Merhabalar arkadaşlar öncelikle konuya nerden girsem bilemedim.Hayatımda ilk defa polisaj yaptım.Hatalarım illa ki vardır.Öncelikle heyecandan bazı uygulamaları foto ve video ile çekemedim acemilik işte şimdiden kusura bakmayın.Şunu belirtmeden geçemeyeceğim esas tecrübe bence sahada kazanılıyor.Bu arada çıkma kaputta denemedim direkt olarak araca daldımYapılan aşamaları fotoğraflarla anlatayım daha sonra video ekleyecem.
Öncelikle araç çok sevdiğim bir abimizin araç 2000 model Opel Astra G kasa aracı geçen sene sanayide kaportacı pasta cila yapmış af edersiniz öyle bir yapmış ki nasıl bir marka pasta cila ve tamamını artık nasıl bir keçe yada ped ile yapmışsa arabanın renginde matlaşma hare ve zaman içerisinde de çok derin olmasada çizikler bolca mevcuttu.
Daha sonra b33 ile yıkandık.Üzerinden güzelce araba fırçasıyla sürterek yıkadım ki ne olsa birazdan pasta cila yapacağım diyeArdından koch chemie FB Demir tozu uygulaması yapıldı jantlar ve tüm kaportaya ve zift uygulamamız yapıldı.Kusura bakmayın buraları fazla fotoğraflayamadım.
Yıkanıp durulandıktan sonra ki halimiz jantlar ve kaporta durumu;Araç birazda olsa bir renk aldı.
Daha sonra Valet pro mavi kil uyguladım.Baya bir zorlandım.yılların verdiği birikim öyle hemen çıkmadı.Kil kaydırıcım olmadığı için şampuanlı suyla karışım yaparak kendime kil kaydırıcı yaptım.
Daha sonra aracı teyzeoğlunun yıkama dükkanın yan tarafının dışında bizim buralarda talfar denir yörük olduğumuz için başka yerlerde sundurma diye geçerTalfarın altında başladım uygulamaya Allah’ım bu nasıl sıcak anlatamam.Akdeniz bölgesi olunca güneş herhalde aşağıya inmişönce aracı güzelce maskelemesini yaptım.Tabii sandalyenin üzerine sıralamışım H9-F6-M3 yan tarafına bir sandalye daha koydum onları. Üzerinede yeni aldığım shine mate 125 lik ve 75’lik makinalarımı taktım ufs esnek taban hybrid keçemi h9 ile güzelce temiz zemin üzerine 1.devirde güzelce yaydım.ilk başta tabii makinayı ilk kez kullanınca mıdır nedir bir titreme olur gibi dedim Allah 1 böyleyse 2-3 devirde zapdolmaz bu makina.Pasta yayma işlemi bittikten sonra 2. devir daha sonra 3 derken makina kayıyor yağ gibi diyorum.Ama nasıl bir mutluluk anlatamam.Daha önceden izlediğim videolarda ve işi bilen abilerime kardeşlerime sorduğumda sakın makinaya rotary kulllanır gibi baskı yapma dedikleri aklıma geldi fazla baskı yapmadan başladım inceden inceden ama orbit hareketini gözümle çok güzel görüyorum.Bu arada bir kaç kez aynı yeri yaparak gidiyorum bilemediğim için Ama bu arada içimde bir korku bir endişe Allah’ım yardım et boya falan yakmayalım.makinayı arada bir durdurup pasta sürüyorum yanmasın diyenedeni ise keçeye bir baktım beyazdı kıpkırmızı olmuş tabii bende bir telaş korku aha dedim boyayı elimize aldık eline sağlıkYa vernik kalmamış arabada yada opak renk olunca olması normal mi sizce?Tabi pastayı bol sürünce keçe hemen doluyor keçenin tüyleri jöle sürüp Ayhan Işık saçları gibi yapışık olduArada bir içeri gidip bir hava tutuyorum keçede ki pasta kalıntılarını gidermeye çalışıyorum.Bir kaç panel yaptıktan sonra içimde ki hem korku gitti hemde daha kasmadan rahat bir şekilde devam ettim.Daha sonra sırasıyla koch chemie sarı ped takıp f6 ve mor ped takıp m3 ile bitirdim.Farlara ise önce zımpara ve üzerine 75 lik makina ile h9 ve f6 uyguladım.Biraz farlar kendine geldi.
Elimde kuvvetli bir ışık kaynağı (projektör -scangrip ) olmayınca mecburen telefonun ışığı ve güneş ışığıyla idare ettim.En kısa sürede projektör temin edeceğim.
En sonunda finali ise 3D Poxy Carnabau montan wax Selelant ile yaptım araba resmen yandı
Arabayı resmen tişörtümle silmişim gibi parladı
Okuduğunuz için teşekkür ederim.Yorumlarınız benim için önemli hayatımda ilk defa uygulama yaptım.Değerlendirme yaparken bunu dikkate alırsanız sevinirim.Daha yolun başındayım öğrenecek tecrübe edecek daha çok bilgiye,zamana ve arabaya ihtiyacım var.Video yüklemesini beceremedim.Aracın öncesi ve sonrası şeklinde videom mevcut kısmet olursa en kısa sürede onuda çözecem.
