Yıkama günü 22.07.2019 (TUGA, Koch Chemie gsf, Angelwax Angelwash, autobritedirect top gloss)

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
6,905
Beğeniler
16,644
Yaş
40
İl
antalya
#1
Merhaba yine yeni bir yıkama günü,
Yeni ürünler ve tecrübelerle bir yıkama daha geride kaldı. Gözlemlerim ve incelemeler ile açalım konumuzu.
Son yıkamadan beri ufak bir yağmur çiselemesi ile olusan toz boncukları mevcut arabamda.

Kirli halimiz,
IMG_20190722_181104.jpg
IMG_20190722_181112.jpg
IMG_20190722_181122.jpg
IMG_20190722_181130.jpg
IMG_20190722_181136.jpg
IMG_20190722_181144.jpg
IMG_20190722_181153.jpg

Davlumbazlara ceviz ile başladım her zaman ki gibi.
IMG_20190722_181437.jpg
IMG_20190722_181445.jpg

l
Sonrasında Tuga alu-teufel jantların ön temizliğini yaptım. Ön temizlik dediğime bakmayın tuga pırıl pırıl yaptı. Harika bir ürün. Türkiye'de satışının olmaması gerçekten büyük eksiklik. Amazon gönderimide yok. Gönderimi varken Sonaxla Tuga arasındaki tercihimi Sonax tan yana kullanmıştım. Bin pişman oldum bu denememden sonra.
Ürün ile ilgili tesbitlerime gelirsek kokusu limon ve rahatsız edici değil. Tamam jantlar aşırı kirli değildi ama videoda göreceğiniz üzere harika çalıştı. Fiyatı da makul bir ürün. Burada satışı olsa kesinlikle en favori ürünüm olurdu sanırım. Çalışması hızlı, çok çabuk da kurumuyor. Kuruttum özellikle hiç leke bırakmadı. Formu çok yoğun olmadığından iyi dağılıyor ve kullanım miktarıda bu yüzden çok fazla değil. 1/1 sulandırılabilir gibi performansından pek birşey kaybedeceğini zannetmiyorum. Ürün ph ı 7-7.5 seviyesinde çıktı ve korumaya hiç bir zararı olmadı.
IMG_20190724_031531.jpg
Bu ürünü denememe vesile olan @El_Diablo ya bir kez daha sonsuz teşekkürler.
IMG_20190722_181537.jpg
IMG_20190722_181728.jpg

Sonrasında yine ilk defa denediğim denemek içinde uzun süre beklediğim bir ürün olan Koch chemie gentle snow foam gsf i denedim. Ürün labelinde lt ye 20 ml gibi uçuk bir yazıyor. Bu miktar bana çok az göründü. İnanılmaz az bir miktar bir snow foam için. Ben ilk denemede test için 1/10 oranında kullandım. Yani 100 ml ye 900 ml su koydum. Bu oranı diğer kullanımlarımda labelde yazan orana çekeceğim. İlk testi diğer ürünlerle kıyaslamak için bu miktarda kullandı.
Ürün yorumlarım söyle.
Kokusu çok güzel. Köpük tatminkar seviyede. Araç üzerine tutunumu çok uzun değil. Temizlik kabiliyeti kullandığım miktara göre iyi iş yaptı. Tertemiz çıkardı. Bu kirlilkte bir araç için oldukça tatmin edici. Miktarı azaltınca durum ne olacak bakacağız. İlk izlenim olarak geçer not aldı ama bakacağız. Pre wash özellikle kullanmadım ki daha net olsun diye. Özellikle çamurluk altlarındaki daha yoğun kirli yerlerdeki kontrollerde de iyiydi. Köpük yoğunlunluğu küçük yoğun yapılı. Önemli bir nokta ph 7.5 yazıyor. Benim ölçümümde bu sonucu doğruluyor. Waxa hiç bir zararı yok kullanım neticesindeki görüşüm. Video sonundaki boncuklanmaya bakarak sizde hem temizlik hemde zarar vermeme konusunda fikir yürütebilirsiniz.
IMG_20190724_031358.jpg


IMG_20190722_182541.jpg
IMG_20190722_183122.jpg
IMG_20190722_183213.jpg
IMG_20190722_183221.jpg

Sırada Zymöl Ital'in 1.5 ay sonunda performansına bakalım. Hem angelwax angelwash öncesi durum tesbiti yapmış olalım.

