Wax üretim denemeleri

Murat

Profesyonel Detaycı
Admin
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
2,628
Beğeniler
5,472
Yaş
40
İl
Ankara
#1
Bugün ilk wax denemesini gerçekleştirdim.

İlk düşüncem ürünlerin homojenize olup olmayacağıydı. Yağın homojenize olma konusunda bir sıkıntı yaşadım. İkinci fotoğrafta beherin dibinde belli oluyor. Bunu da sıcaklığı arttırarak veya başka bir maddeyle aşmayı planlıyorum.

Ayrıca benmari usulünde eksik olduğumu gördüm. Evdeki ekipman ile benmari usulü sağlıklı olmuyor. Bu konuda önerisi olan veya ürün önerecek olan arkadaşları bekliyorum.

Bir de mutfak tartısının pili bitti. En yakın zamanda pil almam lazım :)








Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
4,185
Beğeniler
7,818
Yaş
43
İl
Denizli
#5
Beklemedeyiz


Sent via my iphone x using Tapatalk from DENİZLİ
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

diesel32

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
3 Kas 2017
Mesajlar
197
Beğeniler
366
İl
istanbul
#6
detay dünyasının "heisenberg"i :D
merakla bekliyorum nasıl çıkacak sonuç. kolay gelsin
 

Detail Guy

Profesyonel Detaycı
Uygulama Uzmanı
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
1,028
Beğeniler
673
İl
Belirtilmedi
#11
Beklemedeyiz


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Murat

Profesyonel Detaycı
Admin
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
2,628
Beğeniler
5,472
Yaş
40
İl
Ankara
#13
SubaruOutback' Alıntı:
Ben evde böyle bir işe hayatta kalkışamam :)
Zaten dünkü denemeden sonra,
1) Satılık ağda makinesi var
2) Bu iş için tencere almalıyım
3) Daha büyük beher lazım
 

technologyst

Profesyonel Detaycı
Test Uzmanı
Üye
Katılım
4 Kas 2017
Mesajlar
1,039
Beğeniler
1,985
Yaş
37
İl
kahramanmaraş
#14
başkan çok verimli olmuş ama ar-ge yi bırakma daha önümüzde uzun bir yol var @Murat
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

umrdmr

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
660
Beğeniler
605
Yaş
29
İl
Ankara
#15
Abi şu konuya bir güncel çek artık zamanı geldi bence.

Bu arada senin depo var, piknik tüpü ile depoda hallet bence işi.
 

Paian

Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
25 Kas 2017
Mesajlar
1,524
Beğeniler
3,633
İl
-
#20
Wax yapmak çok da zorlayıcı değil malzemeler de internette bulunabilecek malzemeler. Ben muhtelif üretimler denedim ama nihayetinde piyasada bulunan f/p ürünlerden hem daha maliyetli oluyor hem de zaman alıyor.