diyorum kendimi avutuyorum Allah saflık problemi vermesin hallolur inşallah
Benim de başıma gelmiş site kameralarını izledik şerefsiz komşularımdan biri aracın tamponu yağ gibi birşey sürüyormuş (tahminimiz kuzu yağı hayvan yağı falan) sonra tekere sileceklere sürmüş bilerek de site kapısını açık bırakmış gece üç dört köpek ağzına etmişler tamponun. Mahkeme iki yıl sürdü kasko firması hukuk teminatıyla destek oldu. Serviste değiştirdik bilerek tampon parası panjur parası faizi dava parası avukat parası vs hepsini aldık evine icra koydurduk. Ülkemizde ne güzel insanlar var çekemiyorlar...
Bu nasıl bir insanlıktır ya bunu yapan da hayvanın teki yani kamera vs de yok ki ne oldu ne bitti bizde görebilsek
Berat Hocam Gecmis olsun sinir bozucu bir durum malesef Kaskodan Tampon degisimi yapilabilir yada RS3 Tamponu dusunebilirsiniz.Cizikler giderilir Uygulama alanim olsaydi hepsini hallederdim hic sorun degildi ancak @Pro nun onerisi guzel Cnr Detailing Mantikli
Çok teşekkürler hocam sizde Ankara Maraş yapıyordunuz galiba ilgilenmiş kadar oldunuz ama demeniz bile yeterli çok sagolun çınar hocam da bakacak sagolsun oda yardımcı olacak
Çok geçmiş olsun, iyi ki zararın çoğunluğu tamponda. Köpeklerin giden arabaya saldırdığını gördüm ama duran arabaya hiç görmemiştim.
Duran arabaya saldırdığını bende görmemiştim işte bana denk geldi saglam tecrübe ettim bende nasibimiz buymuş dedim avuttum kendimi
 

pilotgokhann

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
18 May 2020
Mesajlar
304
Beğeniler
584
Yaş
32
İl
ANKARA
#40
Çok büyük geçmiş olsun öncelikle. Kediyi kovalamış ve kedi de araç içerisinde bir yerlere kaçtı ya da saklanma süsü verdi ise köpek bu hale getirmiş olabilir. Allah beterinden saklasın. Tamponda (yanılmıyorsam) ısı sensörleri ve algılayıcı bişeyler olması lazım bundan dolayı tampon baya pahalı. Far zaten adaptif ve Led içerdiği için söylemeye gerek yok. Ben sizin yerinizde olsam öncelikle tamponu söktürüp tamir ettirirdim. Daha sonra da bulunduğunuz bölgenin en iyi boyacısına boyatırdım. Kaput çamurluk ve far çok profesyonel bir polisaj ister köpeğin derin çizdiği yerlere de servisten temin edilecek boya ile yeterli seviyede dolgu ve polisaj. Gördüğüm kadarıyla yapılabilecek minimum masraflı tramersiz işler bunlar olur. Tramer işine hiç bulaşmayın. Astarı yüzünden pahalıya gelir. Bi ton para çıkarırlar.