Bu kadar iyi gitmesi canımı sıkmıyor değil:)

Jant ve davlumbazlarımız temiz olsada detay yapmadan geçemiyorum.
IMG_20190722_184726.jpg

Detayı bitirdikten sonraki suyun kirlilik oranına bakınca bana gelen arabaların kaportasından çıkan kirli sudan daha berrak bir su kalıyor geride:)
IMG_20190722_190632.jpg

Sırada kova yıkamamız var, şampuan tercihim Angelwax Angelwash.
Neredeyse kokusuz bir şampuan. Labelde ph nötr yazıyor ve koruma zararsız olduğu belirtiliyor. Benim ölçümüm ph 6 civarı.
IMG_20190724_033216.jpg
Benim incelemdeki kanaatim hafifde olsa perdeleme yapıyor. Onun dışında güzel bir şampuan, köpük yoğunluğu ve kayganlığı oldukça iyi. Çabuk kurumuyor, kurusa bile leke yapmadı gibi ama bundan pek emin değilim çünkü spoilerdeki piano black de az biraz water spot tesbit ettim. Bu yıkamamdan olduğundan emin değilim. Lakin diğer kısımlarda bu sıkıntı ile karşılaşmadım. Bu durum çişeleyen yağmur kaynaklı olması yüksek ihtimal. Ürün oldukça konsantre yani birim yıkamaya miktar iyi. Bereketli bir ürün.
IMG_20190722_190932.jpg
IMG_20190722_191224.jpg

Durulamanın ardından araba ıslakken üzerine Autobritedirect Top gloss uyguladım. Severek kullandığım bir ürün. Pw gibi leke bırakmıyor. Handikabı kullanılan ürün miktarı yüksek. Yani birim maliyet yüksek. Lt için 200 ml ürün yazıyor talimat olarak ki pw nin çok üstünde. Bıraktığı parlaklık benim bu ürünü kullanmamdaki tercih sebebim. Videoda durum daha net anlaşılır. En sona ekleyeceğim genel videoda çözünürlük daha iyi, orada daha net anlaşılıyor.
IMG_20190722_194104.jpg
IMG_20190722_194135.jpg


Bu da boncukları.
IMG_20190722_195041.jpg
IMG_20190722_195111.jpg

Sıra geldi kapı içleri için kullandığım Waterless ürünümüze. İç kısımlar zaten temiz durumda. Bu tip durumlar için oldukça pratik bir ürün. Benim bu tür ürünlere karşı aslında kesin bir ön yargım vardı lakin bu durumu bu tip uygulamalar için biraz esnetecek bu ürün kesinlikle. Bıraktığı parlaklıkta beni memnun etti ve yüzümde hoş bir gülümseme bıraktı parlaklıkla beraber.
IMG_20190722_201103.jpg
IMG_20190722_201113.jpg
IMG_20190722_201122.jpg
IMG_20190722_201424.jpg

Çizir mi yine de emin değilim, bu konu ile ilgili bir test yapacağım. Hala soru işaretleri var kafamda sanırım:dusun::rolleyes:

İç kısıma da hafiften bir el atayım, aslında temiz ama söyle bir süpürdüm. Sadece biri hafiften kağıt paspası hafif ıskalamış hafif halıya dokunmuş ve toz olmuş.
IMG_20190722_205814.jpg

Koltukları Soft99 un koltuk temizlemek için kullanılan ıslak mendil tarzı olan kullanımı oldukça pratik olan bu ürünü kullandım. Hani söyle bir bakınca bu ne kadar temizler gibi düşündürüyor insanı ama gerçekten iş yapıyor. Bir de koltuğa sürterken toplanmasa çok iyi olacak.
IMG_20190722_205843.jpg
IMG_20190722_205928.jpg
IMG_20190722_210146.jpg

