Merhaba , bir hevesle Alta Foam 2000 ve AutoBrite Magifoam ikilisini edindim. Benzinlikte yıkama yapıyorım. Henüz 2 kez deneme fırsatım oldu ancak hiç istediğim gibi ve YouTube içeriklerindeki köpük performansını alamadım. İlk denememde 1.8 Lt suya 80ml Şampuan kullandım. Sanırım fazla geldi ki köpük baya traş köpüğü kıvamında oldu ve Alta Foam tükürür gibi köpük attı. Bugün tekrar bir deneme yaptım ve 1.8Lt suya 40Ml şampuan kullandım. Bu sefer de köpük kıvamı araç üzerinde tutunup kalamayacak kıvamda oldu , 1.8 lt ile sedan aracı neredeyse dönemedim. Detailing işine yeni merak salmış bir acemi olarak bu ikiliyi kullanan ustalarımdan tavsiyeler bekliyorum. Hangi oranları kullanmalıyım ? Hangi renk başlığı kullanmalıyım. Ürünü baya israf ediyorum
Cümleten kazasız belasız sürüşler dilerim.




