Yıkama Hkk.

akko

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Kas 2019
Mesajlar
491
Beğeniler
1,127
Yaş
34
İl
İstanbul
#1
Herkese selamlar,

Aracımda boya koruma var(Meguiars'ta yaptırmıştım 2 ay önce) ve 2 ayda bir gibi wax atıyorum. Şuan Tonyin ceramic coating wax(Daha önce kullanan var mıdır? benim çok hoşuma gitti) yeni aldım, ilk defa uygulamasını yaptım 1 hafta önce.
Wax Silmede - Auto Finesse Primo Plush kullanacağım, yeni aldım.

Yerim olmadığı için, çoğu arkadaş gibi benzinlikte kendi şampuanım ve kovamla yıkıyorum tabi ;
Birkaç sorum olacak;
Yıkama eldiveni olarak - Detailbox' tan UFS kuzu yünü aldım pazartesi ama 11.11 yoğunluğundan dolayı sanırım hala ulaşmadı elime.
Şampuan olarak ne önerebilirsiniz? ön yıkama yapamıyorum foam olmadığı için su tutuyorum sadece. Şuan Sonax konsantre sarı şampuanı var.
Yıkama sonrası araç ıslakken Koch Chemie PW kullanıyordum bitti sayılır, Gyeon wetcoat aldım buda hala ulaşmadı elime.
Jantlarda - Valet Pro Billberry kullanıyorum, jant fırçamı yeni aldım (GYEON Q2M WHEEL BRUSH MEDİUM) - Bilberry yerine önerebileceğiniz ürün varsa sevinirim.
Lastikler - Meguiars Endurance(şişenin 1/3 kaldı, bittiğinde kullanmak için Adam's Tire Shine aldım amazondan :) )
Lastik süngeri için birçok sünger deniyorum kafama yatanı bulamadım diyebilirim(Work Stuff, Chemical Guys Hex-Logic Bufx(şuan bunu kullanıyorum ama baya sert geldi),
Adam's Hex-Grip Pro Tire Dressing Applicator(henüz kullanmaya başlamadım kıyamıyorum :D) önerilerinizi dikkate alacağım? Özellikle Endurance kullanımına uygun.
Kurulama için havlum - wizard of gloss blue marlin(aşırı memnunum 2 dakikamı anca alıyor araba kurulamada)
İç temizlikte - Auto Finesse Spritz aldım
Araç DSG olduğu için, sol ayak dayama ve pedallar için Valet Pro APC aldım (direk 500 ml'lik kullanıma hazır olan şişelerden)
Direksiyon deri olduğu için Koch Chemie Pol Star aldım(sulandırma oranını söyleyebilirseniz çok sevinirim)
Camlar için Migrostan Klin aldım :D bunun yerine de AF tercih edebilirim ama şuan çok pahalı geliyor camlar için.
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#2
Herkese selamlar,

Aracımda boya koruma var(Meguiars'ta yaptırmıştım 2 ay önce) ve 2 ayda bir gibi wax atıyorum. Şuan Tonyin ceramic coating wax(Daha önce kullanan var mıdır? benim çok hoşuma gitti) yeni aldım, ilk defa uygulamasını yaptım 1 hafta önce.
Wax Silmede - Auto Finesse Primo Plush kullanacağım, yeni aldım.

