Amma uzun başlık oldu ya
Bu incelemeyi, Ocak ayında ve hava sıcaklığının da elleri biraz ısırdığı bir gün yapmıştım. Pederin otomobilin yüzeyi tam da test için uygun kıvamdaydı. Malesef koruma namına hiçbir şey kalmamıştı. Bende vakit az, ne yapsam ne etsem derken, 5 yaşında ama halen dipçik gibi olan Sonax BSD'yi aşırı ıslak ve korumasız yüzeye uygulamak geldi. Hem cilalarım hemde kurularım diye düşündüm. Sonuç, ürün aşırı ıslak ve korumasız yüzeyde de çalışıyor ama etkisi 1 ay sürüyor. Ki bu otomobil hiç kapalı otopark yüzü görmüyor ve malesef hergün üzerinde nemli bir tabaka da oluşuyor. Tüm bu olumsuzluklara rağmen BSD bu şekilde de işe yarıyormuş.
Bu arada, BSD'yi bitireyim diye Subaru'ya da uygulamıştım. Onu daha ılıman bir hava da ve yüzey kuruyken uygulamıştım. Yüzeyde etkisi azalmış bir koruma vardı, açıkçası ne vardı hatırlamıyorum ama birbirleriyle iyi geçindiler ve 2,5 aydır beraberlikleri bozulmadı. Tabi bu süreçte bende zırt pırt otomobili yıkamadım ve ön yıkama şampuanı da kullanmadım ama yağmur, çamur ne varsa maruz kaldı.
BSD'yi çok sevmiyorum ama yüzeyde yarattığı boncuklar hoşuma gitmiyor değil.
Videoda sadece aşırı ıslak ve korumasız yüzeye BSD uygulandığında sonuç ne oluyor onu görebileceksiniz
Hepi topu 4dk 38 sn'nizi alacağım 
Bu arada, BSD'yi bitireyim diye Subaru'ya da uygulamıştım. Onu daha ılıman bir hava da ve yüzey kuruyken uygulamıştım. Yüzeyde etkisi azalmış bir koruma vardı, açıkçası ne vardı hatırlamıyorum ama birbirleriyle iyi geçindiler ve 2,5 aydır beraberlikleri bozulmadı. Tabi bu süreçte bende zırt pırt otomobili yıkamadım ve ön yıkama şampuanı da kullanmadım ama yağmur, çamur ne varsa maruz kaldı.
BSD'yi çok sevmiyorum ama yüzeyde yarattığı boncuklar hoşuma gitmiyor değil.
Videoda sadece aşırı ıslak ve korumasız yüzeye BSD uygulandığında sonuç ne oluyor onu görebileceksiniz




