Auto Finesse Vision Glass Polish İncelemesi

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#1
Auto Finesse ürünlerinin belkide TR'deki ilk tester'ı olarak Glass Polish'i uzun süredir ve çeşitli otomobillerde kullandım. Her kullanımda videoya da çektim ama daha kapsamlı bir video için yaptığım uygulamaları hemen paylaşmak istemedim iyiki de öyle yapmışım.
Ürünü geçen akşam Subaru'nun camlarında ve krom yüzeylerinde kullandım. Açıkçası ürünün mucize yaratmak gibi bir derdi yok, şişenin üzerinde kirleri temizler, krom yüzeylerde de kullanılabilir gibi kısa ve öz bir yazı var. Birkaç saatlik sabun, kireç,su...vs lekelerini yüzeyden çıkarmakta zorluk çekmiyor ama birkaç günlük kireç lekelerini ve özellikle de hiç bakım yüzü görmemiş cam yüzeydeki kireç lekelerini çıkarmakta biraz zorluk çekiyor, ayrıca yüzeyde çok çabuk kayboluyor, uzun çalışma fırsatı vermiyor. Çizikleri giderir gibi laflar duymuştum ama çizikleri gidermek gibi bir iddiası olmadığından çiziklere ve silecek izlerine malesef etkisi olmuyor. Hafif ve taze lekeleri giderebiliyor ve krom yüzeyde de iş görüyor ama yine hafif ve taze kirlere etki edebiliyor.
Soft99'un, Nanolex'in, Crystal Concept'in ürünleri ile kıyasladığımda ise bence ve malesef bu ürün diğer markaların gerisinde kalıyor. Diğerleri ile bir tane ile zorlanmadan lekeleri çıkarırken bu ürün ile aynı yerden bazen 2 kere geçmek gerekebiliyor.
Ürünün biraz kokusu var, rahatsız etmiyor ve baskın bir koku da değil ama olmasa daha iyi olurmuş. Velhasıl kelam ahanda videosu
 

Murat

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
3,204
Beğeniler
7,691
Yaş
45
İl
Ankara
#2
Polisaj Makinesi ile nasıl olur acaba?
 

Gökhan Bilgin

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
17 May 2018
Mesajlar
44
Beğeniler
92
Yaş
32
#4
Polisaj makinesi ve rayon pedle kullandık ürünü kireç lekelerini güzel temizliyor onun dışında bir esprisi olmadı çok ufak silecek izini bile götürmedi


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#5
Polisaj makinesi ve rayon pedle kullandık ürünü kireç lekelerini güzel temizliyor onun dışında bir esprisi olmadı çok ufak silecek izini bile götürmedi


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Tam tahmin ettiğim gibi, zaten şişe arkasında büyük beklentiye giremyin minvalinde cümle var :)
 

Detail Guy

Profesyonel Detaycı
Uygulama Uzmanı
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
1,042
Beğeniler
748
İl
Belirtilmedi
#7
Test için teşekkürler bende ürünü aldım ama daha kullanmamıştım.Hakkında fikrim oldu


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#9
@SubaruOutback eline sağlık test için abi , nedendir bilmiyorum genelde hep bu kadar iş yapabiliyor AF ürünleri henüz “ ooo adamım” dediğim bir ürüne denk gelemedim :utandim:
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#12
AF ürünleri çok şey vaad ediyor gibi bilgiler ile yayılıyor ama sonuç olarak malesef mucize olmuyor. Sadece Oblitarate ürünü hoşuma gitmişti ama onun da yaptığını açıkçası piyasada daha uyguna satılan ürünler zaten yapıyor.
 

umrdmr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
980
Beğeniler
1,349
Yaş
35
İl
Ankara
#13
İş yerinde olduğum için göremedim video'yu ama şunu sormak istiyorum: Rossman'da satılan Domol cam ocak temizleme sıvısı aynı işi yapmaz mı ?:)

Bende de Autoglym cam cilası var, eğer buğu önleyici özelliği yoksa bence çok elzem ürün değil. Ben denedim iç mekanda ama henüz buğu oluşturacak bir durum olmadı.
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#14
İş yerinde olduğum için göremedim video'yu ama şunu sormak istiyorum: Rossman'da satılan Domol cam ocak temizleme sıvısı aynı işi yapmaz mı ?:)

Bende de Autoglym cam cilası var, eğer buğu önleyici özelliği yoksa bence çok elzem ürün değil. Ben denedim iç mekanda ama henüz buğu oluşturacak bir durum olmadı.
Umur, işin açıkçası içeriğini tam bilmediğim ve ağırlıklı olarak ev kullanımına uygun ürünleri otomobilde kullanmak istemiyorum. En ufak bir problemin vereceği sonuç durduk eyre cüzdanı yakacak boyuta gelebilir. Subaru'nun parçaları da malesef ucuz değil. Ocakta kullanılan ürünü eyesight'li Subaru'nun ön camında kullanmayayım, sonra birşey olur falan beni ruh ve sinir hastalıkları hastanesine kaldırırsınız.