Yerim olmadığı için, çoğu arkadaş gibi benzinlikte kendi şampuanım ve kovamla yıkıyorum tabi ;
Birkaç sorum olacak;
Yıkama eldiveni olarak - Detailbox' tan UFS kuzu yünü aldım pazartesi ama 11.11 yoğunluğundan dolayı sanırım hala ulaşmadı elime.
Şampuan olarak ne önerebilirsiniz? ön yıkama yapamıyorum foam olmadığı için su tutuyorum sadece. Şuan Sonax konsantre sarı şampuanı var.
Yıkama sonrası araç ıslakken Koch Chemie PW kullanıyordum bitti sayılır, Gyeon wetcoat aldım buda hala ulaşmadı elime.
Jantlarda - Valet Pro Billberry kullanıyorum, jant fırçamı yeni aldım (GYEON Q2M WHEEL BRUSH MEDİUM) - Bilberry yerine önerebileceğiniz ürün varsa sevinirim.
Lastikler - Meguiars Endurance(şişenin 1/3 kaldı, bittiğinde kullanmak için Adam's Tire Shine aldım amazondan :) )
Lastik süngeri için birçok sünger deniyorum kafama yatanı bulamadım diyebilirim(Work Stuff, Chemical Guys Hex-Logic Bufx(şuan bunu kullanıyorum ama baya sert geldi),
Adam's Hex-Grip Pro Tire Dressing Applicator(henüz kullanmaya başlamadım kıyamıyorum :D) önerilerinizi dikkate alacağım? Özellikle Endurance kullanımına uygun.
Kurulama için havlum - wizard of gloss blue marlin(aşırı memnunum 2 dakikamı anca alıyor araba kurulamada)
İç temizlikte - Auto Finesse Spritz aldım
Araç DSG olduğu için, sol ayak dayama ve pedallar için Valet Pro APC aldım (direk 500 ml'lik kullanıma hazır olan şişelerden)
Direksiyon deri olduğu için Koch Chemie Pol Star aldım(sulandırma oranını söyleyebilirseniz çok sevinirim)
Camlar için Migrostan Klin aldım :D bunun yerine de AF tercih edebilirim ama şuan çok pahalı geliyor camlar için.
Ben de endurance uygulamak için aplikatör arıyorum. Aliexpresste olan şu eğilmli sarı siyah süngerlerden aldım, 4 5 kullanım sonra ayrılıp gidiyor o. Bulaşık süngeri ile sürüyorum onda da sarfiyat çok oluyor. Aynı şekilde ayakkabı parlatma süngerinde de sarfiyatı çok. Sırf uygulaması yüzünden vazgeçeceğim bu gidişle endurance dan :/
 

akko

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Kas 2019
Mesajlar
491
Beğeniler
1,127
Yaş
34
İl
İstanbul
#3
Ben de endurance uygulamak için aplikatör arıyorum. Aliexpresste olan şu eğilmli sarı siyah süngerlerden aldım, 4 5 kullanım sonra ayrılıp gidiyor o. Bulaşık süngeri ile sürüyorum onda da sarfiyat çok oluyor. Aynı şekilde ayakkabı parlatma süngerinde de sarfiyatı çok. Sırf uygulaması yüzünden vazgeçeceğim bu gidişle endurance dan :/
Chemical Guys Hex-Logic Bufx

Bu ürünü deneyebilirsiniz, ürün bulaşık süngeri vs. gibi değil, sert bir ped ürünü emmiyor ama lastiğe yedirirken sanki zorlanıyorum gibi :)
 

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#4
Herkese selamlar,

Aracımda boya koruma var(Meguiars'ta yaptırmıştım 2 ay önce) ve 2 ayda bir gibi wax atıyorum. Şuan Tonyin ceramic coating wax(Daha önce kullanan var mıdır? benim çok hoşuma gitti) yeni aldım, ilk defa uygulamasını yaptım 1 hafta önce.
Wax Silmede - Auto Finesse Primo Plush kullanacağım, yeni aldım.

