Yıkama Günü 27.12.18

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
6,905
Beğeniler
16,643
Yaş
40
İl
antalya
#1
Merhabalar; 3 haftadan fazladır yıkanmayan arabamı bugün artık daha fazla dayanamayarak yıkadım. Yoksa çıldıracaktım.Araba sürekli yağmur altında kaldı ve oldukça kirliydi. En son infiity uygulamamdan sonra wax ın ne alemde olduğu konusunda merak içindeydim.Merakım şu yöndeydi, trafik filminden dolayı hafiften bozulan boncuklar tekrar o diriliği yakalayacak mıydı .
Kirlilik durmunu gösteren resimlerler başlayalım.

IMG_20181227_123817.jpg
IMG_20181227_123825.jpg

IMG_20181227_123829.jpg
IMG_20181227_123837.jpg
IMG_20181227_123844.jpg
IMG_20181227_123856.jpg
IMG_20181227_123903.jpg
IMG_20181227_123910.jpg
IMG_20181227_123922.jpg
IMG_20181227_123931.jpg

Görüldüğü üzere araba renk değiştirmiş durumda.Vakit kaybetmeden başlıyoruz.ilk adımımız davlumbazlar.
IMG_20181227_124311.jpg
IMG_20181227_124322.jpg

Jantlarda da ağır kirler vadı, Koch chemie Rrr kullandım.Daha önce bu jantlar hiç bu kadar kızarmadı.
IMG_20181227_124534.jpg
IMG_20181227_124822.jpg
IMG_20181227_124827.jpg

Durulamadan köpük şova başlıyoruz, Autobritedirect Magifoam kullandım.Kesinlikle bu ürün foamların padişahı.üstüne tanımam.Muhteşem ürün
. IMG_20181227_121015.jpg
IMG_20181227_125605.jpg
IMG_20181227_125606.jpg
IMG_20181227_125616.jpg
IMG_20181227_125622.jpg
IMG_20181227_125628.jpg
IMG_20181227_125633.jpg
IMG_20181227_125644.jpg
IMG_20181227_125654.jpg

Jantların detayına sıra geldi, Chemical guys Signature wheel Cleaner kullandım, uzun sürede kullanmaya devam edeceğim gibi.
IMG_20181227_132246.jpg
IMG_20181227_132251.jpg

Kova yıkamasına geçmeden ön yıkama sonrası hala trafik filmi olan aracımdaki boncuklra bakalım.
IMG_20181227_134411.jpg
IMG_20181227_134419.jpg
IMG_20181227_134433_Bokeh.jpg
IMG_20181227_134444_Bokeh.jpg
IMG_20181227_134501.jpg

Kova yıkamamı Koch Chemie Nano Magic Shampoo kullandım. Kokusu harika bir şampuan. Kendiside oldukça başarılı.Bu kadar kirli bir arabayla başetmeyi bildi ve üstesinden geldi.
IMG_20181227_134733.jpg
IMG_20181227_143453.jpg

Bir de kova sonrası boncuklar;

IMG_20181227_140902.jpg
IMG_20181227_140911.jpg
IMG_20181227_141129.jpg

Sonrasında kurulamadan ıslakken Zmöl Deep Gloss detailer sıkıp Silverback ile kuruladım.
IMG_20181227_141400.jpg
Jantları küçük Klin ile kuruladım.
IMG_20181227_142701.jpg

Plastiklere Koch Chemie Nano
IMG_20181227_145643.jpg

Camlara yeni bir ürün denedim, sizlerlede paylaşayım. Test için Flowey in gönderdiği Glass Claner i denedim.Ürün 1 e 10-15 oranında sulandıırılabiliyor. Ürünü önce sulandırmadan, sonra 1 e 10 sulandırarak kullandım.Ürünü gerçekten çok beğendim.Eğer fiyatıda iyi olursa benim Meguiars takıntımı sarsar.Meg ile karşılaştırmasını da yaptım.ürün meguiars in geriside kalmadı. Zorlu çamurlu bir camda denedim kolayca temizledi. Sadece kokusundan memnun kalmadım, güzel kokmuyor. Meg in o mis kokusu bunda yok. kolayca siliniyor, arkasında iz bırakmıyor. Kir temizlemesi oldukça iyi, Arkasında güzel ve parlak ir yüzey bırakıyor.
IMG_20181227_122831.jpg
IMG_20181227_150158.jpg
Lastiklere Meguiars Endurance kullandım.
IMG_20181227_150758.jpg

Davlumbazlarda Chemical Guys Bare Bones Kullandım.
IMG_20181227_150837.jpg
IMG_20181227_150816.jpg
IMG_20181227_150803.jpg

Jantlara Chemical Guys Wheel Guard Kullandım. Ürünü çok sevdim.Kullanımı kolay.Wax sürermiş gibi. Ben sürdüm, kuruyana kadar beklettim ve sildim.Çok güzel parlaklık kattı jantlara.Umarım kalıcılığıda güzel olur. Sık sık kullanırım artık. İyi ki almışım.