Öncelikle araç çok sevdiğim bir abimizin araç 2000 model Opel Astra G kasa aracı geçen sene sanayide kaportacı pasta cila yapmış af edersiniz öyle bir yapmış ki nasıl bir marka pasta cila ve tamamını artık nasıl bir keçe yada ped ile yapmışsa arabanın renginde matlaşma hare ve zaman içerisinde de çok derin olmasada çizikler bolca mevcuttu.
Daha sonra b33 ile yıkandık.Üzerinden güzelce araba fırçasıyla sürterek yıkadım ki ne olsa birazdan pasta cila yapacağım diyeArdından koch chemie FB Demir tozu uygulaması yapıldı jantlar ve tüm kaportaya ve zift uygulamamız yapıldı.Kusura bakmayın buraları fazla fotoğraflayamadım.
Yıkanıp durulandıktan sonra ki halimiz jantlar ve kaporta durumu;Araç birazda olsa bir renk aldı.
Daha sonra Valet pro mavi kil uyguladım.Baya bir zorlandım.yılların verdiği birikim öyle hemen çıkmadı.Kil kaydırıcım olmadığı için şampuanlı suyla karışım yaparak kendime kil kaydırıcı yaptım.
Daha sonra aracı teyzeoğlunun yıkama dükkanın yan tarafının dışında bizim buralarda talfar denir yörük olduğumuz için başka yerlerde sundurma diye geçerTalfarın altında başladım uygulamaya Allah’ım bu nasıl sıcak anlatamam.Akdeniz bölgesi olunca güneş herhalde aşağıya inmişönce aracı güzelce maskelemesini yaptım.Tabii sandalyenin üzerine sıralamışım H9-F6-M3 yan tarafına bir sandalye daha koydum onları. Üzerinede yeni aldığım shine mate 125 lik ve 75’lik makinalarımı taktım ufs esnek taban hybrid keçemi h9 ile güzelce temiz zemin üzerine 1.devirde güzelce yaydım.ilk başta tabii makinayı ilk kez kullanınca mıdır nedir bir titreme olur gibi dedim Allah 1 böyleyse 2-3 devirde zapdolmaz bu makina.Pasta yayma işlemi bittikten sonra 2. devir daha sonra 3 derken makina kayıyor yağ gibi diyorum.Ama nasıl bir mutluluk anlatamam.Daha önceden izlediğim videolarda ve işi bilen abilerime kardeşlerime sorduğumda sakın makinaya rotary kulllanır gibi baskı yapma dedikleri aklıma geldi fazla baskı yapmadan başladım inceden inceden ama orbit hareketini gözümle çok güzel görüyorum.Bu arada bir kaç kez aynı yeri yaparak gidiyorum bilemediğim için Ama bu arada içimde bir korku bir endişe Allah’ım yardım et boya falan yakmayalım.makinayı arada bir durdurup pasta sürüyorum yanmasın diyenedeni ise keçeye bir baktım beyazdı kıpkırmızı olmuş tabii bende bir telaş korku aha dedim boyayı elimize aldık eline sağlıkYa vernik kalmamış arabada yada opak renk olunca olması normal mi sizce?Tabi pastayı bol sürünce keçe hemen doluyor keçenin tüyleri jöle sürüp Ayhan Işık saçları gibi yapışık olduArada bir içeri gidip bir hava tutuyorum keçede ki pasta kalıntılarını gidermeye çalışıyorum.Bir kaç panel yaptıktan sonra içimde ki hem korku gitti hemde daha kasmadan rahat bir şekilde devam ettim.Daha sonra sırasıyla koch chemie sarı ped takıp f6 ve mor ped takıp m3 ile bitirdim.Farlara ise önce zımpara ve üzerine 75 lik makina ile h9 ve f6 uyguladım.Biraz farlar kendine geldi.
Elimde kuvvetli bir ışık kaynağı (projektör -scangrip ) olmayınca mecburen telefonun ışığı ve güneş ışığıyla idare ettim.En kısa sürede projektör temin edeceğim.
En sonunda finali ise 3D Poxy Carnabau montan wax Selelant ile yaptım araba resmen yandı
Arabayı resmen tişörtümle silmişim gibi parladı
Okuduğunuz için teşekkür ederim.Yorumlarınız benim için önemli hayatımda ilk defa uygulama yaptım.Değerlendirme yaparken bunu dikkate alırsanız sevinirim.Daha yolun başındayım öğrenecek tecrübe edecek daha çok bilgiye,zamana ve arabaya ihtiyacım var.Video yüklemesini beceremedim.Aracın öncesi ve sonrası şeklinde videom mevcut kısmet olursa en kısa sürede onuda çözecem.
Son düzenleme:




