Arkadaşlar merhaba, iyi forumlar dilerim. Forumda aramama rağmen bi başlık göremedim. Arackmın içi çok çabuk tozlanıyor. 508 kullanıcısıyım her yer pianoblack. Çizmeden nasıl temizlerim. Af spitz kullanıyorum ama doğru mu yapıyorum emin değilim. Bir de tozlanmayı geciktirici ne yapabilirim? Yardımlarınızı bekliyorum.




