Autobrite jelly bean şampuanın pembe rengi aracıma işledi ve çıkmıyor.

Berkay

Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#22
Merhaba, ipa ile çıkarmanız zor ayrıca aşırı çizersiniz. Aynı markanın just the tonic isimli ürünü var. Çizmeden çıkarmanıza yardımcı olacaktır. Eğer o da olmaz ise polisaj.
 

forzaGilles

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Şub 2018
Mesajlar
754
Beğeniler
1,404
Yaş
45
İl
Istanbul
#23
Bu olay klasik bir Autobrite şampuanı sorunudur., maalesef bazı Autobrite ürünlerinde özellikle (ön yıkama köpüğü) olarak geçmişte ve şuan satışta olan ürünlerinde bu sorun mevcuttur.,

Firma nedense elma şekeri, pamuk şeker, bonibon şeker, kurabiyeli vs.. tarzı şekerimsi kokulu "bol boyalı" ürünler üretmeyi çok sever., çoğu hüsran bir süre üretip sonra üretimden kaldırır.,

Kötü nam salmış olağan şüpheliler ;
Hell Shine The Devil's Blood
MagiFoam Blue
Jelly Bean
Parma Violet

Markanın magifoam (standart versiyon) şampuanı beğenerek kullanıyorum., bunun harici diğer yıkama ürünlerini kullanmıyorum.,

Zaten kendi şişesini bile boyayan bir ürünün., yüzeyde (kalıntı/leke) bırakmaması enteresan olurdu., Organik nar suyu bardakta bu kadar leke/tortu bırakmaz., resimlerden ürünlerin kendi şişesini bile ne derece boyadığına şahit olabilirsiniz ;

 

06UZ

Konu Sahibi ✔
Acemi Detaycı
Üye
Katılım
11 Eki 2021
Mesajlar
84
Beğeniler
240
Yaş
38
İl
Ankara
#24
Merhaba, ipa ile çıkarmanız zor ayrıca aşırı çizersiniz. Aynı markanın just the tonic isimli ürünü var. Çizmeden çıkarmanıza yardımcı olacaktır. Eğer o da olmaz ise polisaj.
Eyvallah hocam üründen bölünmüş bulabilirsem alıp deneyim. İnşallah çıkarır.
 

06UZ

Konu Sahibi ✔
Acemi Detaycı
Üye
Katılım
11 Eki 2021
Mesajlar
84
Beğeniler
240
Yaş
38
İl
Ankara
#25
Bu olay klasik bir Autobrite şampuanı sorunudur., maalesef bazı Autobrite ürünlerinde özellikle (ön yıkama köpüğü) olarak geçmişte ve şuan satışta olan ürünlerinde bu sorun mevcuttur.,

Firma nedense elma şekeri, pamuk şeker, bonibon şeker, kurabiyeli vs.. tarzı şekerimsi kokulu "bol boyalı" ürünler üretmeyi çok sever., çoğu hüsran bir süre üretip sonra üretimden kaldırır.,

Kötü nam salmış olağan şüpheliler ;
Hell Shine The Devil's Blood
MagiFoam Blue
Jelly Bean
Parma Violet

Markanın magifoam (standart versiyon) şampuanı beğenerek kullanıyorum., bunun harici diğer yıkama ürünlerini kullanmıyorum.,

Zaten kendi şişesini bile boyayan bir ürünün., yüzeyde (kalıntı/leke) bırakmaması enteresan olurdu., Organik nar suyu bardakta bu kadar leke/tortu bırakmaz., resimlerden ürünlerin kendi şişesini bile ne derece boyadığına şahit olabilirsiniz ;

Böyle bir firmanın böyle hatalar yapması ve kendini bu duruma düşürmesi gerçekten enteresan. Yorumlarınız için çok teşekkür ederim bu olay başıma geldiğinde tek başıma olduğumu düşünmüştüm ama şuan durum çok değişik yerlere geldi. Bu forum bu tür konular için bulunmaz nimet.
peki çözüm için sizin öneriniz ne olurdu?
 

umrdmr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
980
Beğeniler
1,349
Yaş
35
İl
Ankara
#26
Boyle birsey normal mi ya , cok garip birde autobrite :( kopukten bu sekilde iz kalmasi
Cok garip.

gecmis olsun hocam,
Autobrite magifoam mavi olanını kullananlarda da benzer bir durum olmuştu geçmişte, ilk değil bu durum. Hatta meşhurdur AB'nin böyle hadiseleri.

