Karşılaştırma Autofinesse Spritz Vs Sonax Cockpitpfleger

Emre Mert

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
810
Beğeniler
4,124
Yaş
27
İl
İstanbul
#1
Herkese merhaba :)
Geçenlerde iç mekanın tozunu alırken bu iki ürünü karşılaştırmak istedim.


Yüzeyi 1:10 Valetpro apc ile temizleyip iki farklı plastik tipinde kıyaslama yaptım.
Sol tarafa Spritz, sağ tarafa ise Sonax'ı uyguladım. Spritz bir tık daha koyu bir görüntü bıraktı.


Bu plastik tipinde iki ürün de aynı sonucu verdi. Beyaz alanlara Spritz, kırmızı alanlara Sonax'ı uyguladım.



Spritz


Sonax


Spritz


Sonax


Yaz havası olduğu için cam açık gezdim. Bol bol yükleme yapıldı. Normal bir aracın 15 günde maruz kaldığı toza bu araç ortalama 2 günde maruz kalıyor. Bu sebeple kısa bir test oldu. Aracı 2 gün 450 kilometre kullandım.

Spritz


Sonax


Spritz


Sonax


Spritz


Sonax


Spritz


Sonax


Spritz'in koyuluğu 2 günde biraz azaldı.


Ürünler hakkındaki yorumlarım şu şekilde: Spritz'in uygulaması daha kolay. Plastiğin tipine göre değişmekle beraber yüzeye parlaklık katmadan hafif bir koyuluk katıyor. Hafif kaygan bir dokunuş hissiyatı var. Sonax korumadan ziyade temizlik ürünü gibi hissettiriyor. Silerken biraz köpürüyor. Çok fazla temizleme özelliği yok. Ufak tefek el izlerinde etkili oluyor. Plastiğin görüntüsünde ve dokunuş hissiyatında bir değişiklik olmuyor. Spritz'e nazaran daha az toz tutuyor.
 

Pro

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
2,946
Beğeniler
9,605
İl
.
#4
Eline emeğine sağlık Emre:)
 

örs ticaret

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
7 Oca 2023
Mesajlar
6
Beğeniler
8
Yaş
56
İl
Ankara
#5
Ellerinize saglik cok emek vermissiniz yillardir autofinesse ve valet pro satarim.spritz bu iki markada favorilerimden biridir.sakiz kokulu olanida var.guzel bir koruma bence

POCO F2 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Emre Mert

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
810
Beğeniler
4,124
Yaş
27
İl
İstanbul
#9
Eline emeğine sağlık Emre:)
Teşekkürler abi :).

Ellerinize saglik cok emek vermissiniz yillardir autofinesse ve valet pro satarim.spritz bu iki markada favorilerimden biridir.sakiz kokulu olanida var.guzel bir koruma bence

POCO F2 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Çok teşekkür ederim. Bendeki ürün hindistan cevizi kokuyor. Toz tutması dışında memnunum genel olarak.

Ellerine sağlık güzel ve merak uyandıran bir test olmuş :alkıssx:
Teşekkürler Can abi :).

Eline sağlık. Güzel bir karşılaştırma olmuş.
Teşekkür ederim :).

Ellerinize sağlık hocam gs ile temizlik sonrası spritz ile koruma atacağız
Teşekkürler. Gs agresif bir ürün. Çok gerekmedikçe araç içinde -özellikle de siyah plastiklerde- kullanmayın bence.
 

