Auto Brite Magifoam

Rodosto59

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
13 May 2021
Mesajlar
287
Beğeniler
984
Yaş
37
İl
TEKİRDAĞ
#4
İnceleme için teşekkürler hocam.
YouTube üzerinden izleyip like'ladım. :)
Foam lance biraz sulu atım yapıyor yoksa köpük performansı birçok snowfoam dan çok iyi bir ürün.
Ellerinize sağlık
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#5
İnceleme ve video için teşekkürler. Sulandırma oranınızı bilmiyorum ancak Foam Lance'nin ayarını açarsanız eğer daha yoğun bir köpük alabilirsiniz.
 

mirafiori

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Emektar Detaycı
Üye
Katılım
14 Eki 2020
Mesajlar
1,451
Beğeniler
4,275
Yaş
41
İl
İstanbul
#6
İnceleme ve video için teşekkürler. Sulandırma oranınızı bilmiyorum ancak Foam Lance'nin ayarını açarsanız eğer daha yoğun bir köpük alabilirsiniz.
Destek için teşekkürler. Orjinal foam lance olduğu için ayar yok maalesef, 1 litreye 70 ml ürün koymuştum. Beni tatmin etti sonuçta kirleri çözdü, işini yaptı... Köpükte sorun yok gibi her hangi bir sorun mu var size göre?
 

mirafiori

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Emektar Detaycı
Üye
Katılım
14 Eki 2020
Mesajlar
1,451
Beğeniler
4,275
Yaş
41
İl
İstanbul
#7
İnceleme için teşekkürler hocam.
YouTube üzerinden izleyip like'ladım. :)
Foam lance biraz sulu atım yapıyor yoksa köpük performansı birçok snowfoam dan çok iyi bir ürün.
Ellerinize sağlık
Destek için teşekkür ederim :) Kirleri çok iyi çözdü bu şekildede beni mutlu etti :)
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#8
Destek için teşekkürler. Orjinal foam lance olduğu için ayar yok maalesef, 1 litreye 70 ml ürün koymuştum. Beni tatmin etti sonuçta kirleri çözdü, işini yaptı... Köpükte sorun yok gibi her hangi bir sorun mu var size göre?
Bendeki köpük performansı bu şekilde. Ancak şampuan oranını 120 ml civarı koymuştum ben.




Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Mertcankbr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Eyl 2020
Mesajlar
897
Beğeniler
1,976
İl
Manisa
#9
Elinize sağlık test için teşekkürler
80 ml koyuyorum çok güzel köpük alıyorum galiba ayarı tam değil foamın
 

Berkay

Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#10
Ellerine sağlık güzel test olmuş. Foam lance sebebi ile köpük performansı düşük olabilir normaldir
 

mirafiori

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Emektar Detaycı
Üye
Katılım
14 Eki 2020
Mesajlar
1,451
Beğeniler
4,275
Yaş
41
İl
İstanbul
#11
Elinize sağlık test için teşekkürler
80 ml koyuyorum çok güzel köpük alıyorum galiba ayarı tam değil foamın
Teşekkür ederim. Kärcher orijinal foam lance maalesef ayar yok...
Ellerine sağlık güzel test olmuş. Foam lance sebebi ile köpük performansı düşük olabilir normaldir
Teşekkür ederim Berkay. Evet bir tık fazla koyuğ deneyeceğim bir dahakine. Senle yaptığımız uygulamadan daha az köpürmesine rağmen, işii iyi yaptı ürün...
 

Dr HCD

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 Eki 2019
Mesajlar
1,082
Beğeniler
4,765
İl
İstanbul
#12
Elinize sağlık, inceleme için teşekkürler:) Ürün başarılı imiş baya. Uzun süreli kullanımda seramiği eller mi denemek lazım
Veya deneyen arkadaşlar yazarsa sevinirim:)
 

mirafiori

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Emektar Detaycı
Üye
Katılım
14 Eki 2020
Mesajlar
1,451
Beğeniler
4,275
Yaş
41
İl
İstanbul
#15
Elinize sağlık, inceleme için teşekkürler:) Ürün başarılı imiş baya. Uzun süreli kullanımda seramiği eller mi denemek lazım
Veya deneyen arkadaşlar yazarsa sevinirim:)
Teşekkür ederim :) Bozmaz diye düşünüyorum. Uzun süreli kullanan arkadaşlar yorum yapacaktır.
güzel inceleme için teşekkürler,
favori ön yıkama ürünüm
Rica ederim. Artık benimde favorim :)
İnceleme için teşekkürler
Rica ederim :)
 

aramazmert

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
8 Nis 2021
Mesajlar
150
Beğeniler
332
Yaş
30
İl
İstanbul
#16
Elinize, emeğinize sağlık. Ürünü ben de çok beğendim. Bende Bosch Easy Aquatak 110 var. Kendi ufak foam lance gibi bir kabı var ama istediğim gibi verim alabileceğimi sanmıyorum. Baya küçük çünkü kutunun içinden çıkan. En kısa zamanda ürünü stoklarıma ekleyeceğim.
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#17
İnceleme için teşekkürler 100-125 ml arası foam lance ayarı son konumda traş köpüğü kıvamını alıyorum.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Rmpolish

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
8 Ağu 2021
Mesajlar
40
Beğeniler
125
Yaş
36
İl
Antalya
#18
Merhabalar, tüm üyelere iyi forumlar dileriz.

detailforum olarak hem açılışa özel hemde tanıtım amaçlı tüm ürünlerde geçerli sepette %10 ek indirim kampanyamız mevcuttur.
İndirim tutarı sepetinizdeki ürünlere yansıyacak ve indirim tutarı sepetinizde yansıyacaktır.

Web sitemizdeki fiyatlar trendyol,hepsiburada gibi e-ticaret pazaryerlerine göre %10 daha uygundur bu rakam kimi üründe %20'yi bulmaktadır, buna ek olarak sepette %10 indirim tanımladık. Buna göre ürünlere ortalama %20-25 oranında çok daha uyguna alışveriş yapabilirsiniz.

Özellikle bölünmüş ürün kategorisinde son gelen kur zamlarından önce elimizde önceden aldığımız fiyatlardan satışa açtık ve fiyatları normal bölünmüş ürünlere göre çok çok daha uyguna geliyor bu vesileyle ürünleri deneme fırsatı bulabilirsiniz.

Peşin fiyatına 3 taksit imkanı
150 ₺ üzeri alışverişlerde geçerli kargo ücretsiz!

Ürünler hakkında sorularınız olursa bize ulaşabilirsiniz yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

Teşekkürler, iyi alışverişler dileriz.