Virtue's Deta Tekerlekli Malzeme Arabası

drerdogan

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
23 Mar 2018
Mesajlar
262
Beğeniler
945
İl
ısparta
#1
Dostlar...
Arabayı yıkadığım yer ile depom arasında biraz mesafe vardı. Gir-çık, gel git ekstra yoruluyorum derken bu ürünü insta da gördüm. Biraz bakınırken %10 hb indirimi denk geldi, sizlere paket, montaj, ürün tecrübelerimi aktaracağım.

Ürünü hb üzerinden detaymarketimden aldım, kendi sitesinde 4250 iken 3825 e aldım.

Ürünün kendi ambalajı yok, streç Filme sarılıp normal bir koli ile 2parça halinde geldi. Biraz endişe verdi ama uzun parçaların ucunda hafif bir deformasyon harici sıkıntı olmamış.



Kutudan çıkan halleri şöyleydi



Ürün 7 numara anahtar ve alyan ile monte ediliyor. Tekerleri monte ederken ekstra pul kullanıyorsun. Montaj pratik değil ve vidalama, matkap kullanma imkanı da yok, tamamen el emeği, göz nuru



Şu elimde gördüğünüzden yaklaşık 80 adet vidalama yapıyorsunuz , küçük de olunca kısım kısım yaklaşık 2 saati buldu montaj.

Boş halı şu şekilde



Benim polisaj ile işim yok, kendi malzemelerimi derli toplu yanımda istediğimden aldım bunu, polisaj yapanların daha çok işini kolaylaştırır diye düşünüyorum.

Tekerleri metal ve kama marka, 2si frenli, 2 si normal ve baya sağlam.

En üst ve en alt tabla derin, orta kısmen daha sığ derinlikte.

Doldurduğum hali de şu şekilde dostlar.



Yorumlarım ise...
Statik boya kullanılmış, biraz çizilmeye karşı hassas gibi, biraz da leke kalacak gibi, günler gösterecek bunu.

Ürünler eğim olduğunda üzerinde iyi kayıyor, muhtemelen az kullandığım bir bez atarım altlarına, hem leke hem kaymanın önüne geçerim.

Ağır ve kaliteli olduğunu hissettiriyor, uzun süre kalır bizimle.

Uzun kenarlarında aparat, şişe yerleri var, güzel olmuş, kısa kenarlara da polisaj makinası olmayanlar için askı, yine şişe yeri olabilirdi.

Şimdilik tecrübelerim bu şekil, tavsiye ediyorum genel olarak, sorunuz olursa beklerim.
 

Eaglemre

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
24 Haz 2022
Mesajlar
688
Beğeniler
2,615
İl
Ankara
#3
Hayirli olsun hocam, gule gule kullanin. Bayiliyorum boyle duzenli seyleri gormeye :) bu urunu kendiniz yaptirmaya kalksaniz en az 3 kat fiyata yaptiririrsiniz. Tekrardan gule gule kullanin :)
 

ruudvan

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
26 Eyl 2024
Mesajlar
162
Beğeniler
334
Yaş
40
İl
istanbul
#4
Hayirli olsun hocam, gule gule kullanin. Bayiliyorum boyle duzenli seyleri gormeye :) bu urunu kendiniz yaptirmaya kalksaniz en az 3 kat fiyata yaptiririrsiniz. Tekrardan gule gule kullanin :)
ben bir arkadaşım istiyor diye 1 ona 1 kendime yapmıştım.
3 katı çıkmaz ya toplu istenirse bende benzer fiyatlara yapar veririm.
anlamayan biri gelip bana bundan yap derse onun kafa patlatması malzemeden daha çok tutuyor orası ayrı.


 

drerdogan

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
23 Mar 2018
Mesajlar
262
Beğeniler
945
İl
ısparta
#5
ben bir arkadaşım istiyor diye 1 ona 1 kendime yapmıştım.
3 katı çıkmaz ya toplu istenirse bende benzer fiyatlara yapar veririm.
anlamayan biri gelip bana bundan yap derse onun kafa patlatması malzemeden daha çok tutuyor orası ayrı.


