Autobrite Direct MagiFoam ve AltaFoam İşbirliği

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#1
Geçenlerde, Subaru'yu yıkamaya fırsatım olunca AltaFoam ve MagiFoam'u yanıma aldım. Magifoam şişesi üzerinde foam lance kullanımı için tarif yazılmış ama o da net bir tarif değil. 1-2 inch su koy diyor. Şişenin dibinden 2,5cm ölçmekte kimsenin işine gelmez.
Bende kafama göre bir miktar belirledim ve 30ml şampuan ile 1.8lt suyu karıştırdım. Benim açımdan şahane köpük yaptı yapmasına da iyi ki öncesinde iki kapıya ürünü uyguladım çünkü ilk uygulamada yıkama makinasında basınç yoktu.
Neyseki sigortası atmış, onu düzeltince basınç geldi ama çok da düzenli olmadı. Dolayısıyla, aksilikler ile geçen bir yıkama oldu. Ama 30ml magifoam Subaru'da gayet yeterli oldu, güzel iş çıkardı. Altafoam ile ikisi güzel ikili oldu :)

Videoda, bu ikilinin ne kadar köpük yaptığını, basınçlı basınçsız temizlik kabiliyetini ve saf ve sulu halde pH değerini öğrenebilirsiniz, görebilirsiniz, izleyebilirsiniz :)
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#3
Aksilikler olsa da keyifli ve köpüklü pompa için gaza getirici bir video olmuş elinize emeğinize sağlık :)
Teşekkür ederim :) O gün otomobili yıkamak için kendimi o kadar şartlamışken aksilikler yüzünden az kaldı pes edecektim.
 

Emre Mert

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
810
Beğeniler
4,124
Yaş
27
İl
İstanbul
#4
Eline sağlık Hakan abi. Bu ikiliden genel olarak güzel iş çıkarıyor. Magifoam'un yüzeyde kurumadan uzun süre kalabilmesi benzinlikte yıkama yaptığım için çok avantaj sağlıyor. Alta Foam'un köpüğü ve atım açısı çok başarılı olsa da nefesi çabuk tükeniyor ve sarfiyatı bana fazla geliyor. 1500 ml karışımı sedan araca yettiremiyorum. Murat plastik şişelerle sarfiyatım jant ve davlumbazlar dahil 1100 ml civarında oluyor fakat biraz uzun sürüyor ve köpük olmuyor :)
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#5
Eline sağlık Hakan abi. Bu ikiliden genel olarak güzel iş çıkarıyor. Magifoam'un yüzeyde kurumadan uzun süre kalabilmesi benzinlikte yıkama yaptığım için çok avantaj sağlıyor. Alta Foam'un köpüğü ve atım açısı çok başarılı olsa da nefesi çabuk tükeniyor ve sarfiyatı bana fazla geliyor. 1500 ml karışımı sedan araca yettiremiyorum. Murat plastik şişelerle sarfiyatım jant ve davlumbazlar dahil 1100 ml civarında oluyor fakat biraz uzun sürüyor ve köpük olmuyor :)
Dediğinde haklısın, nefesi çabuk bitiyor. O nedenle de , bir sonraki yıkamada AltaFoam elimde flashgordon gibi koşarak otomobilin etrafında döneceğim :D :D
 

