Acil Yardım! Güneş Yanığı mı?

Darkblue06

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
24 Kas 2019
Mesajlar
8
Beğeniler
1
Yaş
37
#1
20191123_224203.jpg 20191123_224232.jpg

2011 corolla arabam. Sıfır almıştım. Bu kdr kısa surede bu hale gelmesi cok garip. Kaput veya bagaj kapaginda tok sadece tavanda var. Gunes yanigi mi bu? Gidermenin bi yolu yok mu? Aldigima pisman oldum arabayı. Daha once 2005 model honda kullandim o da sıfırdan alinmisti. Boyasinda en ufak bi sorunla karsilasmamistim.

Toyotanin bu kasalarında tavan fabrikasyon hataliymis ztn internette bir suru sikayet var. Toyota boyatmak disinda bi secenek sunmuyor
 

Darkblue06

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
24 Kas 2019
Mesajlar
8
Beğeniler
1
Yaş
37
#2
2019-11-24 13.20.18.png

Aracına bakmayan biri de degilim. Bakımını surekli yaparım. Tavan haric geri kalan bolumde hicbir sorun yok
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#4
Bu güneş yanığı değil gibi duruyor resimlerden, polisaj ile giderilebilir.
Bir de öncelikle tanışma kısmına kendinizi tanıtmanız gerekiyor.
Aracı ne ile yıkıyorsunuz.
 

Darkblue06

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
24 Kas 2019
Mesajlar
8
Beğeniler
1
Yaş
37
#5
Bu güneş yanığı değil gibi duruyor resimlerden, polisaj ile giderilebilir.
Bir de öncelikle tanışma kısmına kendinizi tanıtmanız gerekiyor.
Aracı ne ile yıkıyorsunuz.
Bilmiyordum ozur dilerim ustadım. Aracı hata yaptım bi sure sirke ve su karistirarak yikadim. Polisaj almadı bunu maalesef. 3 -4 aydır da sonaxın cilalı sampuanıyla yikiyorum ve her yikama sonunda hizli cila da atiyorum. Fakat tavan gecmiyor.
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#6
Bilmiyordum ozur dilerim ustadım. Aracı hata yaptım bi sure sirke ve su karistirarak yikadim. Polisaj almadı bunu maalesef. 3 -4 aydır da sonaxın cilalı sampuanıyla yikiyorum ve her yikama sonunda hizli cila da atiyorum. Fakat tavan gecmiyor.
Nerede ikamet ediyorsunuz, belki yardımcı olacak bir arkadaşa yönlendirebiliriz.
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#7
Geçmiş olsun, umarım polisaj ile çözülecek bir sorundur. Güneş yanığı bu şekilde başlayan araçlarda gördüm, umarım değildir :(
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#9
Elazigdayim suan. Dun bi boyacıya gosterdim gunes yanigi dedi. Gunes yanigi baslangici olan arabalari inceliyorum hicbiri benimki gibi dğl.
Polisajı kime yaptırdınız. Bunun polisajla geçeceği kanısındayım hala ama. Bi boya ölçümü falan da yaptırın bakalım o bölgeye.
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#10
Elazigdayim suan. Dun bi boyacıya gosterdim gunes yanigi dedi. Gunes yanigi baslangici olan arabalari inceliyorum hicbiri benimki gibi dğl.
Moral bozmayayım ama kayınpederin otomobilinde sadece tavanda güneş yanığı oluştu ve başlangıcı bu görüntüye çok benziyordu :(
 

Darkblue06

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
24 Kas 2019
Mesajlar
8
Beğeniler
1
Yaş
37
#11
Polisajı kime yaptırdınız. Bunun polisajla geçeceği kanısındayım hala ama. Bi boya ölçümü falan da yaptırın bakalım o bölgeye.
Bu isle ugrasan bi arkadasa attırdım. Komple attık pasta cila sadece o bolge dgl. Fakat o bolgeyle cok ugrastık. Uzerindeki matligi aldı sadece. Elimi surdugumde herhangi bir pütür takılma falan yok.
 

emirksk

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
179
Beğeniler
374
#14
Tavana bir şey dökülmüş olabilir mi ? Sanki kimyasalla reaksiyona girmiş öyle boyası atmış gibi.
 

Darkblue06

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
24 Kas 2019
Mesajlar
8
Beğeniler
1
Yaş
37
#15
Onurcikonun onerisiyle araca boya olcumu yaptirdim. Tavan haric diger yerler 100-110. Tavanin sag tarafi 90. Sol tarafi 50-60 cikti. Tavanda fabrika hatası var; Uzerine bi laylon kaplayip kaldirmislar sanki dedi