2018 İbiza fr (plus paket)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nonane

Konu Sahibi ✔
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
19 Şub 2019
Mesajlar
830
Beğeniler
3,015
#1
Herkese merhaba. Severek kullandığım aracımı satıyorum. eşimin sürekli “bu araba küçük sığmıyoruz” demesine artık hak verdim. Bagaja bebek arabasını iterek sıkıştırmaktan artık bende bıktım. Ayrılacağım için üzülüyorum artık sedan araç vakti geldi
İlanda tüm detaylar mevcut. Herkese mutlu günler

HATASIZ EMSALSİZ BOL EKSTRALI 2018 İBİZA FRİlan No: 798422594
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...iz-bol-ekstrali-2018-ibiza-fr-798422594/detay
 

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#2
Herkese merhaba. Severek kullandığım aracımı satıyorum. eşimin sürekli “bu araba küçük sığmıyoruz” demesine artık hak verdim. Bagaja bebek arabasını iterek sıkıştırmaktan artık bende bıktım. Ayrılacağım için üzülüyorum artık sedan araç vakti geldi
İlanda tüm detaylar mevcut. Herkese mutlu günler

HATASIZ EMSALSİZ BOL EKSTRALI 2018 İBİZA FRİlan No: 798422594
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...iz-bol-ekstrali-2018-ibiza-fr-798422594/detay

Hayirlisi satislar olsun. Ne dusunuyorsun sedan? Yine vag grubu mu yoksa baska bir plan mi var :)

Ben de cok sevdigimden degil de ayni sebepten sedana gecmistim.

Gelir mi bi passat variant?
 

Nonane

Konu Sahibi ✔
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
19 Şub 2019
Mesajlar
830
Beğeniler
3,015
#3
Hayirlisi satislar olsun. Ne dusunuyorsun sedan? Yine vag grubu mu yoksa baska bir plan mi var :)

Ben de cok sevdigimden degil de ayni sebepten sedana gecmistim.

Gelir mi bi passat variant?
abi tahmin doğru. variantı çok seviyorum İnşallah satınca variant olur.
 

Fatihkandemir

Usta Detaycı
Üye
Katılım
4 Şub 2019
Mesajlar
679
Beğeniler
1,406
Yaş
38
İl
İstanbul
#4
Sana benzer özellikler olarak seat toledo öneriyorum 550 lt bagajı İnsanı aşırı tatmin ediyor. Arka koltukları yatırıp ikea dan aldığım 2’li koltuğu taşıdım
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#7
Forum olarak Bu renk bir aracın satışına izin vermiyoruz.yeni araç buna benzer bir renk olmak şartıylada izin verebiliriz.

Hayırları satışlar.


DENİZLİ
 

eryayli

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Ağu 2019
Mesajlar
404
Beğeniler
1,017
Yaş
40
İl
Kurtköy
#10
Hayirli satislar, insallah forumdan birine yada kiymetini bilen birine gider.
Bir onceki aracim ibizami satarken karsilasmistim. Adama noter satisini verdim, araca biner binmez sigara yakmisti. Kufur gibi gelmisti bana.

HTC_U-3u cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

00serkan4300

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
11 Şub 2020
Mesajlar
116
Beğeniler
91
Yaş
35
#13
öncelikle hayırlı satışlar. ben de çocuğumun olması ve alan kıtlığı yüzünden 2013 model leon arabamı satıp 2015 model octavia almıştım 2 sene önce. inanın sanki araba ve iç hacim 2 katına çıktı gibi gelmişti. hala severek kullanıyorum, arabanın iç hacmi, bagaj hacmi her yönüyle mükemmel, sığamamak gibi bir derdimiz kalmadı, daha ne koysak diyoruz:), size de tavsiye ederim benimki dizel otomatik çok memnunum.
 

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#14
Hayırlı satışlar olsun. Renk efsaneydi. Daha iyi ne gelecek merak ettim, varriant geçmiş birde satır arasında:foto:
 

Adam’s Garage

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#15
Herkese merhaba. Severek kullandığım aracımı satıyorum. eşimin sürekli “bu araba küçük sığmıyoruz” demesine artık hak verdim. Bagaja bebek arabasını iterek sıkıştırmaktan artık bende bıktım. Ayrılacağım için üzülüyorum artık sedan araç vakti geldi
İlanda tüm detaylar mevcut. Herkese mutlu günler

HATASIZ EMSALSİZ BOL EKSTRALI 2018 İBİZA FRİlan No: 798422594
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...iz-bol-ekstrali-2018-ibiza-fr-798422594/detay
Hayırlısıyla satar aklınızdakini alırsınız inşallah. Herşey gönlünüzce olsun.
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#17
Hayırlısı olsun kardeşim, bu güzel renkle vedalaşmak zor olacak, inşallah daha iyisi gelir, emeğin çok, kıymetini bilen birine gider umarım.
 

Nonane

Konu Sahibi ✔
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
19 Şub 2019
Mesajlar
830
Beğeniler
3,015
#18
@Mugzy, teşekkür wderim inşallah
@00serkan4300, Octavia sıfır düşündüm ama türkiyede kalmamış ekşmde yeni kasa gelecekmiş @Mentalfeed, bakalım satıştan sonra netleşecek :)
@occan, Teşekkür ederim
@İdris, Teşekkürler
@onurçiko, Abi içim kan ağlıyor çok seviyordum ama hayat şartları el vermiyor. İnşallah düzgün biri alır.
 

tmac61

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
9 Haz 2018
Mesajlar
350
Beğeniler
699
Yaş
43
#19
Herkes rengine ben ses sistemine ve yalıtımına üzüldüm, hayırlısı olsun.

1.5 tsi octavia sportlar gözden kaçan f/p araçlarıdır, sizin için de her yönden uygun bence.
 

Nonane

Konu Sahibi ✔
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
19 Şub 2019
Mesajlar
830
Beğeniler
3,015
#20
Herkes rengine ben ses sistemine ve yalıtımına üzüldüm, hayırlısı olsun.

1.5 tsi octavia sportlar gözden kaçan f/p araçlarıdır, sizin için de her yönden uygun bence.
Çok zaman harcadım bu arabaya. İnşallah yeni sahibi aynı özeni gösterir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...