Harika bir temizlik olmuş. Araç içine hava tuttuğunuz tabanca benzinlikte bulunuyor ise çok şanslısınız. Opel havalandırma kanallarının kıyısında kenarında çok fazla toz birikiyor ne yazık ki arada hava tutmak kesinlikle şart birde araç içini temizlemek için büyük kolaylık hava.
Ekran kafamı karıştırmış hocam doğru excellence. Maşallahı var aracın. 2 yıl önce H’ı satıp K alalım diye niyetlenmiştik 90 bin tl civarı çok gelmişti şimdi 150 civarı oldu kısmet
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Ekran kafamı karıştırmış hocam doğru excellence. Maşallahı var aracın. 2 yıl önce H’ı satıp K alalım diye niyetlenmiştik 90 bin tl civarı çok gelmişti şimdi 150 civarı oldu kısmet
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Daha büyük ekran var ama opsiyon. 4.000 tl istiyorlardı ona. İnşallah gönlünüzce olur kur çok etkiledi fiyatları. Az kilometreli ikinci ellere de bakabilirsiniz aslında
Daha büyük ekran var ama opsiyon. 4.000 tl istiyorlardı ona. İnşallah gönlünüzce olur kur çok etkiledi fiyatları. Az kilometreli ikinci ellere de bakabilirsiniz aslında
Yaza doğru K’ların ikinci ellerinde düşüş bekleniyor duyumu aldım bakalım bekliyoruz duruma göre 1.4T de düşünebiliriz. Gerçi o zaman yeni polo 1.0tsi highline da radara takılıyor. Kafalar karışık
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Daha büyük ekran var ama opsiyon. 4.000 tl istiyorlardı ona. İnşallah gönlünüzce olur kur çok etkiledi fiyatları. Az kilometreli ikinci ellere de bakabilirsiniz aslında
4.000TL fark sadece ekran farkı değil direksiyon değişiyor gösterge paneli değişiyor. Piyasada 2.000TL ye satılan cihazlardan almaktansa 4.000TL lik opsiyonu almak daha mantıklı.