Turtle Wax Wax & Dry'ın Su İticiliğini İnceleme

halis06

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
15 Ara 2018
Mesajlar
12
Beğeniler
16
İl
Ankara
#1
Merhaba Detail Forum üyeleri. Bu videoda merak ettiğim bir şeyi yaptım. Hızlı cila ile camdaki su ne ölçüde itilir bunu inceledim. Bunun için özel ürünler mevcut. Ancak bu bütçeyle yada eldeki malzeme ile neler yapılır bunu görmüş oldum.

Yanlışımız eksiğimiz varsa mazur görün. Fikirlerinizi buradan veya Youtube kanalımdaki video yorumlarından belirtebilirsiniz. Videomuda beğenirseniz mutlu olurum tabi :) İyi günler iyi seyirler. :)

 

nuriksari

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Üye
Katılım
20 Oca 2018
Mesajlar
1,568
Beğeniler
1,540
Yaş
40
İl
Dubai
#4
Aynen abi normalde kemersiz yola çıkmıyorum ama gideceğim yer kısa olduğu için üşendim biraz tabi videolarda biraz daha dikkat etmek lazım. Teşekkür ederim eleştirin için :)
Sadece videolarda değil hayatın kendisinde dikkat etmek lazım güvenliğe, kurallara. Gideceğin yer kısa ya da uzun farketmemeli kendi canını belli kriterlere göre değerlendirmemen en öne koyman temmenisiyle... sağlıcakla kal uygulamalara devam...
 

halis06

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
15 Ara 2018
Mesajlar
12
Beğeniler
16
İl
Ankara
#5
Sadece videolarda değil hayatın kendisinde dikkat etmek lazım güvenliğe, kurallara. Gideceğin yer kısa ya da uzun farketmemeli kendi canını belli kriterlere göre değerlendirmemen en öne koyman temmenisiyle... sağlıcakla kal uygulamalara devam...
Eyvallah sağolasın abi
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
6,937
Beğeniler
16,687
Yaş
40
İl
antalya
#9
Öncelikle video ve inceleme için teşekkürler.
Nacizane birkaç eleştirim olacak, yanlış anlmanı istemem, yapıcı eleştiriler.
Öncelikle yapmur yağıyor, araba kirleniyor o yüzden detay yapmıyorum, zaten ürün boşuna gidiyor görüşüne katılmıyorum. Böyle bir mantık detay mantığına tamamen ters, zıt bir durum. Kullandıpımız ürünlerin amacı zaten aracımızı kötü hava şartlarından mümkün olduğunca korumak. Ayrıca zaten adı üstünde ürün hızlı cila. Yada quick detailer yada quick wax. Yani hızlı, pratik kullanmak için. Tamam hava şartlarından dolayı polisaj yapamıyorum, wax uygulayamıyorum, seramaik yapamıyorum dersin buna birşey diyemeyiz. Bu uygulamalar zaman isteyen ağır uygulamalar fakat yıkama sonrası 5 dakikanı bile almayacak bir uygulamaya boşuna demek abesle iştigal. O kullandığın ürünü aracına uygulaman en fazla 5 dakikanı alır, o kadar bile almaz. İzleyenleri yanlış yönlendirecek bir yorum olmuş bu dediğin. Videonu izleyen bu işlerden hiç anlamayan bir adam kışın ben hiçbirşey yapmayayım boşuna olur zaten sonucunu çıkarabilir.
İkincisi ürünü yanlış uyguluyorsun. Kullandığın ürün ıslak yüzeye uygulanan bir ürün. Kaportaya aynı şekilde uygulamamanı tavsiye ederim. Aracını yıkadıktan sonra kurulamadan panel başına 2-3 fıs yapıp kurulama işlemine devam edecesin.
Videoda sonuç yok, yani uyguladıktan sonra yağmulu havada bir sürüşle tamamlasan video amacına ulaşırdı diye düşünüyorum.

