Merhaba arkadaşlar,
Yaz tatili için memlekete gittiğimde, kapıda bulunan çiziği mümkün mertebe yok edeyim diye Rupes LHR 15 MK III, Angelwax redemption ve KC Mor pad ile amatörce birşeyler yaptım. Fikir vermesi açısından paylaşmak istedim.
Aracı önce tertemiz yıkadım, demir tozu ve kil temizliği yaptım.
Akabinde sadece redemption ile 5 dk kadar düşük devirde uyguladım, sonra allah ne verdiyse çevirdim
)
Öncesi
image site
Bu da finali.
Resimde belli olmuyor ama aslında çizikler duruyor. Amma velakin baya kapandı. IPA ile defarca temizledim, geri gelirse diye.. Gelmedi ve nispeten işimi gördü.
Eğer olmasaydı Tac System Refinish 1-2-3 sırası ile girişecektim. Ama beni tatmin edince bıraktım.
Yaz tatili için memlekete gittiğimde, kapıda bulunan çiziği mümkün mertebe yok edeyim diye Rupes LHR 15 MK III, Angelwax redemption ve KC Mor pad ile amatörce birşeyler yaptım. Fikir vermesi açısından paylaşmak istedim.
Aracı önce tertemiz yıkadım, demir tozu ve kil temizliği yaptım.
Akabinde sadece redemption ile 5 dk kadar düşük devirde uyguladım, sonra allah ne verdiyse çevirdim
Öncesi
Bu da finali.
Resimde belli olmuyor ama aslında çizikler duruyor. Amma velakin baya kapandı. IPA ile defarca temizledim, geri gelirse diye.. Gelmedi ve nispeten işimi gördü.
Eğer olmasaydı Tac System Refinish 1-2-3 sırası ile girişecektim. Ama beni tatmin edince bıraktım.