Yerim olmadığı için, çoğu arkadaş gibi benzinlikte kendi şampuanım ve kovamla yıkıyorum tabi ;
Birkaç sorum olacak;
Yıkama eldiveni olarak - Detailbox' tan UFS kuzu yünü aldım pazartesi ama 11.11 yoğunluğundan dolayı sanırım hala ulaşmadı elime.
Şampuan olarak ne önerebilirsiniz? ön yıkama yapamıyorum foam olmadığı için su tutuyorum sadece. Şuan Sonax konsantre sarı şampuanı var.
Yıkama sonrası araç ıslakken Koch Chemie PW kullanıyordum bitti sayılır, Gyeon wetcoat aldım buda hala ulaşmadı elime.
Jantlarda - Valet Pro Billberry kullanıyorum, jant fırçamı yeni aldım (GYEON Q2M WHEEL BRUSH MEDİUM) - Bilberry yerine önerebileceğiniz ürün varsa sevinirim.
Lastikler - Meguiars Endurance(şişenin 1/3 kaldı, bittiğinde kullanmak için Adam's Tire Shine aldım amazondan :) )
Lastik süngeri için birçok sünger deniyorum kafama yatanı bulamadım diyebilirim(Work Stuff, Chemical Guys Hex-Logic Bufx(şuan bunu kullanıyorum ama baya sert geldi),
Adam's Hex-Grip Pro Tire Dressing Applicator(henüz kullanmaya başlamadım kıyamıyorum :D) önerilerinizi dikkate alacağım? Özellikle Endurance kullanımına uygun.
Kurulama için havlum - wizard of gloss blue marlin(aşırı memnunum 2 dakikamı anca alıyor araba kurulamada)
İç temizlikte - Auto Finesse Spritz aldım
Araç DSG olduğu için, sol ayak dayama ve pedallar için Valet Pro APC aldım (direk 500 ml'lik kullanıma hazır olan şişelerden)
Direksiyon deri olduğu için Koch Chemie Pol Star aldım(sulandırma oranını söyleyebilirseniz çok sevinirim)
Camlar için Migrostan Klin aldım :D bunun yerine de AF tercih edebilirim ama şuan çok pahalı geliyor camlar için.

Merhaba,

Öncelikle forumda tüm bu sorulara yanıt var aslında. Üstadlardan, ustalardan, senseilerden güzel yorumlar barındırıyor, gördüğüm kadarıyla konuları geziyorsunuz. Biraz daha zaman harcarsanız kafanızda daha az soru işareti kalacaktır.

Onların yazdıklarının üstüne yorum yapmak düşmez ama kendi tecrübelerimden cevap vermeye çalışayım.

Yıkama eldiveni olarak UFS çabuk yıpranıyor ama ben beğeniyorum. Çok kirli alanlarda bunu kullanıyorum, diğer yerlerde Gyeon Smoothie kullanıyorum. Aşırı memnunum.

Şampuan olarak koruma olan araçta acilen sonax turuncuyu bırakmanızı öneririm. Korumanın ömrünü etkileyen bir şampuan.
Flowey 2.5 Car Shampoo öneririm, "önerisi için kredisini bırakayım, Teşekkürler @onurçiko ", fiyatı uygun. Fiyat sorun değil derseniz Zymöl Auto Wash, Adam's Car Shampoo, Nanolex Pure Shampoo öneririm. Tabi bu üçlüye her zaman ulaşmak mümkün değil.


Ön yıkama en önemli aşamalardan, bir şekilde köpük olmasa bile ön yıkama yapabilirsiniz. Secho ile VP ANSF kullanabilirsiniz. Tabii ki köpük haliyle aynı performansı vermez ama hiç yoktan iyidir.

Jant temizliği için ben de güzel bir ürün arıyorum açıkçası :) CG Wheel Cleaner aldım, memnun kaldım ama sadece 1 kere kullanabildim, bu nedenle yorum yapmam doğru olmaz. Jant fırçası olarak Gyeon ürünü hakkında yorumlarınızı merak ediyorum, ben de çok düşündüm almayı ama dar yerlere girme konusunda sıkıntısı olduğunu gördüm videolardan.

Endurance'ı ben Turtle Wax Jet Black set içinden çıkan sünger ile uyguluyorum. Ama ürün beni Magic Dressing kadar tatmin etmediği için sık kullanmıyorum.

Pol Star kullanmadım, ama sitelerinde yazan kir durumuna göre 1:5 ile 1:20 oranında sulandırılabileceği.

Clin ben de kullandım bir şişe, camsilden pek bir farkı yok. Meguiars Perfect Clarity Glass Cleaner favorim, ardından CG Glass Cleaner, ve Flowey S3. En ekonomikleri S3, ben başlarda 1:15 oranına ve çeşme su ile sulandırıyordum memnun değildim. Sonrasında 1:10 oranında ve saf su ile sulandırdım, memnun etti, iz kalmıyor.

