1636 Km Sonra Albino Aslan'ı Yıkandı, Kafa Aydınlatması Testi

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#21
Eline sağlık Can, parıldatmışsın yine. Kafa lambası iç temizlikte süper oluyor gerçekten. Sayende tecrübe ile sabittir.
Senin kaliperleri förünce benim kaliperleri boyatma vaktinin geldiğini bir kez daha hatırladım. Düzenli davlumbaz temizliğinin sonucu paha biçilmez.
Mat effect yorumuna kesinlikle katılıyorum, hem temizleme gücü hem bıraktığı finiş açısı dan çok daha iyi. Zaten af nin bütün ürünlerinin çok başarılı ürünler olmadığı kanısındayım, her ürünün daha ucuza daha iyi alternatifleri mevcut. Böyle ol asına rağmen yine de sptirz aldım yine yarım lt. Bu da ayrı bir çelişki kendi adıma. Ne güzel bitirmiştim.
B33 oranı düşük kalmış bence.
Kapı içleri de güzel olmuş, düzenli temizlenip, koruma uygulayınca oralarada bakmaya doyum olmuyor.
@Paian kardeşim senin olayın bende;)
 

ccibb

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
1,917
Beğeniler
3,195
Yaş
44
İl
Kırklareli
#22
Ellerine sağlık kardeşim
O kadar kirin üstesinden hakkıyla gelmişsin
:alkis:
Maaşallah :nazar:
 

_CaN_

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#23
Elinize sağlık. En çok aslanın ayaklarına baksamda bizden zarar gelmez.:) Kaliperler, amortisörler jantlar ayna gibi olmuş maşallah. Kazasız belasız günlerde olsun inşallah.:nazar:
Teşekkür ederim. Bizler detaycı adamız nazarımız değmez biliyorum :komik:

Eline sağlık Can, parıldatmışsın yine. Kafa lambası iç temizlikte süper oluyor gerçekten. Sayende tecrübe ile sabittir.
Senin kaliperleri förünce benim kaliperleri boyatma vaktinin geldiğini bir kez daha hatırladım. Düzenli davlumbaz temizliğinin sonucu paha biçilmez.
Mat effect yorumuna kesinlikle katılıyorum, hem temizleme gücü hem bıraktığı finiş açısı dan çok daha iyi. Zaten af nin bütün ürünlerinin çok başarılı ürünler olmadığı kanısındayım, her ürünün daha ucuza daha iyi alternatifleri mevcut. Böyle ol asına rağmen yine de sptirz aldım yine yarım lt. Bu da ayrı bir çelişki kendi adıma. Ne güzel bitirmiştim.
B33 oranı düşük kalmış bence.
Kapı içleri de güzel olmuş, düzenli temizlenip, koruma uygulayınca oralarada bakmaya doyum olmuyor.

@Paian kardeşim senin olayın bende;)
Teşekkür ederim güzel yorumun için Onur abi :hava: AF benim de elimde bolca var. Kötü ürün değil belki ama sonax kesinlikle daha iyi senin de dediğin gibi. B33 ü ise bir dahaki sefere daha yoğun kullanacağım. Bakalım o şekilde korumaya etkisi ve kir sökülücüğü nasıl olacak?

Ellerine sağlık kardeşim
O kadar kirin üstesinden hakkıyla gelmişsin
:alkis:
Maaşallah :nazar:
Teşekkür ederim abi değerli yorumun için. :utandim: