Auto Finesse İllusion Kati Wax İncelemesi

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#1
Arkadaslar Merhaba Bugunkü Test Konugumuz Auto Finesse İllusion Wax Kokusu cok güzel olan bu ürün ün fiyati 650 ₺ den Baslayan fiyatlarla :)

Testimize Basliyoruz.

Aracimiz yikandi Temizlendi Zaten Wax Namina birsey yoktu :) İlk Olarak Temizlik olan Meguiars Surface Prep ürünüyle basliyoruz.



Zemin Hazirlandi ve Uygulama Asamasi



FİNALLER



TESTLER

BASİNCLİ VE BASİNCSİZ SU TESTİ



İnceleme ve Testimiz sona ermistir Arkadaşlar.
-Parlaklik fena degil.
-Fiyatiyla Dost olacagimiz bir ürün hiç degil.650 Tl ye 1 Tane Tac System Moonlight ve Meg Ceramic Detailer alinir yada 3 Tane S100 Wax alinir.
-Su İtis hani fena degil Boncuklanma güzel
-Kokusu Harika Sahane Tek Güzel yani bu Arac a test yaparken Alan Komple güzel bir kokuyla kaplandi.


Degerlendirmem bu kadar Tahmini 3/4 Yikama Dayanimi olacaktir Herkez e iyi günler dilerim :)
 

orhann490

Usta Detaycı
Üye
Katılım
22 Tem 2020
Mesajlar
337
Beğeniler
1,164
İl
AYDIN
#3
Eline sağlık hocam kesene bereket. Auto Finesse şişeleri olsun kimyasal içerisindeki ürünlerin kokuları olsun benim düşüncem fevkalade :) fakat nedense beklenti olarak bir türlü o beklentiyi vermedi ürünleri. AF Soul wax var giriş seviyesi olarak biliniyor, kendi sitelerinden yazmıştım aracım beyaz ne önerirsiniz diye Soul demişlerdi kokusuna bayıldım resmen :) yaz için 1-1,5 ay gibi. Yazları kullanıyorum mango kokusu için çeyizde durmasında hiç sakınca yok.
 

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#4
Eline sağlık üstad
Finaller harika duruyor
Bu fiyatlara çıkıldığı zaman çıta çok yükseliyor :sırıtan1:
Tesekkur ederim hocam :)

Eline sağlık hocam kesene bereket. Auto Finesse şişeleri olsun kimyasal içerisindeki ürünlerin kokuları olsun benim düşüncem fevkalade :) fakat nedense beklenti olarak bir türlü o beklentiyi vermedi ürünleri. AF Soul wax var giriş seviyesi olarak biliniyor, kendi sitelerinden yazmıştım aracım beyaz ne önerirsiniz diye Soul demişlerdi kokusuna bayıldım resmen :) yaz için 1-1,5 ay gibi. Yazları kullanıyorum mango kokusu için çeyizde durmasında hiç sakınca yok.
Kokusu ve siseleri ambalajlari gercekten cok guzel ama biraz fiyat olarak malesef üzüyor fiyat uygun olsa mutlaka bulundurulur ceyizde :)
 

usurer

Usta Detaycı
Üye
Katılım
3 Tem 2020
Mesajlar
689
Beğeniler
1,284
Yaş
49
İl
izmir
#5
AF'in pek çok ürünü gibi bu da gereksiz pahalı ve bekleneni veremiyor maalesef,
inceleme için elinize sağlık kesenize bereket ,
ancak çıta bu kadar yükselmeye başlayınca insan aldığı ürünün beklentilerini tam olarak karşılamasını bekliyor
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#6
Emeğine Sağlık Sefa bu waxın kokusu çok güzeldir aslında derin bir parlaklığı vardır. Ama sana katılıyorum bu paraları hak ediyormu kesinlikle haketmiyor.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#8
AF'in pek çok ürünü gibi bu da gereksiz pahalı ve bekleneni veremiyor maalesef,
inceleme için elinize sağlık kesenize bereket ,
ancak çıta bu kadar yükselmeye başlayınca insan aldığı ürünün beklentilerini tam olarak karşılamasını bekliyor
Aynen oyle hocam katiliyorum size :)

Emeğine Sağlık Sefa bu waxın kokusu çok güzeldir aslında derin bir parlaklığı vardır. Ama sana katılıyorum bu paraları hak ediyormu kesinlikle haketmiyor.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Kokusu gercekten harika abi muhtesem ama fiyatini haketmiyor :)

Fena değil ama malesef fiyatı çok yüksek ve o fiyata da şahsen hayatta almam :(
Emeğine ve kesene sağlık :) @Sefa46
Tesekkurler abi sanki uzun zamandir forumda yokmuşun gibi geldin bana karsilasamaz olduk :komik:
 

cabay

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#10
Fiyat yüksek, kalıcılık düşük, parlaklık sıradan.. Hidrofobi iyi gibi görünüyor. 650 TL ye az ekleyip Zymöl alınabilir. AF ürünlerini genel anlamda beğensem de bu ürünü beğenemedim bende. Eline sağlık kesene bereket. inceleme için de teşekkürler hocam:begenixx::alkis::tesekkurr:
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#11
Ellerine sağlık Sefa hocam. Diğer arkadaşların da bahsettiği gibi AutoFinesse ürünlerinin ambalajları çekici olsa da ürünleri pek o kadar da çekici olmuyor. Gerçeği iron out ve spritz kullanıyorum onlardan memnunum. Zaten genel olarak da bir kaç ürünü beğeniliyor.
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#12
Autofinesse ve ChemicalGuys ambalaj işinde gerçekten iyiler. Ama birkaçı hariç ürünlerinin performansları için hiçbirimiz verimli diyemiyoruz. Eline sağlık abi. AF waxlarını merak ediyordum, merakım uçtu gitti :D
 

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#16
Kardesim Tesekkurler :)

Fiyat yüksek, kalıcılık düşük, parlaklık sıradan.. Hidrofobi iyi gibi görünüyor. 650 TL ye az ekleyip Zymöl alınabilir. AF ürünlerini genel anlamda beğensem de bu ürünü beğenemedim bende. Eline sağlık kesene bereket. inceleme için de teşekkürler hocam:begenixx::alkis::tesekkurr:
Katiliyorum hocam size fiyat bandi Mak.300₺ olmali:)

Ellerine sağlık Sefa hocam. Diğer arkadaşların da bahsettiği gibi AutoFinesse ürünlerinin ambalajları çekici olsa da ürünleri pek o kadar da çekici olmuyor. Gerçeği iron out ve spritz kullanıyorum onlardan memnunum. Zaten genel olarak da bir kaç ürünü beğeniliyor.
Ambalaj ve Sise konusunda Chemical Guys ve AF bu isi goturuyor ancak İcerik ve Kalite olarak bayagi Farkli konumdalar :)

Autofinesse ve ChemicalGuys ambalaj işinde gerçekten iyiler. Ama birkaçı hariç ürünlerinin performansları için hiçbirimiz verimli diyemiyoruz. Eline sağlık abi. AF waxlarını merak ediyordum, merakım uçtu gitti :D
Wax lari Merak edilecek cinsten ama Fiyatlar hic Bizden yana degil kardesim :)

Kesene bereket komutanım,hiç sempati duyamadım bu marka waxlarına :)
Kanki hic Sempati duyulacak gibi degil fiyatlar gercekten yuksek :)

Eline sağlık Sefa hocam:) Ürün başarılı. Fiyat çok yüksek, üzer :)
Aynen katiliyorum hocam size :)

Eline Emegine saglik dostum Wax guzelmis ama fiyatlar Evlerden uzak :komik:
Tesekkurler Efenim sagolun :)
 

yakupkilic

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
7 Eyl 2020
Mesajlar
91
Beğeniler
208
İl
Ankara
#17
Arkadaslar Merhaba Bugunkü Test Konugumuz Auto Finesse İllusion Wax Kokusu cok güzel olan bu ürün ün fiyati 650 ₺ den Baslayan fiyatlarla :)

Testimize Basliyoruz.

Aracimiz yikandi Temizlendi Zaten Wax Namina birsey yoktu :) İlk Olarak Temizlik olan Meguiars Surface Prep ürünüyle basliyoruz.



Zemin Hazirlandi ve Uygulama Asamasi



FİNALLER



TESTLER

BASİNCLİ VE BASİNCSİZ SU TESTİ



İnceleme ve Testimiz sona ermistir Arkadaslar Genel olarak yorumum Pek olumlu degil Malesef
-Parlaklik fena degil Oyle yani Waow degil.:)
-Fiyatiyla Dost olacagimiz bir ürün hiç degil.650 Tl ye 1 Tane Tac System Moonlight ve Meg Ceramic Detailer alinir yada 3 Tane S100 Wax alinir.
-Su İtis hani fena degil Boncuklanma güzel
-Kokusu Harika Sahane Tek Güzel yani bu Arac a test yaparken Alan Komple güzel bir kokuyla kaplandi.


Degerlendirmem Olumsuz olsada Tahmini 3 Yikama Dayanimi olacaktir Herkez e iyi günler dilerim :)
Ellerine sağlık Sefa abi finaller harika ama bu fiyata değmez gibi... parlaklık olarak ve su iticilik olarak kendi deneyimlediğim autogylm hd wax' tan çok daha kötü olmasına rağmen fiyat neden böyle şaşırdım doğrusu
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#18
İnceleme için teşekkürler kardeşim, eline sağlık. Bana açıkcası ürün soğuk geldi, bu fiyatlara, daha canlı derin ve ıslak bir parlaklık beklerim. Tamam güzel parlamış ama fiyatı oranında değil.
 

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#20
Ellerine sağlık Sefa abi finaller harika ama bu fiyata değmez gibi... parlaklık olarak ve su iticilik olarak kendi deneyimlediğim autogylm hd wax' tan çok daha kötü olmasına rağmen fiyat neden böyle şaşırdım doğrusu
Kardesim Tesekkur ederim Fiyat Malesef Acaip ucuk derecede :)

İnceleme için teşekkürler kardeşim, eline sağlık. Bana açıkcası ürün soğuk geldi, bu fiyatlara, daha canlı derin ve ıslak bir parlaklık beklerim. Tamam güzel parlamış ama fiyatı oranında değil.
Katiliyorum abi sana :)

Ellerine sağlık kesene bereket. Zaten gerekenler söylenmiş o fiyata daha iyi ürünler tercih edilebilir
Aynen oyle kardesim :)