Bu kadardı sanıyorum :)
 
Son düzenleme:

akko

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Kas 2019
Mesajlar
491
Beğeniler
1,127
Yaş
34
İl
İstanbul
#6
Merhaba,

Öncelikle forumda tüm bu sorulara yanıt var aslında. Üstadlardan, ustalardan, senseilerden güzel yorumlar barındırıyor, gördüğüm kadarıyla konuları geziyorsunuz. Biraz daha zaman harcarsanız kafanızda daha az soru işareti kalacaktır.

Onların yazdıklarının üstüne yorum yapmak düşmez ama kendi tecrübelerimden cevap vermeye çalışayım.

Yıkama eldiveni olarak UFS çabuk yıpranıyor ama ben beğeniyorum. Çok kirli alanlarda bunu kullanıyorum, diğer yerlerde Gyeon Smoothie kullanıyorum. Aşırı memnunum.

Şampuan olarak koruma olan araçta acilen sonax turuncuyu bırakmanızı öneririm. Korumanın ömrünü etkileyen bir şampuan.
Flowey 2.5 Car Shampoo öneririm, fiyatı uygun. Fiyat sorun değil derseniz Zymöl Auto Wash, Adam's Car Shampoo, Nanolex Pure Shampoo öneririm. Tabi bu üçlüye her zaman ulaşmak mümkün değil.


Ön yıkama en önemli aşamalardan, bir şekilde köpük olmasa bile ön yıkama yapabilirsiniz. Secho ile VP ANSF kullanabilirsiniz. Tabii ki köpük haliyle aynı performansı vermez ama hiç yoktan iyidir.

Jant temizliği için ben de güzel bir ürün arıyorum açıkçası :) CG Wheel Cleaner aldım, memnun kaldım ama sadece 1 kere kullanabildim, bu nedenle yorum yapmam doğru olmaz. Jant fırçası olarak Gyeon ürünü hakkında yorumlarınızı merak ediyorum, ben de çok düşündüm almayı ama dar yerlere girme konusunda sıkıntısı olduğunu gördüm videolardan.

Endurance'ı ben Turtle Wax Jet Black set içinden çıkan sünger ile uyguluyorum. Ama ürün beni Magic Dressing kadar tatmin etmediği için sık kullanmıyorum.

Pol Star kullanmadım, ama sitelerinde yazan kir durumuna göre 1:5 ile 1:20 oranında sulandırılabileceği.

Clin ben de kullandım bir şişe, camsilden pek bir farkı yok. Meguiars Perfect Clarity Glass Cleaner favorim, ardından CG Glass Cleaner, ve Flowey S3. En ekonomikleri S3, ben başlarda 1:15 oranına ve çeşme su ile sulandırıyordum memnun değildim. Sonrasında 1:10 oranında ve saf su ile sulandırdım, memnun etti, iz kalmıyor.

Bu kadardı sanıyorum :)
Öncelikle üşenmeyip, tüm sorularıma cevap verdiğiniz için teşekkür ederim :)

Söylediğiniz gibi, konuları tek tek gezmeye çalışıyorum.

Şampuan olarak söylediğiniz Flowey 2.5 Car Shampoo not ettim. Fiyatı da uygun sanırım.

Eldiven olarak, bakalım henüz gelmedi deneyeceğim :) benim de aklımda Gyeon vardı ama çok ürün alınca rakamlar çok üstlere çıktı, eledim birkaç şeyi :)

Ön yıkama için maalesef bende ürün bulamadım, kwazar baktım ama ondanda memnun olan pek yok sanırım.

Jant fırçasını gerçekten bende merak ediyorum :) profil fotoğrafımdan görürseniz aracımın jantlarının araları dar, umarım işe yarar. Fırça hoşuma gitti aldım gitti dedim bi an :D
 

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#8
Öncelikle üşenmeyip, tüm sorularıma cevap verdiğiniz için teşekkür ederim :)

Söylediğiniz gibi, konuları tek tek gezmeye çalışıyorum.

Şampuan olarak söylediğiniz Flowey 2.5 Car Shampoo not ettim. Fiyatı da uygun sanırım.