Eaglemre

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
24 Haz 2022
Mesajlar
688
Beğeniler
2,615
İl
Ankara
#10
Bende hafta sonu ilk defa af spritz deneyimledim. Aracin tum plastik aksaminda ve apc ile temizlenmis kaucuk paspaslara temizlik sonrasi surdum. Biraktigi son izlenim ve kokusunu cok begendim. Bundan snra sanrm benmde favori ic mekan urunum oldu :)
 

Emre Mert

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
810
Beğeniler
4,124
Yaş
27
İl
İstanbul
#11
Bende hafta sonu ilk defa af spritz deneyimledim. Aracin tum plastik aksaminda ve apc ile temizlenmis kaucuk paspaslara temizlik sonrasi surdum. Biraktigi son izlenim ve kokusunu cok begendim. Bundan snra sanrm benmde favori ic mekan urunum oldu :)
Toz tutması dışında çok güzel bir ürün :)
 

Eaglemre

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
24 Haz 2022
Mesajlar
688
Beğeniler
2,615
İl
Ankara
#13
Plastik aksama uyguladiktan sonra kuru bir bezle silerseniz ustteki yogunlugu aldiginiz icin toz tutmayacaktir.en cok sattigim ve kullandigim urunlerdendir spritz

POCO F2 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ben ztn beze sıkıp sildiğim için yüzeyi nerdeyse kuru şekilde bırakıyorum. Biraz sure gectikten sonra toz durumunu daha net degerlendirebilirm. Ama kokusu fln cok guzel. Visne mi bu acaba bn kokuyu tam da cikartamadim :)
 

Emre Mert

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
810
Beğeniler
4,124
Yaş
27
İl
İstanbul
#14
Plastik aksama uyguladiktan sonra kuru bir bezle silerseniz ustteki yogunlugu aldiginiz icin toz tutmayacaktir.en cok sattigim ve kullandigim urunlerdendir spritz

POCO F2 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kuru bezle silince statik elektriklenme olduğu için daha çok toz tutuyor gibi geliyor bana. Maalesef antistatik bir ürün değil. Sonax aynı şartlarda daha az toz tuttu.
 

örs ticaret

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
7 Oca 2023
Mesajlar
6
Beğeniler
8
Yaş
56
İl
Ankara
#15
Ben ztn beze sıkıp sildiğim için yüzeyi nerdeyse kuru şekilde bırakıyorum. Biraz sure gectikten sonra toz durumunu daha net degerlendirebilirm. Ama kokusu fln cok guzel. Visne mi bu acaba bn kokuyu tam da cikartamadim :)
Hindistan cevizlisi var birde sakiz kokulusu var

POCO F2 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

örs ticaret

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
7 Oca 2023
Mesajlar
6
Beğeniler
8
Yaş
56
İl
Ankara
#16
Kuru bezle silince statik elektriklenme olduğu için daha çok toz tutuyor gibi geliyor bana. Maalesef antistatik bir ürün değil. Sonax aynı şartlarda daha az toz tuttu.
Tek basina spritz, valet pro protectant karsilastirdim sonaxla yapmadim.siz farkini daha iyi degerlendirebilirsiniz tabi

POCO F2 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Dr HCD

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 Eki 2019
Mesajlar
1,082
Beğeniler
4,765
İl
İstanbul
#17
Eline sağlık Emre, bence de spritz biraz toz topluyor. Şu an gyeon preserve kullanıyorum toz toplamama konusunda sonaxtan bile
başarılı. Ama spritzin kokusu çok güzel:basx:
 

Emre Mert

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
810
Beğeniler
4,124
Yaş
27
İl
İstanbul
#18
Eline sağlık Emre, bence de spritz biraz toz topluyor. Şu an gyeon preserve kullanıyorum toz toplamama konusunda sonaxtan bile
başarılı. Ama spritzin kokusu çok güzel:basx:
Teşekkür ederim :). Spritz'in toz tutması can sıkıcı, bunun dışında çok güzel bir ürün. Gyeon ve Shiny Garage İnterior Detailer'ı merak ediyorum ama elimde bir dünya ürün var. Eldekiler bitmeden yeni bir ürün alınca da kendimi suçlu gibi hissediyorum :D.
 

South

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
16 Mar 2019
Mesajlar
69
Beğeniler
59
Yaş
39
#20
Elinize saglik inceleme icin spritz in kokusunu beğenmeyen bir benim sanirim