Eline sağlık Can, parıldatmışsın yine. Kafa lambası iç temizlikte süper oluyor gerçekten. Sayende tecrübe ile sabittir.
Senin kaliperleri förünce benim kaliperleri boyatma vaktinin geldiğini bir kez daha hatırladım. Düzenli davlumbaz temizliğinin sonucu paha biçilmez.
Mat effect yorumuna kesinlikle katılıyorum, hem temizleme gücü hem bıraktığı finiş açısı dan çok daha iyi. Zaten af nin bütün ürünlerinin çok başarılı ürünler olmadığı kanısındayım, her ürünün daha ucuza daha iyi alternatifleri mevcut. Böyle ol asına rağmen yine de sptirz aldım yine yarım lt. Bu da ayrı bir çelişki kendi adıma. Ne güzel bitirmiştim.
B33 oranı düşük kalmış bence.
Kapı içleri de güzel olmuş, düzenli temizlenip, koruma uygulayınca oralarada bakmaya doyum olmuyor.
@Paian kardeşim senin olayın bende
Senin kaliperleri förünce benim kaliperleri boyatma vaktinin geldiğini bir kez daha hatırladım. Düzenli davlumbaz temizliğinin sonucu paha biçilmez.
Mat effect yorumuna kesinlikle katılıyorum, hem temizleme gücü hem bıraktığı finiş açısı dan çok daha iyi. Zaten af nin bütün ürünlerinin çok başarılı ürünler olmadığı kanısındayım, her ürünün daha ucuza daha iyi alternatifleri mevcut. Böyle ol asına rağmen yine de sptirz aldım yine yarım lt. Bu da ayrı bir çelişki kendi adıma. Ne güzel bitirmiştim.
B33 oranı düşük kalmış bence.
Kapı içleri de güzel olmuş, düzenli temizlenip, koruma uygulayınca oralarada bakmaya doyum olmuyor.
@Paian kardeşim senin olayın bende







AF benim de elimde bolca var. Kötü ürün değil belki ama sonax kesinlikle daha iyi senin de dediğin gibi. B33 ü ise bir dahaki sefere daha yoğun kullanacağım. Bakalım o şekilde korumaya etkisi ve kir sökülücüğü nasıl olacak? 