IMG_20181227_151252.jpg
IMG_20181227_151256.jpg IMG_20181227_151303.jpg
IMG_20181227_151308.jpg
IMG_20181227_151534.jpg
 
Son düzenleme:

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
6,905
Beğeniler
16,643
Yaş
40
İl
antalya
#2
Kıvrımlı plastiklere Turtlewax Black in a flash.Ürün bitiyor yenisini bulamıyrum.Çok beğendiğim bir ürün. denk gelen olursa alırım hberiniz olsu.
IMG_20181227_151944.jpg

Çok keyf aldığım bir yıkama gününün daha sonuna geldik.En sevdiğim ürünleri ve ilk defa kullandığım ama çok memun kaldığım ürünler kullandım bugün.

Buyrun gelsin finaller;;
IMG_20181227_151608.jpg
IMG_20181227_151614.jpg
IMG_20181227_151624.jpg
IMG_20181227_151653.jpg
IMG_20181227_151629.jpg
IMG_20181227_151644.jpg
IMG_20181227_151635.jpg
IMG_20181227_151710.jpg
IMG_20181227_151717.jpg
IMG_20181227_151757.jpg
IMG_20181227_151732.jpg
IMG_20181227_151732.jpg
IMG_20181227_151812.jpg IMG_20181227_151953.jpg
IMG_20181227_152000.jpg

Jantlar güzel parladı gece iş çıkışı çektim bunlarıda
IMG_20181228_004953.jpg
IMG_20181228_005027.jpg

 

Ekli dosyalar

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
4,800
Beğeniler
5,514
Yaş
31
İl
Bilecik
#3
Ellerine sağlık Onur abi. Ne güzel araç yıkayabilecek bir hava var oralarda. Buralar buz kesti yemin ederim evden çıkasım yok :D

Yeni ürün incelemeleri için ayrıca teşekkürler. Cam temizliğinde Autobrite Direct kullanıp hüsrana uğrayan ben Flowey'in bu ürününü alırım ;)
 

multispace

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Üye
Katılım
7 Kas 2017
Mesajlar
792
Beğeniler
1,036
Yaş
32
İl
samsun
#5
Ben 45 gündür ellemiyorum. Kir içinde. Seni tebrik ediyorum kanka.

Ayrıca senin gibi bir adam neden beyaz araba alır anlamadım gitti :) güzel iş eline sağlık
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
6,905
Beğeniler
16,643
Yaş
40
İl
antalya
#6
Ellerine sağlık Onur abi. Ne güzel araç yıkayabilecek bir hava var oralarda. Buralar buz kesti yemin ederim evden çıkasım yok :D

Yeni ürün incelemeleri için ayrıca teşekkürler. Cam temizliğinde Autobrite Direct kullanıp hüsrana uğrayan ben Flowey'in bu ürününü alırım ;)
Teşekkürederim kardeşim, hava oldukça rüzgarlı ve soğuktu aslında ama en azından açıktı. yani detaya müsaitti. Yoldan geçen bir kaç teyze oğlum üşütürsün desede detaya devam...
AD Glass Cleaner benimde en büyük hayal kırıklığına uğradığım ürünlerden bir. Deli etmişti beni bitirdim kurtuldum.
emeğinize sağlık..kanaldan takip ediyorum..
Teşekkür ederim. Forumdan önce yakalıyorsun o zaman:)
 

Atocan

Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,539
Beğeniler
3,528
Yaş
32
İl
Ankara
#8
@onurçiko abi eline sağlık süper olmuş meg ve flowey karşılaştırdın bende af crystal var sanki arkasında kalıntı bırakıyor gibi ne yaparsam yapayım o berrak görüntüyü elde edemiyorum bu ürünle bende mi sıkıntı var yoksa üründemi anlamadım fikirlerini alabilirmiyim
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
6,905
Beğeniler
16,643
Yaş
40
İl
antalya
#9
@onurçiko abi eline sağlık süper olmuş meg ve flowey karşılaştırdın bende af crystal var sanki arkasında kalıntı bırakıyor gibi ne yaparsam yapayım o berrak görüntüyü elde edemiyorum bu ürünle bende mi sıkıntı var yoksa üründemi anlamadım fikirlerini alabilirmiyim
Sende niye sıkıntı olsun kardeşim üründe vardır bir sıkıntı hele AF ise kesin ondadır sıkıntı. AD de nin ürününde de yaşadık aynı sıkıntıyı. Değiştir ürünü.Meg ve flowey karşılaştırdım bi fark göremedim kokular dışında. bu ikisini tavsiye ederim ayrıca koch chemie ninkinide beğenmiştim onuda tavsiye ederim.Meg. konsantre olanı tavsiye etmem ama onuda beğenmedim.
 

