Son aktivite

  • Alp Yıldız
    Alp Yıldız, Hızlı Soru - Cevap konusundaki Sefa46 adlı kullanıcının mesajını beğendi.
    Bu bilgiyi daha önce paylasmistik hocam o sorun degil biz sadece Carpro Kil in fiyatlarina odak olduk :) Biz nerde uygunsa ordan aliriz...
  • Dr HCD
    Dr HCD, Stokları Serelim konusundaki ilker8698 adlı kullanıcının mesajını beğendi.
  • Dr HCD
    Dr HCD, Stokları Serelim konusundaki Gearbox adlı kullanıcının mesajını beğendi.
  • Dr HCD
    Dr HCD, Stokları Serelim konusundaki Uydu 1 adlı kullanıcının mesajını beğendi.
    @Sefa46 teşekkürler hediye için ayrı teşekkür
  • Dr HCD
    Dr HCD, Stokları Serelim konusundaki Enes Gökmen adlı kullanıcının mesajını beğendi.
    Sefa abimin önerisi ile katı wax stoğuna DodoJuice’ u eklemiş bulunmaktayım. Hediyeleri için ayrıca teşekkür ederim. Özellikle 3D’ nin...
  • Dr HCD
    Dr HCD, Stokları Serelim konusundaki Fyplenix adlı kullanıcının mesajını beğendi.
    @Sefa46 abi ürünler geldi bana aracımda nasıl kullancağımı anlattığın ve hediyelerin için çok teşekkür ederim :)
  • Dr HCD
    Dr HCD, Stokları Serelim konusundaki MarcoPolo adlı kullanıcının mesajını beğendi.
    Sefa kardeşime tekrar teşekkür ediyorum.
  • Dr HCD
    Dr HCD, Stokları Serelim konusundaki Musdaa55 adlı kullanıcının mesajını beğendi.
    @Sefa46 güzel insan sağolsun yeni malzemeler elden alındı hediye içinde teşekkürler abi ☺️
  • Dr HCD
    Dr HCD, Stokları Serelim konusundaki Tutankhamun adlı kullanıcının mesajını beğendi.
    İhtiyaç oldukça eklentilere devam Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • Dr HCD
    Dr HCD, Stokları Serelim konusundaki emrejdm adlı kullanıcının mesajını beğendi.
    Nasiol ZR53 Cilakutusu'na hediyesi için de teşekkür ederim.
  • Dr HCD
    Dr HCD, Stokları Serelim konusundaki emirhaneness adlı kullanıcının mesajını beğendi.
    emniyet kemeri geri sarmadığı için aldım inşallah işe yarar
  • Dr HCD
    Dr HCD, Stokları Serelim konusundaki enesbkds adlı kullanıcının mesajını beğendi.
    @Sefa46 Abiye teşekkürler :D
  • Dr HCD
    Dr HCD, Kullanıp Çok Memnun Kaldığınız Ürünler konusundaki Enes Gökmen adlı kullanıcının mesajını beğendi.
    ADBL Pinky, Wax silerken, parlatma yaparken kullandığım görece pahalı markaların bezlerinden arda kalır yanı yok. Tam bir...
  • L
    Lutennet, Sohbet- Muhabbet Faslı konusundaki sozdem06 adlı kullanıcının mesajını beğendi.
    vonixx blend denedim. ancak çok fazla toz çekiyor
  • Mexmet
    Mexmet, Hızlı Soru - Cevap konusundaki forzaGilles adlı kullanıcının mesajını beğendi.
    Selam, bütçeniz minimum - maksimum nedir..? araç marka - modeli nedir..? Karcher ‘K5 in farklı farklı modellerinin olmasının sebebi...