Bu arada fotoğrafları iş yerinde olduğum için göremiyorum. Geçmiş olsun.

Olayın tam detayını fotosuz tam göremesem de sert bir kil ile deneyin çıkmadığı yerde en güvenlisi yine aşındırıcı bir pasta gibi duruyor.

Canınızı çok sıkmayın çözülmeyecek bir durum değil, Autobrite'ın kendisine de mail atabilirsiniz. Onlar daha iyi yardımcı olacaktır. Fakat tekrar belirteyim, eğer verniği eritip boyanın kendisine işlemediyse, pasta ile çözülecektir. Elinizde hangi ürünler var onları yazarsanız, en azından onlarla bir çözüm üretmeye çalışalım, yeni ürün için masraf yapmayın.
 
Son düzenleme:

carking58

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
16 Ara 2017
Mesajlar
725
Beğeniler
2,147
Yaş
30
İl
İstanbul/Kayseri
#27
Benim de detay hobisine ilk başladığım zamanlarda Sonax ile benzer bir anım olmuştu. Sarı renkli Sonax şampuanı bilinçsiz bir şekilde aşırı yoğun kullanınca aracın pek çok yerinde durulama sonrası lekelenme oluştu. Elimde o dönem yanılmıyorsam Scholl S30 pasta vardı, el pediyle uygulayarak sonuç almıştım. Varsa elinizdeki bir pasta ile lokal uygulama yapmanızı tavsiye ederim ben de.
 

06UZ

Konu Sahibi ✔
Acemi Detaycı
Üye
Katılım
11 Eki 2021
Mesajlar
84
Beğeniler
240
Yaş
38
İl
Ankara
#28
Autobrite magifoam mavi olanını kullananlarda da benzer bir durum olmuştu geçmişte, ilk değil bu durum. Hatta meşhurdur AB'nin böyle hadiseleri.

Bu arada fotoğrafları iş yerinde olduğum için göremiyorum. Geçmiş olsun.

Olayın tam detayını fotosuz tam göremesem de sert bir kil ile deneyin çıkmadığı yerde en güvenlisi yine aşındırıcı bir pasta gibi duruyor.

Canınızı çok sıkmayın çözülmeyecek bir durum değil, fakat parlatanadamlar'ın size attığı cevap sadece " daha önce böyle bi sorunla karşılaşmadık " ise o da hiç yakışık almamış onu da belirteyim. Autobrite'ın kendisine de mail atabilirsiniz. Onlar daha iyi yardımcı olacaktır. Fakat tekrar belirteyim, eğer verniği eritip boyanın kendisine işlemediyse, pasta ile çözülecektir. Elinizde hangi ürünler var onları yazarsanız, en azından onlarla bir çözüm üretmeye çalışalım. yeni ürün için masraf yapmayın.
İnşallah verniği eritmemiştir yoksa durum gerçekten vahim. Kille de denedim ama çıkmadı. Bu arada parlatan adamlardan özür dilerim yanlış yazmışım yamaçlar detailing e yazmıştım. Ayrıca ürünü satanlardan olan detailforum e de yazdım teknik sorumlumuz sizi arıycaklar dediler. Şuan için beklmedeyim.umarım bian önce kurtulurum bu şeyden.
 

