- Katılım
- 16 Oca 2019
- Mesajlar
- 29
- Beğeniler
- 57
- Yaş
- 27
Arkadaşlar sizlere yazdan kalan polisaj işlemimi paylaşmak istedim sizinde görüşleriniz benim için önem arz etmektedir.
Araca ilk önce ön yıkama işlemi yaptım ve davlumbazları yıkadım ardından kova yöntemiyle yıkama işini bitirdim. Ön yikama için karcherın şampuanı kullandım ana yıkama icin ise meguiars gold class carnauba şampuan kullandım.
Uzun süredir polisaj yapılamayan aracı gyeon q2m iron kullandim ve demir tozlarından arındırdım ardından valet pro blue kil ile görünmeyen kirler ve kalıntıları temizledim.(kil işlemini ve polisaj yaparkenki işlemi fotoğraflamayı unuttum malesef).
Ve polisaj işlemine sira geldi boya tamamen polisaj işlemine hazır hale geldi bu işlemlerden sonra maskeleme işlemini yaparak araca giriştim ilk resimlerde görünen çizikleri koch chemie h8.02 ile aldım. Ardından f5.01 kalmadığı için faracela g3 kullanarak vernik katmanını eşitledim. Son olarak ise boyada makinenin oluşturduğu harelenmeleri m2.01 ile aldım far ve stop grubunada h8.02 ve m2.01 kullandım. Kaputun uç kısmında pvc film kaplı olduğu için o kısmı pek ellemedim yüzeysel geçtim çünkü eskimişti.
Bu işlemlerin ardından polisaj tozlarını temizlemek için tekrar yıkama işlemi yaptım. Bu işlemlerden sonra son kullanıcı ürünü soft 99 fusso coat 12 white kullanarak su itici ve geç kir tutmasını sağladım. Ardından lastik parlatıcısını sürüp keyfine baktım iç detayını yapmadım sadece genel temizlik istendi süpürge toz alma gibi işlemleri yapıldı bu nedenle detaya girmedim. Malesef hare ve ince çizik işlemlerini ve diğer ürünleri fotoğraflayamadım (unutmuşum) ancak sonucu son fotoğraflarda. Herkese keyifli forumlar.
SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Araca ilk önce ön yıkama işlemi yaptım ve davlumbazları yıkadım ardından kova yöntemiyle yıkama işini bitirdim. Ön yikama için karcherın şampuanı kullandım ana yıkama icin ise meguiars gold class carnauba şampuan kullandım.
Uzun süredir polisaj yapılamayan aracı gyeon q2m iron kullandim ve demir tozlarından arındırdım ardından valet pro blue kil ile görünmeyen kirler ve kalıntıları temizledim.(kil işlemini ve polisaj yaparkenki işlemi fotoğraflamayı unuttum malesef).
Ve polisaj işlemine sira geldi boya tamamen polisaj işlemine hazır hale geldi bu işlemlerden sonra maskeleme işlemini yaparak araca giriştim ilk resimlerde görünen çizikleri koch chemie h8.02 ile aldım. Ardından f5.01 kalmadığı için faracela g3 kullanarak vernik katmanını eşitledim. Son olarak ise boyada makinenin oluşturduğu harelenmeleri m2.01 ile aldım far ve stop grubunada h8.02 ve m2.01 kullandım. Kaputun uç kısmında pvc film kaplı olduğu için o kısmı pek ellemedim yüzeysel geçtim çünkü eskimişti.
Bu işlemlerin ardından polisaj tozlarını temizlemek için tekrar yıkama işlemi yaptım. Bu işlemlerden sonra son kullanıcı ürünü soft 99 fusso coat 12 white kullanarak su itici ve geç kir tutmasını sağladım. Ardından lastik parlatıcısını sürüp keyfine baktım iç detayını yapmadım sadece genel temizlik istendi süpürge toz alma gibi işlemleri yapıldı bu nedenle detaya girmedim. Malesef hare ve ince çizik işlemlerini ve diğer ürünleri fotoğraflayamadım (unutmuşum) ancak sonucu son fotoğraflarda. Herkese keyifli forumlar.
SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi