Eline sağlık Hakan'cığım, ben ıslak yüzeye uygulamayı tercih ediyorum, böylece hem pratik oluyor hemde toz tutması azalıyor.
Lastik karışımı yanlış hatırlamıyorsam 3 birim Jel 2 birim bsd yapmıştım.
Eline sağlık Hakan'cığım, ben ıslak yüzeye uygulamayı tercih ediyorum, böylece hem pratik oluyor hemde toz tutması azalıyor.
Lastik karışımı yanlış hatırlamıyorsam 3 birim Jel 2 birim bsd yapmıştım.