Teşekkür ederim hocam beğenmenize sevindim

Nasiol benimde ürünlerini gerçekten beğendiğim bir firma. F2 Aslında litre bazında evet biraz pahalı görünüyor ama nereden baktığımıza bağlı olarakta değişiyor diye düşünüyorum. Seramik destek ürünü gözüyle bakıyorsak evet pahalı. Ama lite seramik yada seramik olarak bakıyorsak piyasaya göre uygun bile sayılabilir

(trendyoldan 190 TL gibi bir rakama almıştım)
Firma seramik olarak nitelendirdiği ve hiçbir ürünün destekleyicisi olarak bir yönlendirmede bulunmadığı için ben lite seramik olarak düşünüyorum

Aslında bir çoğumuz belki bilmiyoruz ama Nasiol firması foruma üyeymiş ve şöyle birde konusu var ben konuyu okuduğumda çok şaşırdım ve gururda duydum. Dünyada süper hidrofobi konusunda sadece 5 üreticiden birisi olduğunu duyduğumda
Nasiol Nano Kaplamaları ile Tanışın