Eldiven olarak, bakalım henüz gelmedi deneyeceğim :) benim de aklımda Gyeon vardı ama çok ürün alınca rakamlar çok üstlere çıktı, eledim birkaç şeyi :)

Ön yıkama için maalesef bende ürün bulamadım, kwazar baktım ama ondanda memnun olan pek yok sanırım.

Jant fırçasını gerçekten bende merak ediyorum :) profil fotoğrafımdan görürseniz aracımın jantlarının araları dar, umarım işe yarar. Fırça hoşuma gitti aldım gitti dedim bi an :D
Jant fırçası o jantların arasına girmez gibime geliyor. XaronFR youtube kanalında incelemeleri var karşılaştırmalı, almancam yok, alt yazı da kullanmadım ama bu fırçada sevmediği kısmın o ara yerlere girmemesi olduğunu tahmin edebildim :)

Kwazar'ım vardı, yerine epoca aldım. Kwazar bence daha iyiydi. @Endotown Bey Alta Foam 2000 satıyordu, kendisine sorabilirsiniz performansı nasıldır vs gibi. Bu foamerlarla ön yıkama zahmetli ama bazı şeyleri göze almanız gerekir neticede.

Eldiven de sorun değil bu eskiyene kadar alırsınız bir tane daha :)
 

technologyst

Profesyonel Detaycı
Test Uzmanı
Üye
Katılım
4 Kas 2017
Mesajlar
1,283
Beğeniler
3,310
Yaş
42
İl
kahramanmaraş
#9
Valet Pro Billberry kullanıyorum, jant fırçamı yeni aldım. Valet bilberry haricinde ürünleriniz güzel ve kaliteli bu ürünü terkedin janta koruma yapabilirsiniz ancak bu ürün ne etkili temizliyor ne de koruma bırakıyor siz en iyisi bunun yerine bir demir tozu ph nötr alın ve onu kullanın derim elinizdeki wax tan jantlarada uygulama yapabilirsiniz böylece balata tozu v.s yapışma azalır ve temizliği kolaylaşır
 

akko

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Kas 2019
Mesajlar
491
Beğeniler
1,127
Yaş
34
İl
İstanbul
#10
Jant fırçası o jantların arasına girmez gibime geliyor. XaronFR youtube kanalında incelemeleri var karşılaştırmalı, almancam yok, alt yazı da kullanmadım ama bu fırçada sevmediği kısmın o ara yerlere girmemesi olduğunu tahmin edebildim :)

Kwazar'ım vardı, yerine epoca aldım. Kwazar bence daha iyiydi. @Endotown Bey Alta Foam 2000 satıyordu, kendisine sorabilirsiniz performansı nasıldır vs gibi. Bu foamerlarla ön yıkama zahmetli ama bazı şeyleri göze almanız gerekir neticede.

Eldiven de sorun değil bu eskiyene kadar alırsınız bir tane daha :)
Medium olduğu için ürün elime geldiğinde çok büyük olmadığını fark ettim açıkçası. bakalım kullandıktan sonra daha sağlıklı yorum yaparım tabi.
Epoca alabileceğim yeri paylaşabilir misiniz?

Valet Pro Billberry kullanıyorum, jant fırçamı yeni aldım. Valet bilberry haricinde ürünleriniz güzel ve kaliteli bu ürünü terkedin janta koruma yapabilirsiniz ancak bu ürün ne etkili temizliyor ne de koruma bırakıyor siz en iyisi bunun yerine bir demir tozu ph nötr alın ve onu kullanın derim elinizdeki wax tan jantlarada uygulama yapabilirsiniz böylece balata tozu v.s yapışma azalır ve temizliği kolaylaşır
Bilberry yerine önerebileceğiniz ürün var mıdır peki? Jantlara wax uygulaması ben de yapıyorum ama 6 ayda bir anca :) zamanım bol olduğunca anca.
 

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#11
Medium olduğu için ürün elime geldiğinde çok büyük olmadığını fark ettim açıkçası. bakalım kullandıktan sonra daha sağlıklı yorum yaparım tabi.
Epoca alabileceğim yeri paylaşabilir misiniz?