Atocan

Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,539
Beğeniler
3,528
Yaş
32
İl
Ankara
#10
Sende niye sıkıntı olsun kardeşim üründe vardır bir sıkıntı hele AF ise kesin ondadır sıkıntı. AD de nin ürününde de yaşadık aynı sıkıntıyı. Değiştir ürünü.Meg ve flowey karşılaştırdım bi fark göremedim kokular dışında. bu ikisini tavsiye ederim ayrıca koch chemie ninkinide beğenmiştim onuda tavsiye ederim.Meg. konsantre olanı tavsiye etmem ama onuda beğenmedim.
Abi iki bez denedim nemli bez denedim bezleri yıkatıp denedim sıfır bez açtım denedim ne yaparsam yapayım hep bezin geçtiği yerlerde kalıntı kaldı tekrar nemli bezle güzelce sildim daha temiz oldu ondan sonra ürünü suçlamaya başladım sağolasın bu ürünü elden çıkartayım gitsin abi meg alayım abi işini hakkıyla yapsın
 

razumuhin

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
12 Oca 2018
Mesajlar
196
Beğeniler
255
Yaş
38
İl
eskişehir
#11
Onur sen o kadar övdun ki meg cam temizleyiciyi bende edindim. Ama.heniz kullanamadik :)
Beyazda bu yansimalar cok.başarıli bence..

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Paian

Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
25 Kas 2017
Mesajlar
1,583
Beğeniler
3,584
İl
-
#12
Hepsi tamam @onurçiko klasiği ama aracın önündeki piano black kısımlar nasıl bu kadar muntazam onu anlayamadım :). Benim arabanın içindeki pianolara ters gözle baksam çiziliyor. Nasıl bakıyorsun abi bunlara ? Yoksa p.black mi değil? Gerçi yine de uzun yolda taş vs. deforme lazım.
 

can26

Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
2,204
Beğeniler
4,641
#13
Beyazlarda parlar sözünü yine hayata uyarlamışsın abi :komik:ürünler, anlatım, uygulama için zaten sözümüz yok :utandim: emeğine sağlık abi :alkis:


:kop:
 

Cangp2

Usta Detaycı
Üye
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
450
Beğeniler
1,028
Yaş
27
İl
Istanbul
#14
Elinize saglik, her zamanki gibi muhtesem bir yikama konusu olmus. Supergloss+ ile ilgili resim cekmissiniz ama yorum da istesem nasil olur Bazi urunler ilk performansini cok hizli sekilde kaybediyor acikcasi bu da o sekilde mi diye merak ediyorum gerci resimlerden performans ilkine yakin gibi gorunuyor. Yansimalar muazzam ve siyah kisimlari oyle koruyabiliyor olmaniz harika. Eski arabamda a ve c sutununda piano black vardi, en son dayanamayip seffaf kaplamistim. Sondaki resimlere de bayildim gece bile isik saciyor arac.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

El_Diablo

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
11 Tem 2018
Mesajlar
479
Beğeniler
951
Yaş
39
İl
Frankfurt
#15
Yine keyifle takip ettim, ellerine saglik.
Zymöl Deep Gloss heryerde karsima cikiyor bu aralar. Bilinc altina yerlesti , icimden bir ses al demeye basladi :p
 

Pro

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
2,094
Beğeniler
6,197
İl
Türkiye
#16
Abi maşallahin var yine süper, işte beyazcilarin gücü.. beyazı herkes parlatamaz demi abi :fisilti:<3
 

ffsahin

Usta Detaycı
Üye
Katılım
8 Ağu 2018
Mesajlar
834
Beğeniler
1,774
Yaş
26
İl
Kayseri
#17
Onur abi ellerine sağlık yine çok güzel bir yıkama olmuş. Beyaz araba anca bu kadar parlayabilir sanırım :D .
Jantlardaki morarmanın sebebi çok demir tozu birikmesinden mi yoksa rrr nin marifetinden mi?
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
6,905
Beğeniler
16,643
Yaş
40
İl
antalya
#18
Onur sen o kadar övdun ki meg cam temizleyiciyi bende edindim. Ama.heniz kullanamadik :)
Beyazda bu yansimalar cok.başarıli bence..

