Autobrite Magifoam ve Autobrite Direct Foam Lance

cabay

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#1
Merhaba arkadaşlar,

Aracımın camına komşu terörü sebepli iş geldiği için bu hafta wax denemesi yapamadım :) geçen haftaki işleri videoya almıştım, elden geldikçe editleyip paylaşmak istedim.

Oran:

100 ml magifoam
900 ml sıcak su

NOT : Magifoam ve Foam Lance temin süreci için @MoonDance Emre'ye teşekkürü borç bilirim :para:

Pompamız Karcher K3

Şunu baştan ifade edeyim ki, Magifoam cidden efsane! Tutunması olsun köpük kıvamı olsun, temizliği olsun şahsen çok etkilendim.

Videomuz


Birkaç resim





Ve finaller




Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Son düzenleme:

Brindabella

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 Eyl 2018
Mesajlar
1,257
Beğeniler
3,057
#2
Elinize sağlık hocam. Foam Lance köpük kalitesi ve ürün sarfiyatı açısından çok iyi bir ürün. Magifoam da zaten efsane ama aracınız hepsinden daha güzel:)
 

cabay

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#3
Elinize sağlık hocam. Foam Lance köpük kalitesi ve ürün sarfiyatı açısından çok iyi bir ürün. Magifoam da zaten efsane ama aracınız hepsinden daha güzel:)
Bu arada teşekkür etmemişiz, Magifoam ve Foamlance için tekrar teşekkür ederim, adamsın :) Ayrıca iyi dileklerin için de teşekkür ederim.
 

muhlis91

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
30 Eyl 2019
Mesajlar
347
Beğeniler
990
Yaş
35
İl
İzmir
#4
Maşallah hocam araba çok iyi görünüyor. Sormak istediğim konu sadece foamlance ile köpükleyip duruladınız mı yoksa kova yıkaması yaptınız mı
 

cabay

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#5
Maşallah hocam araba çok iyi görünüyor. Sormak istediğim konu sadece foamlance ile köpükleyip duruladınız mı yoksa kova yıkaması yaptınız mı
Öncelikle teşekkür ederim. Araç önceden waxlı idi, Yıkama sonrası Klin ile kuruladım, camları da cam bezi ile sadece köşe bucak sildim ve bu videoyu çektim. Akabinde birde AF Finale ile hızlı cila attım fakat videoda o kısım yok. Parlaklık waxın kerameti :)
 

muhlis91

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
30 Eyl 2019
Mesajlar
347
Beğeniler
990
Yaş
35
İl
İzmir
#6
Renk ve wax olayı tavana taşımış. Af finale waxa zarar vermiyor mu
 

cabay

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#8
Renk ve wax olayı tavana taşımış. Af finale waxa zarar vermiyor mu
AF Finale ve türevi quick detailer ürünleri aslında sökücü etkisi olan ürünler. Yani dolaylı yönden evet waxa zarar verip ömrünü kısaltır. Ben daha çok parlatmaktan ziyade camlarda ve yüzeyde kalan şampuan ve su lekesi gibi lekeleri ortadan kaldırmak için kullanıyorum. Birde aracı ile çok oynayan adam uzun ömürlü wax ile pek ilgilenmez ya hani :) O sebepten çok da dikkat etmiyorum waxa olan etkisine.

Ellerine sağlık güzel yıkama olmuş.


DENİZLİ
Teşekkür ederim üstad, beğenmene sevindim :)
 

Ozgur_gs_91

Profesyonel Detaycı
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
1,891
Beğeniler
2,711
İl
Kocaeli
#11
@cabay elinize sağlık güzel olmuş, bu arada sıcak su koymanıza gerek yok, herhangi bir artısı olmuyor, hatta sıcak sudan dolayı köpük azalıyor, daha hızlı kuruyor yüzeyde.
 

cabay

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#12
@cabay elinize sağlık güzel olmuş, bu arada sıcak su koymanıza gerek yok, herhangi bir artısı olmuyor, hatta sıcak sudan dolayı köpük azalıyor, daha hızlı kuruyor yüzeyde.
Teşekkür ederim başkan, kutu arkasında sıcak su yazıyordu diye sıcak su koydum. Birde soğuk denerim.
 

Shirb13

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
5 Ara 2019
Mesajlar
979
Beğeniler
4,171
İl
Tekirdağ
#13
Hocam eline koluna sağlık :) ben bir kere denemek için çıkardım kutusundan, ad foam lance’i kullanmaya kıyamıyorum :) mjjc yi kullanıyorum şimdilik :)
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#14
Yine yapmışsın şovunu, magifoam harika bir ön yıkama şampuanı, sadece temizlik ve köpüğün yüzeyde kalıcılığı değil güvenli olması da benin açımdan çok önemli, Yani bir detarminasyona ve korozona sebep olmuyor, ph olarak yüksek bir şampuan olmasına rağmen. Yakında buna bir rakip şampuan denemesi yapacam ama gelmesini bekliyorum.
 

cabay

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#15
Yine yapmışsın şovunu, magifoam harika bir ön yıkama şampuanı, sadece temizlik ve köpüğün yüzeyde kalıcılığı değil güvenli olması da benin açımdan çok önemli, Yani bir detarminasyona ve korozona sebep olmuyor, ph olarak yüksek bir şampuan olmasına rağmen. Yakında buna bir rakip şampuan denemesi yapacam ama gelmesini bekliyorum.
Valla abi önceki yıkamamda kir sökücülüğü bana iyi gelmedi demiştim. Sonrasında 10 dk kaldı zaten araç üstünde. Durulayıp sildim. çok az kapı önlerinde trafik filmi kalmıştı o da makine basınçlı olsa giderdi diye düşünüyorum. Çok beğendim. :) Zevkine adam araba yıkar bunlarla :taraa:
 

Mehmet55

Usta Detaycı
Üye
Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
472
Beğeniler
1,185
Yaş
34
#17
Elinize saglık hocam bende bu ikili ile detay yaparken çok zevk alıyorum keyifli oluyor
 

Ens_Clk

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
16 May 2019
Mesajlar
82
Beğeniler
131
Yaş
29
İl
Ankara
#18
Emeğinize sağlık :nazar: Magifoam'ı forumdaki abilerimin takdirini kazanmasından dolayı ayrıca sevmeye başladım :) Bu arada finaller çok güzel
 

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#20
Merhaba arkadaşlar,

Aracımın camına komşu terörü sebepli iş geldiği için bu hafta wax denemesi yapamadım :) geçen haftaki işleri videoya almıştım, elden geldikçe editleyip paylaşmak istedim.

Oran:

100 ml magifoam
900 ml sıcak su

NOT : Magifoam ve Foam Lance temin süreci için @MoonDance Emre'ye teşekkürü borç bilirim :para:

Pompamız Karcher K3

Şunu baştan ifade edeyim ki, Magifoam cidden efsane! Tutunması olsun köpük kıvamı olsun, temizliği olsun şahsen çok etkilendim.

Videomuz


Birkaç resim





Ve finaller




Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Ah magi bitirdin bizi. Çok güzel gözüküyor köpükler ellerine sağlık:eek: