Adam's Garage Volvo S90 Nasiol Metal Coat Uygulaması ve Genel Bakım

umrdmr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
980
Beğeniler
1,349
Yaş
35
İl
Ankara
#21
Hocam maşallah, uygulama da süper aracın kendisi de. Nasiol ürünlerinden bugüne kadar memnun olmadığım olmadı. F2 litreye vurunca oldukça pahalı bir ürün, hiç deneyimlemedim, fakat kullananlar dayanımın iyi olduğunu yazıyor ürün yorumları altına.
 

Adam’s Garage

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#22
Hocam maşallah, uygulama da süper aracın kendisi de. Nasiol ürünlerinden bugüne kadar memnun olmadığım olmadı. F2 litreye vurunca oldukça pahalı bir ürün, hiç deneyimlemedim, fakat kullananlar dayanımın iyi olduğunu yazıyor ürün yorumları altına.
Teşekkür ederim hocam beğenmenize sevindim :gulumsemex: Nasiol benimde ürünlerini gerçekten beğendiğim bir firma. F2 Aslında litre bazında evet biraz pahalı görünüyor ama nereden baktığımıza bağlı olarakta değişiyor diye düşünüyorum. Seramik destek ürünü gözüyle bakıyorsak evet pahalı. Ama lite seramik yada seramik olarak bakıyorsak piyasaya göre uygun bile sayılabilir:gulumsemex: (trendyoldan 190 TL gibi bir rakama almıştım)
Firma seramik olarak nitelendirdiği ve hiçbir ürünün destekleyicisi olarak bir yönlendirmede bulunmadığı için ben lite seramik olarak düşünüyorum :gulumsemex:
Aslında bir çoğumuz belki bilmiyoruz ama Nasiol firması foruma üyeymiş ve şöyle birde konusu var ben konuyu okuduğumda çok şaşırdım ve gururda duydum. Dünyada süper hidrofobi konusunda sadece 5 üreticiden birisi olduğunu duyduğumda :)
Nasiol Nano Kaplamaları ile Tanışın
 

umrdmr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
980
Beğeniler
1,349
Yaş
35
İl
Ankara
#25
Teşekkür ederim hocam beğenmenize sevindim :gulumsemex: Nasiol benimde ürünlerini gerçekten beğendiğim bir firma. F2 Aslında litre bazında evet biraz pahalı görünüyor ama nereden baktığımıza bağlı olarakta değişiyor diye düşünüyorum. Seramik destek ürünü gözüyle bakıyorsak evet pahalı. Ama lite seramik yada seramik olarak bakıyorsak piyasaya göre uygun bile sayılabilir:gulumsemex: (trendyoldan 190 TL gibi bir rakama almıştım)
Firma seramik olarak nitelendirdiği ve hiçbir ürünün destekleyicisi olarak bir yönlendirmede bulunmadığı için ben lite seramik olarak düşünüyorum :gulumsemex:
Aslında bir çoğumuz belki bilmiyoruz ama Nasiol firması foruma üyeymiş ve şöyle birde konusu var ben konuyu okuduğumda çok şaşırdım ve gururda duydum. Dünyada süper hidrofobi konusunda sadece 5 üreticiden birisi olduğunu duyduğumda :)
Nasiol Nano Kaplamaları ile Tanışın
Markaja aldım bu mesajdan sonra. İlk indirimde ekliyorum çeyize :sırıtan1:
 

Adam’s Garage

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#27
Ürünü beğendim ve bir güncelleme yapmak istedim :gulumsemex:

Uygulamayı yapalı 5 ay 20 gün oldu
7 kere yıkandı.
2.500-3000 km yol yapıldı.
Tamamen müstakil toz ortamı olmayan kapalı garajda durdu.

Bu günkü yağmur aldında kaput ve bagaj durumu şu şekilde. Özellikle yatay panelleri paylaşıyorum en hızlı bozulmalar orada olduğu için ama durum gerçekten çok başarılı :gulumsemex: