Herkese selamlar,
Aracımda boya koruma var(Meguiars'ta yaptırmıştım 2 ay önce) ve 2 ayda bir gibi wax atıyorum. Şuan Tonyin ceramic coating wax(Daha önce kullanan var mıdır? benim çok hoşuma gitti) yeni aldım, ilk defa uygulamasını yaptım 1 hafta önce.
Wax Silmede - Auto Finesse Primo Plush kullanacağım, yeni aldım.
Yerim olmadığı için, çoğu arkadaş gibi benzinlikte kendi şampuanım ve kovamla yıkıyorum tabi ;
Birkaç sorum olacak;
Yıkama eldiveni olarak - Detailbox' tan UFS kuzu yünü aldım pazartesi ama 11.11 yoğunluğundan dolayı sanırım hala ulaşmadı elime.
Şampuan olarak ne önerebilirsiniz? ön yıkama yapamıyorum foam olmadığı için su tutuyorum sadece. Şuan Sonax konsantre sarı şampuanı var.
Yıkama sonrası araç ıslakken Koch Chemie PW kullanıyordum bitti sayılır, Gyeon wetcoat aldım buda hala ulaşmadı elime.
Jantlarda - Valet Pro Billberry kullanıyorum, jant fırçamı yeni aldım (GYEON Q2M WHEEL BRUSH MEDİUM) - Bilberry yerine önerebileceğiniz ürün varsa sevinirim.
Lastikler - Meguiars Endurance(şişenin 1/3 kaldı, bittiğinde kullanmak için Adam's Tire Shine aldım amazondan
)
Lastik süngeri için birçok sünger deniyorum kafama yatanı bulamadım diyebilirim(Work Stuff, Chemical Guys Hex-Logic Bufx(şuan bunu kullanıyorum ama baya sert geldi),
Adam's Hex-Grip Pro Tire Dressing Applicator(henüz kullanmaya başlamadım kıyamıyorum
) önerilerinizi dikkate alacağım? Özellikle Endurance kullanımına uygun.
Kurulama için havlum - wizard of gloss blue marlin(aşırı memnunum 2 dakikamı anca alıyor araba kurulamada)
İç temizlikte - Auto Finesse Spritz aldım
Araç DSG olduğu için, sol ayak dayama ve pedallar için Valet Pro APC aldım (direk 500 ml'lik kullanıma hazır olan şişelerden)
Direksiyon deri olduğu için Koch Chemie Pol Star aldım(sulandırma oranını söyleyebilirseniz çok sevinirim)
Camlar için Migrostan Klin aldım
bunun yerine de AF tercih edebilirim ama şuan çok pahalı geliyor camlar için.
Aracımda boya koruma var(Meguiars'ta yaptırmıştım 2 ay önce) ve 2 ayda bir gibi wax atıyorum. Şuan Tonyin ceramic coating wax(Daha önce kullanan var mıdır? benim çok hoşuma gitti) yeni aldım, ilk defa uygulamasını yaptım 1 hafta önce.
Wax Silmede - Auto Finesse Primo Plush kullanacağım, yeni aldım.
Yerim olmadığı için, çoğu arkadaş gibi benzinlikte kendi şampuanım ve kovamla yıkıyorum tabi ;
Birkaç sorum olacak;
Yıkama eldiveni olarak - Detailbox' tan UFS kuzu yünü aldım pazartesi ama 11.11 yoğunluğundan dolayı sanırım hala ulaşmadı elime.
Şampuan olarak ne önerebilirsiniz? ön yıkama yapamıyorum foam olmadığı için su tutuyorum sadece. Şuan Sonax konsantre sarı şampuanı var.
Yıkama sonrası araç ıslakken Koch Chemie PW kullanıyordum bitti sayılır, Gyeon wetcoat aldım buda hala ulaşmadı elime.
Jantlarda - Valet Pro Billberry kullanıyorum, jant fırçamı yeni aldım (GYEON Q2M WHEEL BRUSH MEDİUM) - Bilberry yerine önerebileceğiniz ürün varsa sevinirim.
Lastikler - Meguiars Endurance(şişenin 1/3 kaldı, bittiğinde kullanmak için Adam's Tire Shine aldım amazondan
Lastik süngeri için birçok sünger deniyorum kafama yatanı bulamadım diyebilirim(Work Stuff, Chemical Guys Hex-Logic Bufx(şuan bunu kullanıyorum ama baya sert geldi),
Adam's Hex-Grip Pro Tire Dressing Applicator(henüz kullanmaya başlamadım kıyamıyorum
Kurulama için havlum - wizard of gloss blue marlin(aşırı memnunum 2 dakikamı anca alıyor araba kurulamada)
İç temizlikte - Auto Finesse Spritz aldım
Araç DSG olduğu için, sol ayak dayama ve pedallar için Valet Pro APC aldım (direk 500 ml'lik kullanıma hazır olan şişelerden)
Direksiyon deri olduğu için Koch Chemie Pol Star aldım(sulandırma oranını söyleyebilirseniz çok sevinirim)
Camlar için Migrostan Klin aldım




