Yağmurda yıkama

Detail-Box

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
2 Oca 2019
Mesajlar
26
Beğeniler
114
Yaş
37
#21
Elinize sağlık.

Aqua Coat çok yoğun bir ürün. Uygulaması için biraz hızlı davranmak ve çok beklememek gerekiyor. Defalarca uyguladım, bir kere geç duruladığımda ( diğer ürünlere nazaran ) iz kaldığını görmüştüm. Tekrar ürünü üzerine sıkıp bezle silince iz geçti.

Kalıcılığı da diğer bu tip ürünlere göre daha uzun ve kesinlikle başarılı ilerliyor.
 

RecepGürışık

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
278
Beğeniler
200
Yaş
106
İl
.Antalya
#22
Branda geçenki fırtınada fena gitmiş abi. Eline sağlık yağmur hortum kasırga seni durduramaz her zaman ki gibi.. Bir sonra ki fırtınada yanındayım
 

green_spell

Usta Detaycı
Üye
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
1,155
Beğeniler
1,665
Yaş
41
İl
İstanbul
#23
@onurçiko hocam eline sağlık, yağmuru havada aracı senin gibi komple yıkamasam da, su tutmuşluğum var :D
Sabah yıkayıp tertemiz yaptığı araba, öğle gezmesi sonrası eve ulaşmama ramak kala başlayan yağmurla kirlendi. Benzinliğe girip yağan yağmurda araca su tutmuştum. Etraftaki bakışları unutamam :p
 

emirhancakir

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
5 Kas 2018
Mesajlar
31
Beğeniler
54
Yaş
31
#24
Eline sağlık hocam. Ne uğraşmışsın bu yağmurda ve soğukta ya :) Ben elimi cebimden bile çıkaramıyorum:D
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#25
ellerine sağlık sensei detay hastalığı tek kelimeyle budur.:)
Teşekkür ederim sendei, kapalı garajımız yok ne yapalım:utandim: Yağmur, çamur uğraşıyoruz.
Katılıyorum sana abi. Tamam hepimizde bir kaç tahta eksik ama Onur abide bu tahtaların yerinde ne var bilemedim :D
La övüyor musunuz, geriyor musunuz anlamadım ama:sarki:
Elinize sağlık.

Aqua Coat çok yoğun bir ürün. Uygulaması için biraz hızlı davranmak ve çok beklememek gerekiyor. Defalarca uyguladım, bir kere geç duruladığımda ( diğer ürünlere nazaran ) iz kaldığını görmüştüm. Tekrar ürünü üzerine sıkıp bezle silince iz geçti.

Kalıcılığı da diğer bu tip ürünlere göre daha uzun ve kesinlikle başarılı ilerliyor.
Ürünü @Ozgur_gs_91 ve @Eraycan ile aynı zamanda aldık ve kullandık. Üçümüz dede aynı neticeyi verdi leke bıraktı. Sadece bende olsa benim hatam kututtum ürünü leke bıraktı diyeceğim ama değil. Yani kıllanımı sıkıntılı bir ürün nihayetinde.
Branda geçenki fırtınada fena gitmiş abi. Eline sağlık yağmur hortum kasırga seni durduramaz her zaman ki gibi.. Bir sonra ki fırtınada yanındayım
Teşekkür ederim kardeşim. Brandayı gritaktım buğün. Bekliyorum gel.
@onurçiko hocam eline sağlık, yağmuru havada aracı senin gibi komple yıkamasam da, su tutmuşluğum var :D
Sabah yıkayıp tertemiz yaptığı araba, öğle gezmesi sonrası eve ulaşmama ramak kala başlayan yağmurla kirlendi. Benzinliğe girip yağan yağmurda araca su tutmuştum. Etraftaki bakışları unutamam :p
Teşekkür ederim. Yağmurda su tutma işini bende yapıuorum bazen. @SubaruOutback de yapıyor. Kireç lekesi derdi olmadığından.
Eline sağlık hocam. Ne uğraşmışsın bu yağmurda ve soğukta ya :) Ben elimi cebimden bile çıkaramıyorum:D
Artık soğuklar o kadar ısırmıyor burada.Teşekkür ederim.
 

Nonamee

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
20 Oca 2018
Mesajlar
1,543
Beğeniler
1,547
Yaş
35
#26
Onur ellerine sağlık hala sürprizlerle dolusun. Her seferinde bi şaşırtma mevcut. Detaylarının müptelasıyız vesselam romantik bir yıkama olmuş.
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#27
Onur ellerine sağlık hala sürprizlerle dolusun. Her seferinde bi şaşırtma mevcut. Detaylarının müptelasıyız vesselam romantik bir yıkama olmuş.
Teşekkür ederim, yağmurda yıkama ayrı bir keyf. Aman şampuan kurudu falan derdi yok. Bir de kurulama yok:kop:
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#29
Teşekkür ederim sendei, kapalı garajımız yok ne yapalım:utandim: Yağmur, çamur uğraşıyoruz.

La övüyor musunuz, geriyor musunuz anlamadım ama:sarki:

Ürünü @Ozgur_gs_91 ve @Eraycan ile aynı zamanda aldık ve kullandık. Üçümüz dede aynı neticeyi verdi leke bıraktı. Sadece bende olsa benim hatam kututtum ürünü leke bıraktı diyeceğim ama değil. Yani kıllanımı sıkıntılı bir ürün nihayetinde.

Teşekkür ederim kardeşim. Brandayı gritaktım buğün. Bekliyorum gel.

Teşekkür ederim. Yağmurda su tutma işini bende yapıuorum bazen. @SubaruOutback de yapıyor. Kireç lekesi derdi olmadığından.

Artık soğuklar o kadar ısırmıyor burada.Teşekkür ederim.
Abi bizde germek yok, hep övgü tam övgü var :alkis: