Eline sağlık kardeşim, beyaz lekeler bıraktı benim uygulamada, benzinlikteki uygulamıştım ama rüzgar vardı sanırım bira kuruma yapmış olabilir. Onun dışında parlaklık ve yüzey hissiyatı güzel bir ürün. Özellikle jantlara uygulama kolaylığı çok iyi.
İnceleme için teşekkürler sizin incelemenizden ve buradaki yorumlardan bağımsız birkaç yerde temizlemesi zor leke bırakıyor diye görünce almadım. Fiyatı uygundu n11'de 15 gündür 69 lira civarıydı ama daha güvenli bir tercih olur diye Sonax BSD aldım artık
İnceleme için teşekkürler sizin incelemenizden ve buradaki yorumlardan bağımsız birkaç yerde temizlemesi zor leke bırakıyor diye görünce almadım. Fiyatı uygundu n11'de 15 gündür 69 lira civarıydı ama daha güvenli bir tercih olur diye Sonax BSD aldım artık
Keşke alsaydınız, o paraya bir daha satmazlar. BSD yüzeyi kaygan hale getirmiyor, trafik filmine davetiye çıkarıyor, tozu kiri mıknatıs gibi çekiyor ama dayanımı tabiki Tw'den daha fazla.
TW'yi defalarca kullandım hiç öyle çıkmayacak lekeler ile karşılaşmadım.
Ürün kullanım kolaylığı açısından gayet güzel sık suyu püskürt geç.
Ben jantlarda kullanıyorum parlaklığa ve hidrofobiye etkisi oluyor , kir tutma konusunda herhangi bi artı veya eksi göremedim. Kısa bi uygulama videosu iyi seyirler