@SubaruOutback ın ürünle ilgili bir inceleme videosu vardı diye hatırlıyorum. Kanalından bakabilirsiniz.
Plastik aksamlara Auto finesse sptriz kullandım.
IMG_20190722_212122.jpg
IMG_20190722_212130.jpg
IMG_20190722_212138.jpg

Havanın karardığına bakmayın kafa lambası süper iş yapıyor. Bu arada kısa bir yıkama yapayım dedim. Hatta konu bile açmam diyordum olay nerelere gitti yine. 6 saatı devirdim yine. Hatun söylenmeye başladı yine nerede kaldın diye. Offf off.

Geçen sefer lastiklere Autobritedirect tyre sheen kullanmıştım, bu sefer Autobritedirect tyre gloss kullandım, ayrıca davlumbazlarada aynı üründen kullandım. Bu iki üründe kesinlikle yaz kullanımı için yani dayanım oldukça az. Kullanım kolaylığı ve bıraktıkları finiş anlamında benim hoşuma giden ürünler.
IMG_20190722_214013.jpg
IMG_20190722_214019.jpg
IMG_20190722_214025.jpg
IMG_20190723_155417.jpg

Jantlara parlaklık olarak en sevdiğim ürünlerden biri olan cg wheel guard kullandım. Dayanım zayıf ama biliyorsunuz benim önceliğim parlaklık.
IMG_20190722_220137.jpg
IMG_20190722_220144.jpg
IMG_20190722_220147.jpg
IMG_20190722_215731.jpg
IMG_20190723_155407.jpg
Finaller az ama öz olsun,
IMG_20190723_155431.jpg
IMG_20190723_155438.jpg
IMG_20190723_155458.jpg

Final için videoyu izlemenizi tavsiye ederim.

 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:

ege

Profesyonel Detaycı
Test Uzmanı
Üye
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
1,923
Beğeniler
4,484
Yaş
41
İl
izmir
#2
üstad @onurçiko, yine enfes bir konu . ürünler agız sulandıran nitelikte. ellerine saglık üst düzey temizlik, ürünlerin gerçek performanslarını göstermelerine vesile oluyor. testler için çok teşekkürler. sayende ve @El_Diablo beyin dokunuşlarıyla yeni ürünler tanımış oluyoruz. iyi detaylar.
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
6,905
Beğeniler
16,644
Yaş
40
İl
antalya
#3
üstad @onurçiko, yine enfes bir konu . ürünler agız sulandıran nitelikte. ellerine saglık üst düzey temizlik, ürünlerin gerçek performanslarını göstermelerine vesile oluyor. testler için çok teşekkürler. sayende ve @El_Diablo beyin dokunuşlarıyla yeni ürünler tanımış oluyoruz. iyi detaylar.
Teşekkür ederim üstadım, elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum, biraz yardımcı olabiliyorsak ne mutlu bana.
 
Beğeniler: ege

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Emektar Detaycı
Üye
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
2,553
Beğeniler
5,467
Yaş
27
İl
Kayseri
#4
Ellerine sağlık masterım:nazar:, gsfyi uzun zamandır bende radara almıştım, hem kova hem snow diye kullanılıyor, senin test etmen ayrıyetten güzel olmuş.;)
Köpük kıvamına bakınca aklıma ag polar blast geldi, ona benziyor
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
6,905
Beğeniler
16,644
Yaş
40
İl
antalya
#5
Ellerine sağlık masterım:nazar:, gsfyi uzun zamandır bende radara almıştım, hem kova hem snow diye kullanılıyor, senin test etmen ayrıyetten güzel olmuş.;)
Köpük kıvamına bakınca aklıma ag polar blast geldi, ona benziyor
Teşekkür ederim kardeşim, hele bi 20 ml deneyeyimde olursa süper olur.
 