06UZ

Konu Sahibi ✔
Acemi Detaycı
Üye
Katılım
11 Eki 2021
Mesajlar
84
Beğeniler
240
Yaş
38
İl
Ankara
#29
Benim de detay hobisine ilk başladığım zamanlarda Sonax ile benzer bir anım olmuştu. Sarı renkli Sonax şampuanı bilinçsiz bir şekilde aşırı yoğun kullanınca aracın pek çok yerinde durulama sonrası lekelenme oluştu. Elimde o dönem yanılmıyorsam Scholl S30 pasta vardı, el pediyle uygulayarak sonuç almıştım. Varsa elinizdeki bir pasta ile lokal uygulama yapmanızı tavsiye ederim ben de.
Bu gidişle o yolu deneyeceğim gibi görünüyor
 

umrdmr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
980
Beğeniler
1,349
Yaş
35
İl
Ankara
#30
İnşallah verniği eritmemiştir yoksa durum gerçekten vahim. Kille de denedim ama çıkmadı. Bu arada parlatan adamlardan özür dilerim yanlış yazmışım yamaçlar detailing e yazmıştım. Ayrıca ürünü satanlardan olan detailforum e de yazdım teknik sorumlumuz sizi arıycaklar dediler. Şuan için beklmedeyim.umarım bian önce kurtulurum bu şeyden.
Vernik eritme işini ben mübalağa ettim. Böyle bir şey olması mümkün değil hocam. İçinizi rahat tuttun çözülmeyecek bir sorun değil. Tamam teknik sorumlumuz sizi arayacak dediyseler ben mesajımı güncelleyeyim.

Elinizde hiç aşındırıcı pasta yok mu ? Boyutunu görmüyorum ama elle uygulama ile de çıkabilir. Pasta emin olun burada yazılan bir çok uygulamadan daha güvenilirdir. Temizlik tinerini veya İpa'yı aynı yüzeye 7-8 kere üst üste sıkıp bekletmek de yüzeye zarar verebilir. Bu ürünler zaten düzenli kullanım için üretilmiş ürünler değil. Bana bunları denemek yerine pasta uygulamak daha güvenilir geldi. Aynı durum jantınız için de geçerli.

Bu arada yoğun şampuanlara hep mesafeli olmuşumdur. Adam's mavi şampuan da beni hep tedirgin ederdi kullanırken, Allah'tan kazasız belasız bitirdim. Tekrar tercih etmem sanırım. Şu an 3 kutu Nanolex Pure aldım. Bu konuyu gördükten sonra ne kadar doğru bir karar verdiğimi anlamış oldum.
 
Son düzenleme:

06UZ

Konu Sahibi ✔
Acemi Detaycı
Üye
Katılım
11 Eki 2021
Mesajlar
84
Beğeniler
240
Yaş
38
İl
Ankara
#31
Vernik eritme işini ben mübalağa ettim. Böyle bir şey olması mümkün değil hocam. İçinizi rahat tuttun çözülmeyecek bir sorun değil. Tamam teknik sorumlumuz sizi arayacak dediyseler ben mesajımı güncelleyeyim.

Elinizde hiç aşındırıcı pasta yok mu ? Boyutunu görmüyorum ama elle uygulama ile de çıkabilir. Pasta emin olun burada yazılan bir çok uygulamadan daha güvenilirdir. Temizlik tinerini veya İpa'yı aynı yüzeye 7-8 kere üst üste sıkıp bekletmek de yüzeye zarar verebilir. Bu ürünler zaten düzenli kullanım için üretilmiş ürünler değil. Bana bunları denemek yerine pasta uygulamak daha güvenilir geldi. Aynı durum jantınız için de geçerli.