Bilberry yerine önerebileceğiniz ürün var mıdır peki? Jantlara wax uygulaması ben de yapıyorum ama 6 ayda bir anca :) zamanım bol olduğunca anca.
Ben lokal bir oto aksesuarcıda tesadüf görüp aldım. Daha doğrusu 6-7 ay önce görmüştüm, tesadüf gittiğimde vardı hala ve aldım.
Unison ambalaj diye bir firma satıyor yanlış hatırlamıyorsam, bu şekilde araştırıp kendilerine ulaşabilirsiniz.
 

technologyst

Profesyonel Detaycı
Test Uzmanı
Üye
Katılım
4 Kas 2017
Mesajlar
1,283
Beğeniler
3,310
Yaş
42
İl
kahramanmaraş
#12
Medium olduğu için ürün elime geldiğinde çok büyük olmadığını fark ettim açıkçası. bakalım kullandıktan sonra daha sağlıklı yorum yaparım tabi.
Epoca alabileceğim yeri paylaşabilir misiniz?



Bilberry yerine önerebileceğiniz ürün var mıdır peki? Jantlara wax uygulaması ben de yapıyorum ama 6 ayda bir anca :) zamanım bol olduğunca anca.
Demir tozu sökücü mesela ucuz isterseniz quickwax demir tozu ürünü olabilir yerli ürün ama ithal isterseniz efsane valet pro dragons
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#14
Herkese selamlar,

Aracımda boya koruma var(Meguiars'ta yaptırmıştım 2 ay önce) ve 2 ayda bir gibi wax atıyorum. Şuan Tonyin ceramic coating wax(Daha önce kullanan var mıdır? benim çok hoşuma gitti) yeni aldım, ilk defa uygulamasını yaptım 1 hafta önce.
Wax Silmede - Auto Finesse Primo Plush kullanacağım, yeni aldım.

Yerim olmadığı için, çoğu arkadaş gibi benzinlikte kendi şampuanım ve kovamla yıkıyorum tabi ;
Birkaç sorum olacak;
Yıkama eldiveni olarak - Detailbox' tan UFS kuzu yünü aldım pazartesi ama 11.11 yoğunluğundan dolayı sanırım hala ulaşmadı elime.
Şampuan olarak ne önerebilirsiniz? ön yıkama yapamıyorum foam olmadığı için su tutuyorum sadece. Şuan Sonax konsantre sarı şampuanı var.
Yıkama sonrası araç ıslakken Koch Chemie PW kullanıyordum bitti sayılır, Gyeon wetcoat aldım buda hala ulaşmadı elime.
Jantlarda - Valet Pro Billberry kullanıyorum, jant fırçamı yeni aldım (GYEON Q2M WHEEL BRUSH MEDİUM) - Bilberry yerine önerebileceğiniz ürün varsa sevinirim.
Lastikler - Meguiars Endurance(şişenin 1/3 kaldı, bittiğinde kullanmak için Adam's Tire Shine aldım amazondan :) )
Lastik süngeri için birçok sünger deniyorum kafama yatanı bulamadım diyebilirim(Work Stuff, Chemical Guys Hex-Logic Bufx(şuan bunu kullanıyorum ama baya sert geldi),
Adam's Hex-Grip Pro Tire Dressing Applicator(henüz kullanmaya başlamadım kıyamıyorum :D) önerilerinizi dikkate alacağım? Özellikle Endurance kullanımına uygun.
Kurulama için havlum - wizard of gloss blue marlin(aşırı memnunum 2 dakikamı anca alıyor araba kurulamada)
İç temizlikte - Auto Finesse Spritz aldım
Araç DSG olduğu için, sol ayak dayama ve pedallar için Valet Pro APC aldım (direk 500 ml'lik kullanıma hazır olan şişelerden)
Direksiyon deri olduğu için Koch Chemie Pol Star aldım(sulandırma oranını söyleyebilirseniz çok sevinirim)
Camlar için Migrostan Klin aldım :D bunun yerine de AF tercih edebilirim ama şuan çok pahalı geliyor camlar için.
Tonyin ile ilgili sheeting ve beading videosu isteriz :)
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#16
Şampuan olarak çift kova için zymöl auto wash tavsiye ederim benim 1 numara favori çift kova şampuanım.


DENİZLİ