Uzun zamandır hem işler hem güçler sebebiyle otomotiv hobisine ara vermiştim.Tekirdağ/çorluya geldikten sonra hobiye geri döndüm. İlk olarak evin yeni aracı Suzuki Vitaranın jantlarını ilk defa demir tozu temizliğiyle başladım daha sonra davlumbaz ve aracın altını yıkayıp kışlık tuzlardan arınmaya çalıştık.
Vitarayı alalı tam 6 ay 12500 km oldu ve o zamandan beri arabayı bizimkiler detaya inmeden yıkıyorlar.Geçtiğimiz yıl içinde çeşitli araçlar ve genelde 0 km civarı olduğundan kendim pek ilgilenemedim.Hissiyat olarak kullanması vitaranın kullanması keyifli. 1.4 hybrit 4*4 ve en dolu paket olduğundan donanımları gayet yeterli.Karşılaştırma olarak 2020 tucson elite plus a yakın ve benzer donanımda hatta küçük bikaç özelliği ekstra fakat el freni hala mekanik kalmış suzukide.
Yıkama konusunda gelirsek zaten ilk aldığımızda slopes x1 seramik uygulatmıştık .
Bu yıkamada uzun zamandır vitarayı yıkamadığım için temizliği bölümlere ayırma nihayetinde bulundum. İlk soğuk janta demirtozu temizliği ile başlayıp altını komple köpükleyip davlumbaz içlerini üstten daha sonra da lastikleri fırçaladım. Jantlara flowey r10 , davlumbaz ve lastiğe BH surfex ile giriştim.
Watch unnamed | Streamable
Sonrasında boyaya flowey b33 – ev13 karışımı ile ön yıkama yaparken , trafik filmi konusunda flowey w18 ve bh surfextende yardım aldım kalıplaşmış kirlerde.
2.adımda da şampuan olarak sert olsun diye flowey ev17 kullandım,değişik aromalı kokusu var ve kovada da iyi iş yapıyor.
Yıkama sonrası siyah 1100gsm twisted ile genel suyu çekip detay ve kapı eşiklerini spark ile kuruluyorum ve 2 havlu rahatça yetiyor.Camları silip içeriyi flowey i2 ile hafifçe sildikten sonra yakında tekrar yıkayacağım için Lastiklere 3d non-slicon dressing sürüp garaja indirdim.
Genel olarak Suzuki konusunda yorumlarım ise ilk defa Suzuki marka araca bindim. Segmenti B suv olarak geçiyor .Koltukları rahat,kenarları deri ortası alkantara kumaş. Donanım olarak elektrikli el freni ve elektrikli bagaj ve arka menfez dışında eksiğini görmedim. 0 aldığımızdan alırken diğer modellerin tedarik ve bütçesel olarak eksiklerden vitarayı seçtik. Vitarayı ben pek kullanamasamda 4*4 olduğundan ilk kalkarken biraz atik ama sonrasında gücü azalır gibi hissediliyor. Direksiyon ve genel kullanım konusunda araba sürüş modu içerdiğinden full elektrikli ve sportta daha hisli snowda çekişi daha stabilleştiriyor.
4*4 konusunda kendi kullandıklarımdan 2020 tucsondan daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Fakat yukarda bahsettiğim gibi direksiyon tamamen elektrikli olduğundan hissiyatı biraz az. Lastikleri de yanaklı olduğundan titreşim sönümlemesini beğendim ve eski kullandığım c hb araçlar ve tucsondan daha iyi fakat yeni duster gibi de içeride zıplatmıyor. 4*4 olduğundan mı bilmiyorum fakat araba çok yüksek değil , yani eski ve yeni dusterlar suzukiden daha yüksek . Yol tutuşunda şimdilik çok deneyemedim fakat leon veya egea gibi arkayı salmıyor araba toptan kayıyor gibi geldi ve bi önceki kasa makyajlı 4*4 tucson içeride yatmaya rağmen yolu daha net tutuyordu ve manevraları daha keskindi.
Vitarayı alalı tam 6 ay 12500 km oldu ve o zamandan beri arabayı bizimkiler detaya inmeden yıkıyorlar.Geçtiğimiz yıl içinde çeşitli araçlar ve genelde 0 km civarı olduğundan kendim pek ilgilenemedim.Hissiyat olarak kullanması vitaranın kullanması keyifli. 1.4 hybrit 4*4 ve en dolu paket olduğundan donanımları gayet yeterli.Karşılaştırma olarak 2020 tucson elite plus a yakın ve benzer donanımda hatta küçük bikaç özelliği ekstra fakat el freni hala mekanik kalmış suzukide.
Yıkama konusunda gelirsek zaten ilk aldığımızda slopes x1 seramik uygulatmıştık .
Bu yıkamada uzun zamandır vitarayı yıkamadığım için temizliği bölümlere ayırma nihayetinde bulundum. İlk soğuk janta demirtozu temizliği ile başlayıp altını komple köpükleyip davlumbaz içlerini üstten daha sonra da lastikleri fırçaladım. Jantlara flowey r10 , davlumbaz ve lastiğe BH surfex ile giriştim.





Watch unnamed | Streamable
Sonrasında boyaya flowey b33 – ev13 karışımı ile ön yıkama yaparken , trafik filmi konusunda flowey w18 ve bh surfextende yardım aldım kalıplaşmış kirlerde.
2.adımda da şampuan olarak sert olsun diye flowey ev17 kullandım,değişik aromalı kokusu var ve kovada da iyi iş yapıyor.

Yıkama sonrası siyah 1100gsm twisted ile genel suyu çekip detay ve kapı eşiklerini spark ile kuruluyorum ve 2 havlu rahatça yetiyor.Camları silip içeriyi flowey i2 ile hafifçe sildikten sonra yakında tekrar yıkayacağım için Lastiklere 3d non-slicon dressing sürüp garaja indirdim.






Genel olarak Suzuki konusunda yorumlarım ise ilk defa Suzuki marka araca bindim. Segmenti B suv olarak geçiyor .Koltukları rahat,kenarları deri ortası alkantara kumaş. Donanım olarak elektrikli el freni ve elektrikli bagaj ve arka menfez dışında eksiğini görmedim. 0 aldığımızdan alırken diğer modellerin tedarik ve bütçesel olarak eksiklerden vitarayı seçtik. Vitarayı ben pek kullanamasamda 4*4 olduğundan ilk kalkarken biraz atik ama sonrasında gücü azalır gibi hissediliyor. Direksiyon ve genel kullanım konusunda araba sürüş modu içerdiğinden full elektrikli ve sportta daha hisli snowda çekişi daha stabilleştiriyor.
4*4 konusunda kendi kullandıklarımdan 2020 tucsondan daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Fakat yukarda bahsettiğim gibi direksiyon tamamen elektrikli olduğundan hissiyatı biraz az. Lastikleri de yanaklı olduğundan titreşim sönümlemesini beğendim ve eski kullandığım c hb araçlar ve tucsondan daha iyi fakat yeni duster gibi de içeride zıplatmıyor. 4*4 olduğundan mı bilmiyorum fakat araba çok yüksek değil , yani eski ve yeni dusterlar suzukiden daha yüksek . Yol tutuşunda şimdilik çok deneyemedim fakat leon veya egea gibi arkayı salmıyor araba toptan kayıyor gibi geldi ve bi önceki kasa makyajlı 4*4 tucson içeride yatmaya rağmen yolu daha net tutuyordu ve manevraları daha keskindi.