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Meguiars glass Cleaner iyi ki almışım diyeceğin ürünlerden. Hayırlı olsun.
Teşekkür ederim.
Hepsi tamam @onurçiko klasiği ama aracın önündeki piano black kısımlar nasıl bu kadar muntazam onu anlayamadım :). Benim arabanın içindeki pianolara ters gözle baksam çiziliyor. Nasıl bakıyorsun abi bunlara ? Yoksa p.black mi değil? Gerçi yine de uzun yolda taş vs. deforme lazım.
Çok teşekkür ederim nazik yorumun için. Piano black çok kolay çizikler ama çizmdirmemekte bizim farkımız olsun. o kadar eldiveni boşuna kullanmıyorum yani:) artı ön yıkama çok önemli. Ceviz üstüne snow foam çok etkili.
Beyazlarda parlar sözünü yine hayata uyarlamışsın abi :komik:ürünler, anlatım, uygulama için zaten sözümüz yok :utandim: emeğine sağlık abi :alkis:


:kop:
:kop: teşekkür ederim :utandim:
Elinize saglik, her zamanki gibi muhtesem bir yikama konusu olmus. Supergloss+ ile ilgili resim cekmissiniz ama yorum da istesem nasil olur Bazi urunler ilk performansini cok hizli sekilde kaybediyor acikcasi bu da o sekilde mi diye merak ediyorum gerci resimlerden performans ilkine yakin gibi gorunuyor. Yansimalar muazzam ve siyah kisimlari oyle koruyabiliyor olmaniz harika. Eski arabamda a ve c sutununda piano black vardi, en son dayanamayip seffaf kaplamistim. Sondaki resimlere de bayildim gece bile isik saciyor arac.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Teşekkür ederim öncelikle. Supergloss un performansı beni etkikedi açıkçası. Bu kadar yağmur yedi, pis kaldı ilk performasına yakın devam ediyor. Beni şaşırttı açıkçası. Tam kışlık bir ürün. Zor şartlar ile çok iyi mğdadele ediyor ve dayanıyor. Zymöl ile de güzel kombine oldu parlaklık top seviyeye ulaştı.
Piano black bakımı zor ama imkansız değil. Dikkat edince kondiyonunu korumayı başarıyorum.
Yine keyifle takip ettim, ellerine saglik.
Zymöl Deep Gloss heryerde karsima cikiyor bu aralar. Bilinc altina yerlesti , icimden bir ses al demeye basladi :p
Teşekkür ederim, deep gloss her detsycının stoğunda olmalı mutlaka, sonuç çok başarılı. Bu tarz kullandığın en başarılı ürünlerden biri.
Abi maşallahin var yine süper, işte beyazcilarin gücü.. beyazı herkes parlatamaz demi abi :fisilti:<3
Teşekkür ederim kardeşim, beyaz bizim işimiz:)
Onur abi ellerine sağlık yine çok güzel bir yıkama olmuş. Beyaz araba anca bu kadar parlayabilir sanırım :D .
Jantlardaki morarmanın sebebi çok demir tozu birikmesinden mi yoksa rrr nin marifetinden mi?
Teşekkür ederim kardeşim.
Rrr kadar kızartan olmadı sanırım ürünün marifeti. Çünkü bu kadar kirlendiği çok oldu ve detayında hiç kir bırakmadı neredeyse kovadaki su kararmadı bile. Ürün çok başarılı gerçekten.
 

ccibb

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
1,902
Beğeniler
3,061
Yaş
38
İl
Kırklareli
#19
Eline sağlık arkadaşım
Önce bir maaşallah deyim
Pianoblacklere ben de bayıldım
Hakikaten farkını ortaya koymuşsun
:alkis:
Cg wheel cleaner ıda methede methede bitiremedin. Akşam bakiyim de kalmışsa ben de alayım bari
Parlatan adamlardan şunu da al diyeceğin birşeyler varsa söyle de ortaya bir karışık yapayım :komik:
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
6,905
Beğeniler
16,643
Yaş
40
İl
antalya
#20
Eline sağlık arkadaşım
Önce bir maaşallah deyim
Pianoblacklere ben de bayıldım
Hakikaten farkını ortaya koymuşsun
:alkis:
Cg wheel cleaner ıda methede methede bitiremedin. Akşam bakiyim de kalmışsa ben de alayım bari
Parlatan adamlardan şunu da al diyeceğin birşeyler varsa söyle de ortaya bir karışık yapayım :komik:
Teşekkür ederim:utandim:
Ben sadece chemical guys wheel guard ve wheel cleaner aldım oradan. Ha birde Kokular ucuz mango cello aldım. Ondan da alabilirsin.