- Katılım
- 24 Kas 2019
- Mesajlar
- 8
- Beğeniler
- 1
- Yaş
- 37
2011 corolla arabam. Sıfır almıştım. Bu kdr kısa surede bu hale gelmesi cok garip. Kaput veya bagaj kapaginda tok sadece tavanda var. Gunes yanigi mi bu? Gidermenin bi yolu yok mu? Aldigima pisman oldum arabayı. Daha once 2005 model honda kullandim o da sıfırdan alinmisti. Boyasinda en ufak bi sorunla karsilasmamistim.
Toyotanin bu kasalarında tavan fabrikasyon hataliymis ztn internette bir suru sikayet var. Toyota boyatmak disinda bi secenek sunmuyor





