Araç içi tozlanmama için ne yapmalıyım ?

bytchjx

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
31 May 2020
Mesajlar
3
Beğeniler
3
Yaş
30
İl
Tekirdağ
#1
Arkadaşlar merhaba, iyi forumlar dilerim. Forumda aramama rağmen bi başlık göremedim. Arackmın içi çok çabuk tozlanıyor. 508 kullanıcısıyım her yer pianoblack. Çizmeden nasıl temizlerim. Af spitz kullanıyorum ama doğru mu yapıyorum emin değilim. Bir de tozlanmayı geciktirici ne yapabilirim? Yardımlarınızı bekliyorum.
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#2
Arkadaşlar merhaba, iyi forumlar dilerim. Forumda aramama rağmen bi başlık göremedim. Arackmın içi çok çabuk tozlanıyor. 508 kullanıcısıyım her yer pianoblack. Çizmeden nasıl temizlerim. Af spitz kullanıyorum ama doğru mu yapıyorum emin değilim. Bir de tozlanmayı geciktirici ne yapabilirim? Yardımlarınızı bekliyorum.
Hocam bu tarz soruları hızlı soru cevap başlığı altında sorabilirsiniz.

Tozlanma noktasında piano black normalde de toz çeken-tozu belli eden bir malzeme. Kendi gözlemim olarak spritz tarzı ürün kullandıkça toz çekme de arttı maalesef.

Bu sebeple bi süredir bu tarz ürün kullanmıyorum. Sonax cockpit kullanıyorum ve spritzin yarısı kadar bile toz çekmiyor. Aynı şekilde nanolex interior cleaner da öyle. Koruyucu içerik olan ürünler genelde ekstra toz topluyor bence malesef.
 

bytchjx

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
31 May 2020
Mesajlar
3
Beğeniler
3
Yaş
30
İl
Tekirdağ
#3
Hocam bu tarz soruları hızlı soru cevap başlığı altında sorabilirsiniz.

Tozlanma noktasında piano black normalde de toz çeken-tozu belli eden bir malzeme. Kendi gözlemim olarak spritz tarzı ürün kullandıkça toz çekme de arttı maalesef.

Bu sebeple bi süredir bu tarz ürün kullanmıyorum. Sonax cockpit kullanıyorum ve spritzin yarısı kadar bile toz çekmiyor. Aynı şekilde nanolex interior cleaner da öyle. Koruyucu içerik olan ürünler genelde ekstra toz topluyor bence malesef.
Çok teşekkür ederim sonax deneyeyim
 

ard07

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
10 May 2022
Mesajlar
30
Beğeniler
15
Yaş
31
İl
İzmir
#4
K2 satina kullandıktan sonra yumuşak plastiklerde daha az toz tutma gözlemledim, piano black için emin değilim benim araçta çok küçük yerlerde var.
 

RealBTest

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
39
Beğeniler
61
Yaş
29
#6
Gerçekten anti statik özellikli ürünleri tercih edebilirsin, Ard07 k2 satina benimde dikkatimi cekti doğrudur ama polo serisi daha cok öneririm. 3 tane polo var
sıvı şeklinde olan aerosol polo ve polo protectan olmak üzere. sıvı olan ekonomik bir ürün ama paran varsa polo protectanı almanı öneririm. sürekli kullanmak istiyorsanda polo 5lt kullanmanı öneririm
 

bytchjx

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
31 May 2020
Mesajlar
3
Beğeniler
3
Yaş
30
İl
Tekirdağ
#7
spritz tozu çekiyor deneyimlediğim kadarıyla.Elinizde varsa başka ürün kullanıp veyahut koruma ürünü sürerek tozlanmayı azaltabilirsiniz.

Eğer çorluda iseniz deneme amaçlı başka ürün konusunda elimdekilerle yardımcı olabilirim
Tekirdağ merkezde ikamet ediyorum. Yolum düştüğünde haber edeyim size de uygunsa