Astra K Yıkama 11.02.2019

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#22
Opsiyonlu dynamic sanırım.

Elleriniza sağlık harika temizlik muhteşem anlatım olmuş :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Excellence paket + sunroof var. Teşekkür ederim stek film ve seramik yapıcam yakında onları da detaylı konu açmayı düşünüyorum aksilik olmazsa :)


Harika bir temizlik olmuş. Araç içine hava tuttuğunuz tabanca benzinlikte bulunuyor ise çok şanslısınız. Opel havalandırma kanallarının kıyısında kenarında çok fazla toz birikiyor ne yazık ki arada hava tutmak kesinlikle şart birde araç içini temizlemek için büyük kolaylık hava.
Benzinlikte hava tabancası var. Bir de bu arabaların hava kanalları biraz hassas. Havayla temizlemek hem daha güvenli hemde pratik oluyor
 

berkayesilyurtt

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
29 Oca 2019
Mesajlar
79
Beğeniler
110
Yaş
29
#23
Excellence paket + sunroof var. Teşekkür ederim stek film ve seramik yapıcam yakında onları da detaylı konu açmayı düşünüyorum aksilik olmazsa :)



Benzinlikte hava tabancası var. Bir de bu arabaların hava kanalları biraz hassas. Havayla temizlemek hem daha güvenli hemde pratik oluyor
Ekran kafamı karıştırmış hocam doğru excellence. Maşallahı var aracın. 2 yıl önce H’ı satıp K alalım diye niyetlenmiştik 90 bin tl civarı çok gelmişti şimdi 150 civarı oldu :) kısmet


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#24
Ekran kafamı karıştırmış hocam doğru excellence. Maşallahı var aracın. 2 yıl önce H’ı satıp K alalım diye niyetlenmiştik 90 bin tl civarı çok gelmişti şimdi 150 civarı oldu :) kısmet


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Daha büyük ekran var ama opsiyon. 4.000 tl istiyorlardı ona. İnşallah gönlünüzce olur kur çok etkiledi fiyatları. Az kilometreli ikinci ellere de bakabilirsiniz aslında
 

berkayesilyurtt

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
29 Oca 2019
Mesajlar
79
Beğeniler
110
Yaş
29
#25
Daha büyük ekran var ama opsiyon. 4.000 tl istiyorlardı ona. İnşallah gönlünüzce olur kur çok etkiledi fiyatları. Az kilometreli ikinci ellere de bakabilirsiniz aslında
Yaza doğru K’ların ikinci ellerinde düşüş bekleniyor duyumu aldım bakalım bekliyoruz duruma göre 1.4T de düşünebiliriz. Gerçi o zaman yeni polo 1.0tsi highline da radara takılıyor. Kafalar karışık


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Okan48

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
20 Kas 2017
Mesajlar
253
Beğeniler
86
İl
Marmaris
#26
Elinize sağlık uygulamalar ve anlatım çok akıcı olmuş , araç rengi maşallah nabarsan parlarım cinsinden


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Ramazanerdmr

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
1 Kas 2017
Mesajlar
174
Beğeniler
199
İl
İstanbul
#27
Daha büyük ekran var ama opsiyon. 4.000 tl istiyorlardı ona. İnşallah gönlünüzce olur kur çok etkiledi fiyatları. Az kilometreli ikinci ellere de bakabilirsiniz aslında
4.000TL fark sadece ekran farkı değil direksiyon değişiyor gösterge paneli değişiyor. Piyasada 2.000TL ye satılan cihazlardan almaktansa 4.000TL lik opsiyonu almak daha mantıklı.