Gerçekten daha iyi ve daha doğru bilgiler vermen adına yazdım bunları. Umarım yanlış anlmazsın.
 

halis06

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
15 Ara 2018
Mesajlar
12
Beğeniler
16
İl
Ankara
#10
Öncelikle video ve inceleme için teşekkürler.
Nacizane birkaç eleştirim olacak, yanlış anlmanı istemem, yapıcı eleştiriler.
Öncelikle yapmur yağıyor, araba kirleniyor o yüzden detay yapmıyorum, zaten ürün boşuna gidiyor görüşüne katılmıyorum. Böyle bir mantık detay mantığına tamamen ters, zıt bir durum. Kullandıpımız ürünlerin amacı zaten aracımızı kötü hava şartlarından mümkün olduğunca korumak. Ayrıca zaten adı üstünde ürün hızlı cila. Yada quick detailer yada quick wax. Yani hızlı, pratik kullanmak için. Tamam hava şartlarından dolayı polisaj yapamıyorum, wax uygulayamıyorum, seramaik yapamıyorum dersin buna birşey diyemeyiz. Bu uygulamalar zaman isteyen ağır uygulamalar fakat yıkama sonrası 5 dakikanı bile almayacak bir uygulamaya boşuna demek abesle iştigal. O kullandığın ürünü aracına uygulaman en fazla 5 dakikanı alır, o kadar bile almaz. İzleyenleri yanlış yönlendirecek bir yorum olmuş bu dediğin. Videonu izleyen bu işlerden hiç anlamayan bir adam kışın ben hiçbirşey yapmayayım boşuna olur zaten sonucunu çıkarabilir.
İkincisi ürünü yanlış uyguluyorsun. Kullandığın ürün ıslak yüzeye uygulanan bir ürün. Kaportaya aynı şekilde uygulamamanı tavsiye ederim. Aracını yıkadıktan sonra kurulamadan panel başına 2-3 fıs yapıp kurulama işlemine devam edecesin.
Videoda sonuç yok, yani uyguladıktan sonra yağmulu havada bir sürüşle tamamlasan video amacına ulaşırdı diye düşünüyorum.

Gerçekten daha iyi ve daha doğru bilgiler vermen adına yazdım bunları. Umarım yanlış anlmazsın.
Öncelikle eleştiriniz için teşekkürler. Yıkama konusunda videolara yeni başladığım için izah edememiş olabilirm. Ben aracı bugün yıkasam bile akşam çamura girmek durumuna kalıyorum. Çünkü geçtiğimiz yollar çamurlu. Ayrıca o yoldan geçmesem bile hergün araç ile kent dışına çıkıyorum mecburi olarak. Yani ben arabayı akşam yıkadım hızlı cila attım. yarın sabah çamur içinde kalıyorum. Bunu anlatmak istemiştim ama olmadı. yoksa yağmur kaydırsın diye bunu kullanıyoruz zaten. birtek yağmur yağsa sorun değil. Diğer dediğinize gelecek olursam ürünün arkasında araç ıslakken uygulayın yazıyor dediğiniz gibi. Ama ben camdaki uygulamaya bunu yapmak istemedim. kendi fikrimce. Zaten kaportaya uygulaması farklı diye belirttim videoda. Son olarak yağmurda sürüş yapacaktım ama o gün yağmur yağmadı ne yazıkki bende su dökerek göstermek istedim. Tüm eleştirileriniz için tekrar tekrar teşekkür ederim. Sizi hiç yanlış anlamadım sizde beni anlamazsınız umarım.
 

Cangp2

Usta Detaycı
Üye
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
450
Beğeniler
1,028
Yaş
27
İl
Istanbul
#11
Eline saglik inceleme icin tesekkurler. Ozellikle cam su kaydirici urunler kalitesi ispatlanmis markalarla bulusunca cok pahali olabiliyor. Eger baska urun kullanmak istersen carpex yagmur kaydirici vardi ben zamaninda 7 tl ye almistim aklinda bulunsun tabii bir gyeon vs olamaz ama kisa vadede seni memnun edecektir.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

halis06

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
15 Ara 2018
Mesajlar
12
Beğeniler
16
İl
Ankara
#12
Eline saglik inceleme icin tesekkurler. Ozellikle cam su kaydirici urunler kalitesi ispatlanmis markalarla bulusunca cok pahali olabiliyor. Eger baska urun kullanmak istersen carpex yagmur kaydirici vardi ben zamaninda 7 tl ye almistim aklinda bulunsun tabii bir gyeon vs olamaz ama kisa vadede seni memnun edecektir.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Öneriniz ve fikirleriniz için teşekkür ederim. :)