Herkese merhabalar
Bugünkü inceleme konuğumuz İngiliz detay firması Autobrite Direct in Fab adlı all purpose interior cleaner adlı ürünü
Aracımda çok fazla kumaş yüzey var ve bej renkli olduğu için kirlenmeye biraz müsait bu da benim biraz fazla apc tüketmeme neden oluyor
deneme amaçlı ürünü teste aldım
Ürün Görseli
Ürünün kokusu
Genel olarak hafif bir kokusu var mentollü gibi diyebilirim. Kesinlikle rahatsız etmiyor
Temizlik kabiliyeti
Arabanın sağ arka camı bozulmuştu ve tamirci sağolsun bir güzel kirletmiş kapının kumaş döşemesini, ürünü fırçaya sıkıp fırça ile köpürterek çalışıp bez ile sildim, tek seferde çok güzel başarı sağladı. Normalde kolay kolay temizlenmiyor benim kapı kumaşları
Öncesi
Sonrası
Plastik aksamda sadece beze sıkıp sildim
Cam çerçevesi temziliğinde fırça yardımı ile çalıştım
Köpürmesi
köpürme seviyesi orta diyebilirim
Cam çerçevesinden çıkardığı kir
Sonuç:
Temizlik kabiliyeti, kokusu ve sprey başlığından oldukça memnun kaldım. Arkasında 10 kata kadar sulandırılabilir demiş ancak 10 kat sulandırma bence sadece toz alır. Bence 5 kata kadar sulandırılır iç mekanda en çok.(5 litrelik versiyonu ile arasında konsantrasyon farkı olabilir o konuda net bir bilgim yok)
Bonus:
Kirlenmiş bezi 2 gün sonra autobrite mikrofiber şampuanı ile 30 derece 15 dk da yıkadım sonuç
Bugünkü inceleme konuğumuz İngiliz detay firması Autobrite Direct in Fab adlı all purpose interior cleaner adlı ürünü
Aracımda çok fazla kumaş yüzey var ve bej renkli olduğu için kirlenmeye biraz müsait bu da benim biraz fazla apc tüketmeme neden oluyor
Ürün Görseli
Ürünün kokusu
Genel olarak hafif bir kokusu var mentollü gibi diyebilirim. Kesinlikle rahatsız etmiyor
Temizlik kabiliyeti
Arabanın sağ arka camı bozulmuştu ve tamirci sağolsun bir güzel kirletmiş kapının kumaş döşemesini, ürünü fırçaya sıkıp fırça ile köpürterek çalışıp bez ile sildim, tek seferde çok güzel başarı sağladı. Normalde kolay kolay temizlenmiyor benim kapı kumaşları
Öncesi
Sonrası
Plastik aksamda sadece beze sıkıp sildim
Cam çerçevesi temziliğinde fırça yardımı ile çalıştım
Köpürmesi
köpürme seviyesi orta diyebilirim
Cam çerçevesinden çıkardığı kir
Sonuç:
Temizlik kabiliyeti, kokusu ve sprey başlığından oldukça memnun kaldım. Arkasında 10 kata kadar sulandırılabilir demiş ancak 10 kat sulandırma bence sadece toz alır. Bence 5 kata kadar sulandırılır iç mekanda en çok.(5 litrelik versiyonu ile arasında konsantrasyon farkı olabilir o konuda net bir bilgim yok)
Bonus:
Kirlenmiş bezi 2 gün sonra autobrite mikrofiber şampuanı ile 30 derece 15 dk da yıkadım sonuç





mikrofiber şampuanı da 3-5 yıkama denedikten sonra inceleme açacağım efenim