İnceleme ADBL Hybrid Glass

emirhaneness

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
2,339
Beğeniler
6,691
İl
Gebze
#1

Erkan KOCAKAYA

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
22 Ağu 2023
Mesajlar
1,105
Beğeniler
4,079
Yaş
46
İl
Bartın
#2

emirhaneness

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
2,339
Beğeniler
6,691
İl
Gebze
#5
Elinize sağlık Silecek kullanımında bir soruna rastladınız mı atlama vs gibi acaba
Merhabalar yağmurlu havada hiç kullanmadım kendim su sıkıp silecekleri çalıştırdığımda az bişey atlama yapıyor oda silecekler 2 yılınu doldurdu sileceklerin değişmesi lazım o yüzden. Ürün çok başarılı
 

emirhaneness

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
2,339
Beğeniler
6,691
İl
Gebze
#6
[GÜNCELLEME]
Dün akşam araca wax atacağım diye petrol köpüğü, demirtozu, temaslı yıkama ve kil eldiveni ile temizledim ve hala camlarda su itişi çok başarılıydı ürünün dayanımı bence cok iyi ben cok beğendim bu fiyata yağmur kaydırıcı bulmak cok zor tavsiye ederim Soft 99 Glacolar ortalama 500-600 lira Nasiollar 400 lira ve K2 Vizio 400 tl iken ADBl nin 200 mli 130 tl kesinlikle tavsiye ederim bu zamana kadar alıp memnun kaldığım ürünlerden bir tanesi.
 

emirhaneness

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
2,339
Beğeniler
6,691
İl
Gebze
#10

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#12
Merhabalar. Yaklaşık 15 gün önce yan camlara ve ön cama ADBL Hybrid Glass uygulamıştım 15 gün sonraki yıkama performansı bu şekilde tozlu araca sadece su tutuldu şampuan vs kullanılmadı bu fiyatlara gayet iyi kesinlikle tavsiye ederim videodan su kaydırma performansına bakabilirsiniz.
https://youtube.com/shorts/LnaFw5nq-yI?si=bNtVKk_LJDdT7t0-
https://ty.gl/5xk1hxywfr
İyi ki bu ürünü almışım :) Hoş daha uygulama fırsatım olmadı ama sayende kabiliyetini öğrenmiş oldum. :) Emeğine, paylaşımına sağlık :)
 

ilker8698

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
9 Oca 2020
Mesajlar
125
Beğeniler
281
Yaş
40
#17
Bu ürünü ön camda kullanan arkadaşlar sileceklerde atma sorunu gibi olumsuz bir durumla karşılaştı mı?
Hayır, tam aksine sileceğin işini kolaylaştırıyor. Ben son yıkama sonrası nasiol yağmur kaldırıcıyı destekleme amaçlı kullandım. Şuan çok memnunum yoğun yağmurda güzel iş yaptı, tavsiye ederim.