EmirhanYigiter

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
3 Oca 2020
Mesajlar
934
Beğeniler
4,164
Yaş
26
#11
1/10 ANSF + Kwazar ile 1LT karışım ile mavi ucu 1 yıldan fazla kullandım, foam lance veya köpük tankı yoksa kesinlikle temin etmek lazım. Özel bir durum yoksa bence ekstra pompaya da gerek yok, doğru keyfini çok arttırır ancak 250 liralık foamere 600 liralık pompa alıp içine su gidip bozulma riski almak bence fazla riskli oluyor. Bir ara 12v pompayla denemeyi düşündüm en azından bittikçe ona takıp fullesem mi pompalamak yerine diye ama sonuçta yine kol kuvvetiyle devam ettim.
Delme konusunda kesinlikle bende kendime güvenemiyorum, elimden iş gelmeyeceğinden değil de kaçırma yapar, çatlar yürür diye korkarım (bildiğim kadarıyla daha kimsenin başına gelmedi, bunlar hep evham). :smilex: Sonuçta işin kökünde bunlar 50 liralık ilaçlama pompalarının yandan yemişi o 60 liraysa bunlar da 100 lira olsun hadi, zaten 250 vermişiz dertliyiz.
Bu arada bu tarz videolar kanal için kesinlikle faydalı olur abi, biz ambalajını okuyamadığımız Japon ürünlerini incelemenden mutluyuz ama kanalın büyümesi için de daha fazla izlenir. Market ürünleri de çok kullanmıştın mesela, şimdi genelde o ürünleri reklam olmadığı düşünülen ama reklam yapan kişiler inceliyor. Ki bu kişilerin detailingle genelde alakaları olmuyor. Nasıl olması gerektiğini de anlatan, son tüketiciye daha yakın ürünlerle videolar çekmeni de isterim açıkçası.
Genelde aranacağını düşündüğüm konular,
-Tavan temizliği (kuru köpük)
-Döşeme temizliği (vakumsuz, bunu bende bekliyorum :sussx:)
-Jant Temizleme (jant parlatma (ne alakaysa öyle geçiyor yapacak bir şey yok))
-İç plastiklerin temizlenmesi
Şimdilik aklıma gelenler bunlar Amerika'da olsan o kadar ürün testine 100K'yı geçmiştin abi. :smilex:
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#12
1/10 ANSF + Kwazar ile 1LT karışım ile mavi ucu 1 yıldan fazla kullandım, foam lance veya köpük tankı yoksa kesinlikle temin etmek lazım. Özel bir durum yoksa bence ekstra pompaya da gerek yok, doğru keyfini çok arttırır ancak 250 liralık foamere 600 liralık pompa alıp içine su gidip bozulma riski almak bence fazla riskli oluyor. Bir ara 12v pompayla denemeyi düşündüm en azından bittikçe ona takıp fullesem mi pompalamak yerine diye ama sonuçta yine kol kuvvetiyle devam ettim.
Delme konusunda kesinlikle bende kendime güvenemiyorum, elimden iş gelmeyeceğinden değil de kaçırma yapar, çatlar yürür diye korkarım (bildiğim kadarıyla daha kimsenin başına gelmedi, bunlar hep evham). :smilex: Sonuçta işin kökünde bunlar 50 liralık ilaçlama pompalarının yandan yemişi o 60 liraysa bunlar da 100 lira olsun hadi, zaten 250 vermişiz dertliyiz.
Bu arada bu tarz videolar kanal için kesinlikle faydalı olur abi, biz ambalajını okuyamadığımız Japon ürünlerini incelemenden mutluyuz ama kanalın büyümesi için de daha fazla izlenir. Market ürünleri de çok kullanmıştın mesela, şimdi genelde o ürünleri reklam olmadığı düşünülen ama reklam yapan kişiler inceliyor. Ki bu kişilerin detailingle genelde alakaları olmuyor. Nasıl olması gerektiğini de anlatan, son tüketiciye daha yakın ürünlerle videolar çekmeni de isterim açıkçası.
Genelde aranacağını düşündüğüm konular,
-Tavan temizliği (kuru köpük)
-Döşeme temizliği (vakumsuz, bunu bende bekliyorum :sussx:)
-Jant Temizleme (jant parlatma (ne alakaysa öyle geçiyor yapacak bir şey yok))
-İç plastiklerin temizlenmesi
Şimdilik aklıma gelenler bunlar Amerika'da olsan o kadar ürün testine 100K'yı geçmiştin abi. :smilex:
Olsun, ne yapalım, zaten artık ümidim kalmadı ama yeni ürün denemek, göstermek hoşuma gidiyor :)