Selamlar herkese, iyi forumlar.
Hem kirlere karşı etkili, çok ovalatmadan sökecek, hem de boyaya zarar vermeyecek bir şampuan arıyorum. Bana combo 2 yi önerdiler. Ph nötrden daha etkili olduğunu ve boyaya zarar vermeyeceğini söylediler. Benim hassas olduğum nokta motor bloğunun boyası. Önceki motosikletimde götürdüğüm yıkamacılardaki şampuanlar akıntı şeklinde lekeler yapmıştı blokta. Yine aynı durum olmasından korkuyorum. O yüzden sizlere danışmak istedim. Neyi, nasıl, ne oranda kullanmak lazım? Çok etkisiz bir şampuan da kullanmak istemiyorum. Yağmur suları, yoldaki kirler vs hep motor bloğuna yapışıyor blok ısınıp soğudukça çıkarması iyice zor hale geliyor. Bu arada modeli Triumph Street Triple rs boyası mat siyah. Şimdiden teşekkürler cevaplarınız için.
Hem kirlere karşı etkili, çok ovalatmadan sökecek, hem de boyaya zarar vermeyecek bir şampuan arıyorum. Bana combo 2 yi önerdiler. Ph nötrden daha etkili olduğunu ve boyaya zarar vermeyeceğini söylediler. Benim hassas olduğum nokta motor bloğunun boyası. Önceki motosikletimde götürdüğüm yıkamacılardaki şampuanlar akıntı şeklinde lekeler yapmıştı blokta. Yine aynı durum olmasından korkuyorum. O yüzden sizlere danışmak istedim. Neyi, nasıl, ne oranda kullanmak lazım? Çok etkisiz bir şampuan da kullanmak istemiyorum. Yağmur suları, yoldaki kirler vs hep motor bloğuna yapışıyor blok ısınıp soğudukça çıkarması iyice zor hale geliyor. Bu arada modeli Triumph Street Triple rs boyası mat siyah. Şimdiden teşekkürler cevaplarınız için.