Bu arada yoğun şampuanlara hep mesafeli olmuşumdur. Adam's mavi şampuan da beni hep tedirgin ederdi kullanırken, Allah'tan kazasız belasız bitirdim. Tekrar tercih etmem sanırım. Şu an 3 kutu Nanolex Pure aldım. Bu konuyu gördükten sonra ne kadar doğru bir karar verdiğimi anlamış oldum.
Vernik konusundaki yorumunuz içimi rahatlattı yoksa durum farklı yerlere gidecekti.
Elimde maalesef hiç aşındırı pasta yok ama sağolsun @Sefa46 hocam o konuda yardımcı olacak. Burdanda kendisine teşekkürü borç bilirim.
Bu işin çözümü her türlü polisaja çıkıyor gibi..
Şuan için hiç müdahale etmeyip yıkamaları benzinlik köpüğü ile yapsam sizce zamanla izler kaybolabilir mi?
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#32
Zamanında stjarnagloss'un red snö şampuanını kullanmıştım o da yüzeyde anlatılanlar ile aynı sıkıntıyı yapmıştı. Neyse ki temizlemek sorun olmuyordu.
Boyalı şampuanların genelinde bu risk mevcut.
 

Yasin.Dogan

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
1 Kas 2017
Mesajlar
415
Beğeniler
670
İl
İstanbul
#33
Demek ki ürün seçerken çok popüler büyük bir marka bile olsa dikkat etmek lazım. Birde nasıl böyle bir ürünü piyasaya sürebiliyorlar hiç mi test etmemişler ilginç.
 

forzaGilles

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Şub 2018
Mesajlar
754
Beğeniler
1,404
Yaş
45
İl
Istanbul
#34
Böyle bir firmanın böyle hatalar yapması ve kendini bu duruma düşürmesi gerçekten enteresan. Yorumlarınız için çok teşekkür ederim bu olay başıma geldiğinde tek başıma olduğumu düşünmüştüm ama şuan durum çok değişik yerlere geldi. Bu forum bu tür konular için bulunmaz nimet.
peki çözüm için sizin öneriniz ne olurdu?
Çözüm için endişelenmeyin., polisaj ile sorun çözülecektir., ancak polisaj işlemi öncesi demir-tozu temizliği ve kil temizliği yapılması gerekir., vernikte bu zamana kadar birikmiş (balata tozu ve demir tozlarını) polisaj işlemi öncesi temizleyip., sonrasında polisaj yapılması gerekir., bu işlemler atlanırsa (göz ardı edilirse) balata ve demir tozlarını "geri dönüşü olmayacak şekilde" verniğin içine gömülür.!

Polisaj ve bahsettiğim işlemler için forumda arkadaşlarımız destek olacaktır., Ne kadar erken müdahale ederseniz o kadar kolay halletmiş olursunuz, aşırı sıcak olan bu yaz günlerinde lekeleri fazla bekletmek zararınıza olur, ihmal etmeyin., tekrardan geçmiş olsun...
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#35
Maşallah Herkes Herseyi Biliyormus ta kimse Stok sererken veya uygulama paylasirken Bunun Rengi boyaya yapisir vs dememis en azindan ikaz edilebilirmiş
Jelly Bean ve Parma Violet i nerden baksan 3 er litre tükettim beyaz ve siyah aracta kullandim hatta Cumartesi günü bu aracta kullandim bir sorun olmadi hatta Oguz Hocam a da soyledim bak bende suan kullaniyorum diye.

Polisaj islemi ile zaten cikacaktir.

Tecrübe etmedigim veya alipta kullanmadigim ürün ü kulaktan duyma veya birilerinin demesiyle iyi veya kötü olarak kesinlikle ön yargili davranmiyorum.


 

technologyst

Profesyonel Detaycı
Test Uzmanı
Üye
Katılım
4 Kas 2017
Mesajlar
1,283
Beğeniler
3,310
Yaş
42
İl
kahramanmaraş
#36
@Sefa46 başkan haklısın tavsiye soranlara cevap verenler vardır ama detaylı geçmişte açıklaması yapılmıştır forum konularında muhakkak yer almaktadır biraz aramak lazım. Yeni arkadaşlar bu konular derya deniz bir çok ürün alırken lütfen o konu hakkında forumda bir ara kısmından arama yapın yoksa böyle sorunlu ürünlerle karşılaşanilirsiniz