KaiZeN

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
946
Beğeniler
2,411
Yaş
36
İl
Tekirdağ
#6
Üstad yine zevkle okudum. Çıta o kadar yüksek ve hala yükseltmeye devam ediyorsun ki erişmemiz imkansız:) Eline sağlık..
 

Atocan

Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,539
Beğeniler
3,528
Yaş
32
İl
Ankara
#10
Abi eline sağlık kocaman bi MAŞALLAH :nazar:
top gloss çok hoşuma gitti Ahmet abi getirsede kullansak valla
Tuga tam bir nokta atışıymış imkan olursa almak lazım
Evden kovulursan kapım 7/24 açık sonuna kadar abi :öp::):alkisss:
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Test Uzmanı
Üye
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
2,232
Beğeniler
4,475
Yaş
40
İl
istanbul
#13
Vay arkadaş, otomobil yine banttan az önce çıkmış gibi olmuş :) Ellerine sağlık :) Soft99 Seat Cleaner Wipe ile ilgili video kanalımda var ama daha kapsamlı bir video hazırlayacağım :)
Bugünlerde biraz Alman ve İtalyan ürünleri ile kafayı bozdum ama Soft99 ile ilgili incelemeleri de en kısa sürede yeniden boncuk gibi foruma dizeceğim :)
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
6,905
Beğeniler
16,644
Yaş
40
İl
antalya
#15
Üstad yine zevkle okudum. Çıta o kadar yüksek ve hala yükseltmeye devam ediyorsun ki erişmemiz imkansız:) Eline sağlık..
Teşekkür ederim, her zaman daha iyisini yapmaya çalışıyorum, forum ahaliside çok iyi maaşallah, hep daha iyisine sevkediyor, itiyor.
Teşekkür ederim
Ellerine ağlık hocam ,Autobrite ürünlerine artık Tr'den ulaşamamak çok kötü oldu, ürünlerinin birçoğundan memnunduk, hele ki indirim olduğundaki fiyatları düşünüyorum da :)
Teşekkür ederim hocam, gerçekten çok başarılı ürünler ve sağolsun Ahmet Abi'den çok güzel fiyatlara aldık. Ah Ahmet Abi ah nerdesin, bizi yüzde 10 indirimlerle falan uğraştırıyon, göster yüzünüde millet bir indirim görsün.
Teşekkür ederim İdris'cığım
Abi eline sağlık kocaman bi MAŞALLAH :nazar:
top gloss çok hoşuma gitti Ahmet abi getirsede kullansak valla
Tuga tam bir nokta atışıymış imkan olursa almak lazım
Evden kovulursan kapım 7/24 açık sonuna kadar abi :öp::):alkisss:
Teşekkür ederim kardeşim, bak çöreklenirim evine:)
Eline sağlık abi her zamanki gibi döktürmüşssün :cool:
Teşekkür ederim kardeşim
Her zamanki gibi üst seviye jant temizleyiciyi bende merak ettim keşke satışı olsaydı bu arada @El_Diablo ile bulusuldu el yapimi wax tan haber var mi :)
Teşekkür ederim, keşke valla. Wax ı yaptım dedi. Ama seri üretime geçecek mi bilmem. Bende var ama bendeki eski serisi, deneyecem bi ara.
Vay arkadaş, otomobil yine banttan az önce çıkmış gibi olmuş :) Ellerine sağlık :) Soft99 Seat Cleaner Wipe ile ilgili video kanalımda var ama daha kapsamlı bir video hazırlayacağım :)
Bugünlerde biraz Alman ve İtalyan ürünleri ile kafayı bozdum ama Soft99 ile ilgili incelemeleri de en kısa sürede yeniden boncuk gibi foruma dizeceğim :)
Teşekkür ederim Hakan'cığım. Valla hangi markaya sararsan sar ama bizi videosuz bırakma:)
@onurçiko ellerine sağlık. Zymol Ital'in iyi gitmesi canını neden sıkıyor? :)
Yeni wax denemek için kanka, bitsin yenisine geçeyim sıkıldım.