Sizin masanız da güzel olmuş, elinize sağlık. Belki bu başlık altında insanlar size ulaşıp sipariş de verebilirler. Hangi ildesiniz mesela?
 

ruudvan

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
26 Eyl 2024
Mesajlar
162
Beğeniler
334
Yaş
40
İl
istanbul
#6
Sizin masanız da güzel olmuş, elinize sağlık. Belki bu başlık altında insanlar size ulaşıp sipariş de verebilirler. Hangi ildesiniz mesela?
ben istanbuldayım. bana dışardan ulaşıp birileri bu üründen sipariş edemez herhangi bir satış yada reklam kanalım yok. bu konuyu ticari duruma hiç sokmadım.ama foruma yardımcı olmak adına üretirim tabi sonuç problem çözme adına.





bunlardan da yapmıştım.
 

s-Works

Firma Yetkilisi
Üye
Katılım
22 Tem 2018
Mesajlar
208
Beğeniler
888
Yaş
35
#7
Bende kullanıyorum. Gayet kullanışlı. İş yerinde raf ihtiyacı olmadan hem polisaj hem de iç temizlik malzemeleri tek araba ile çözülebiliyor.
Boyasında bende sorun olmadı . Gayet düzgün.
 

dorakarakas

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
15 Haz 2025
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Yaş
46
İl
İzmir
#9
Aynı üründen ben de bakıyorum. Bir diğer seçenek de spta markası altında satılan malzeme arabası. Biraz kararsız kaldım. Bu daha sağlam ama öbürü de daha geniş (buna 5 koch chemie şişe öbürüne 6 şişe uzun kenara sığıyor ölçü olarak öyle söyleyeyim.
sizin fikriniz nedir?
 

Enes Gökmen

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Mar 2025
Mesajlar
351
Beğeniler
1,731
İl
Ankara
#10
Dostlar...
Arabayı yıkadığım yer ile depom arasında biraz mesafe vardı. Gir-çık, gel git ekstra yoruluyorum derken bu ürünü insta da gördüm. Biraz bakınırken %10 hb indirimi denk geldi, sizlere paket, montaj, ürün tecrübelerimi aktaracağım.

Ürünü hb üzerinden detaymarketimden aldım, kendi sitesinde 4250 iken 3825 e aldım.

Ürünün kendi ambalajı yok, streç Filme sarılıp normal bir koli ile 2parça halinde geldi. Biraz endişe verdi ama uzun parçaların ucunda hafif bir deformasyon harici sıkıntı olmamış.



Kutudan çıkan halleri şöyleydi



Ürün 7 numara anahtar ve alyan ile monte ediliyor. Tekerleri monte ederken ekstra pul kullanıyorsun. Montaj pratik değil ve vidalama, matkap kullanma imkanı da yok, tamamen el emeği, göz nuru



Şu elimde gördüğünüzden yaklaşık 80 adet vidalama yapıyorsunuz , küçük de olunca kısım kısım yaklaşık 2 saati buldu montaj.

Boş halı şu şekilde



Benim polisaj ile işim yok, kendi malzemelerimi derli toplu yanımda istediğimden aldım bunu, polisaj yapanların daha çok işini kolaylaştırır diye düşünüyorum.

Tekerleri metal ve kama marka, 2si frenli, 2 si normal ve baya sağlam.

En üst ve en alt tabla derin, orta kısmen daha sığ derinlikte.

Doldurduğum hali de şu şekilde dostlar.



Yorumlarım ise...
Statik boya kullanılmış, biraz çizilmeye karşı hassas gibi, biraz da leke kalacak gibi, günler gösterecek bunu.

Ürünler eğim olduğunda üzerinde iyi kayıyor, muhtemelen az kullandığım bir bez atarım altlarına, hem leke hem kaymanın önüne geçerim.

Ağır ve kaliteli olduğunu hissettiriyor, uzun süre kalır bizimle.

Uzun kenarlarında aparat, şişe yerleri var, güzel olmuş, kısa kenarlara da polisaj makinası olmayanlar için askı, yine şişe yeri olabilirdi.

Şimdilik tecrübelerim bu şekil, tavsiye ediyorum genel olarak, sorunuz olursa beklerim.
Hayırlı olsun hocam çok güzel olmuş. Koch Rs ile yıkama yaptıktan sonra Pw uyguluyor musunuz parlaklık anlamında bir değişiklik oldu mu?
 

drerdogan

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
23 Mar 2018
Mesajlar
262
Beğeniler
945
İl
ısparta
#11
Aynı üründen ben de bakıyorum. Bir diğer seçenek de spta markası altında satılan malzeme arabası. Biraz kararsız kaldım. Bu daha sağlam ama öbürü de daha geniş (buna 5 koch chemie şişe öbürüne 6 şişe uzun kenara sığıyor ölçü olarak öyle söyleyeyim.
sizin fikriniz nedir?
Bu masa baya sağlam tavsiye ederim. o şişe koyma yerine çok takılmayın derim. Ben görsel olarak koydum zaten onları.

Hayırlı olsun hocam çok güzel olmuş. Koch Rs ile yıkama yaptıktan sonra Pw uyguluyor musunuz parlaklık anlamında bir değişiklik oldu mu?
rs yi arada boya canlansın diye yıkıyorum. pw yi sprey olarak durumala sonrası, kurulama öncesi yapıyorum, bence parlaklık katıyor