Yıkama Kurulama İçin Tavsiyeleriniz

furkanbalkan

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
29 Eki 2024
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Yaş
35
İl
konya
#1
Arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım. Amatör kendimce yaptığım araştırmalarımı aşağıda listeledim. Aracımı benzinlikte yıkıyorum ve sizlerden yıkama şampuanı sonrası içinde kurulama bezi tavsiyelerinizi almak istiyorum.

Şampuan İçin
Koch Chemie NMS NanoMagicShampoo Nano Seramik Şampuan 750ml | Detailbox
GYEON Q²M Bathe Nötr PH Konsantre Cilalı Araç Yıkama Şampuanı - 1000 Ml
Sonax Cilalı Şampuan 1 lt Fiyatı, Yorumları - Trendyol

Bez İçin
https://www.trendyol.com/fiberwash/...6350/yorumlar?boutiqueId=61&merchantId=513503
SmartBee Kara Mikrofiber Oto Kurulama Havlusu 50x70cm 500gsm - Siyah Fiyatı, Yorumları - Trendyol
 

emirhaneness

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
2,339
Beğeniler
6,691
İl
Gebze
#2
En beğendiğim ürünler:
Yaz için ön yıkama Adbl Yeti
Kış için ön yıkama Magifoam, K2 Active Foam, Bilthammer Auto Foam, Flowey Ev17
Kova yıkama Vonix v Floc
Kurulama Havlusu Klin Drying Duo Evo, Purestar Duplex Twist Towel, Nasiol 70x90 Twisted Havlu
 

Eraycan

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
1,253
Beğeniler
808
Yaş
39
İl
Ordu
#3
Klin drying duo kullanıyorum memnunum. Bilinçli olarak drying duo evo serisi almadım
 

batikankodak

Usta Detaycı
Üye
Katılım
10 Ara 2020
Mesajlar
523
Beğeniler
1,204
İl
Tekirdağ/Çorlu
#4
Paylaştığınız havlular tek katlı , yani 2 katlı olsa 50*35 olacaklar. Ve halihazırda pamuklu kurulama havlusu yerine twisted kurulama havluları çok daha fazla su emdiği için hem kurulama işlemi kolaylaşıyor hem uğraş azalıyor. Herhangi bir markanın twisted havlusunu öneririm. Eğer ki pahalı geliyorsa aracın boyutuna göre , şahsen 2 tane spark havlu öneririm. Linki de aşağıya paylaşıyorum:
Spark 2315 Mikrofiber Ultra Emici Çift Kat Havlu Oto Kurulama Bezi 40x60 Cm. Fiyatı, Yorumları - Trendyol
 

detayseverr

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
22 Ara 2022
Mesajlar
331
Beğeniler
578
İl
Antalya
#5
SmartBee kara havlusu ilk havlumdu neredeyse 1 sene ilk günkü gibi su çekiyordu (mikrofiber deterjanla yıkıyorum) yaklaşık 2.5 sene oldu artık tampon kapı içlerine kullanıyorum. F/p olarak memnun kalmıştım