Basınçlı su yıkama makinesi önerisi ve ekstralar

mehmetakman

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
16 Nis 2025
Mesajlar
6
Beğeniler
5
Yaş
42
İl
Afyonkarahisar
#1
Selamlar herkese,
Ben bu temizlik işlerine yeni başlıyorum ancak bazı kafama takılanlar var ve sizlere danışmak istedim.
1. Öncelikle basınçlı yıkama makinesi alacağım. Şu an aklımda bulunan Karcher k3 var. İşimden dolayı çok fazla üzerine düşemeyeceğim için bunu düşündüm.
Karcher K3 Basınçlı Yıkama Makinesi 120 Bar - Fiyatı, Yorumları
Elbet kullanan arkadaşlar vardır ancak derseniz ki çok dayanmıyor k5 öneririm derseniz de ona yönleneceğim.
2. Yine köpük aparatı için de sitede gördüğüm kadarıyla Dancingboard foam Lange ve Mjjc önerilmiş ancak ben Türkiye de bu ürünleri bulamıyorum ve Amazon’da gönderim yapılmağı sıkıntısı var. Türkiye de nerede bulabilirim bu ürünleri ( tabiki elinde olan bi arkadaşımız varsa görüşebiliriz)
3. Yine buradaki arkadaşlarımız auto brite magifoam ürününü önermiş. Bir arkadaşım da koch chemie gentle snow foam önerdi. Tabiki buradaki arkadaşlar daha bilgili olduğu için sizleri dinlemek benim için daha uygun olacaktır.
Koch Chemie Gsf Gentle Snow Foam Ph Nötr Ön Yıkama Köpüğü 1l - Fiyatı, Yorumları
4. Bir de temizlik detay fırçası( ucuzların kılları aşırı dökülüyor) ve yıkama eldivenine ihtiyacım. Açıkçası hiç bir fikrim yok bu konuda.
5. Konunun yeri çok doğru olmasa da araç içi temizlik için K2 pro Apc Neutral önerdiler. Bu konu hakkındaki düşüncelerinizi de söylerseniz çok sevinirim.
6. son olarak da sizin fikirlerinize göre bunların yanında şunu da alsan iyi olur, bu olmadan temizlik mi olur diyebileceğiniz ne varsa paylaşmanızı rica ederim. (Kurulama havlularım mevcut)
Herkese iyi günler dilerim.
 

Uğur Can Uysal

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
25 May 2024
Mesajlar
127
Beğeniler
299
İl
Eskişehir
#2
Bende bu işlere yeni başladığım da en büyük hatalarımdan birisi tezkanlı olmaktı. Bu konularda kesinlikle vakit ayırıp araştırmak gerekiyor. İlgimi çeken ürünleri mantıklı gelirse hemen alıyordum hele ki ucuzsa :) ama bu bi hata tabiki. Yıkama makinesi tamamen sizin bütçenizle alakalı bende karcher k2 vardı ve bir şekilde araç yıkamama yetiyordu kısa tetik ile , kendi orijinal tabancasıyla daha uzun sürüyor tabiki. Bu işler hobinizse k4 k5 almak daha mantıklı olacaktır bana göre çünkü bir kere alıyorsunuz. Mjjc satın almayı düşünürseniz de mjjc ile iletişime geçebilirsiniz gayet ilgililer en son türkiye depolarında stok vardı sitelerinden sipariş verebilirsiniz.
 

Zehir41

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
5 Haz 2024
Mesajlar
18
Beğeniler
35
İl
Kocaeli
#3
Bütçeniz varsa k6 special güzel makinadır. 140bar altı cihazlar kir çıkarmada zayıf kalabiliyor.
 

mehmetakman

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
16 Nis 2025
Mesajlar
6
Beğeniler
5
Yaş
42
İl
Afyonkarahisar
#5
Bende bu işlere yeni başladığım da en büyük hatalarımdan birisi tezkanlı olmaktı. Bu konularda kesinlikle vakit ayırıp araştırmak gerekiyor. İlgimi çeken ürünleri mantıklı gelirse hemen alıyordum hele ki ucuzsa :) ama bu bi hata tabiki. Yıkama makinesi tamamen sizin bütçenizle alakalı bende karcher k2 vardı ve bir şekilde araç yıkamama yetiyordu kısa tetik ile , kendi orijinal tabancasıyla daha uzun sürüyor tabiki. Bu işler hobinizse k4 k5 almak daha mantıklı olacaktır bana göre çünkü bir kere alıyorsunuz. Mjjc satın almayı düşünürseniz de mjjc ile iletişime geçebilirsiniz gayet ilgililer en son türkiye depolarında stok vardı sitelerinden sipariş verebilirsiniz.
Dediğiniz gibi stokta varmış mjjc. Onu hallettim. Sanırım biraz daha uzun süre dayanması için k5 alacağım. Ancak k5 in hangi ürününü alsam iş görür. Bir de tabiki snow foam ve hızlı cila alacağım. Autobrite magifoam veya koch chemie gentle snow foam düşünüyorum. Hızlı cila için de öneriniz var mı?
 

golf

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
838
Beğeniler
840
#6
Bende araştırıyorum almak için, bu karcherlarda bir modelin klasik, compact, power control diye kendi içinde de modelleri var. mesela compact modeller daha ufak ebatlarda oluyor bir tık daha pahalı oluyor ama güç vs aynı oluyor. Bende aslında pro model var ama daha ufak pratik istediğim yere götürebileceğim ikinci bir makina almak istiyorum. İkinci elde bakıyorum uyguna denk gelebiliyor bazen.
 

mehmetakman

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
16 Nis 2025
Mesajlar
6
Beğeniler
5
Yaş
42
İl
Afyonkarahisar
#7
Bende araştırıyorum almak için, bu karcherlarda bir modelin klasik, compact, power control diye kendi içinde de modelleri var. mesela compact modeller daha ufak ebatlarda oluyor bir tık daha pahalı oluyor ama güç vs aynı oluyor. Bende aslında pro model var ama daha ufak pratik istediğim yere götürebileceğim ikinci bir makina almak istiyorum. İkinci elde bakıyorum uyguna denk gelebiliyor bazen.
ben bugün itibari ile k5 power control ve mjjc foam lance aldım. Auto brite Magifoam ve K2 Pro APC NEUTRAL Pro da yanında geliyor. Hepsini deneyimledikten sonra tekrar mesaj atacağım.
 

carking58

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
16 Ara 2017
Mesajlar
725
Beğeniler
2,147
Yaş
30
İl
İstanbul/Kayseri
#8
Sanırım 2014 yılından beri Karcher K2.900M modelini kullanıyorum ve açıkçası memnunum. Elbette yüksek basıncın çok büyük artıları var ancak günün sonunda her şey bütçeye dayanıyor. Ben o dönem öğrenciyken almıştım ve aradan geçen 10 yıldan uzun zamandır halen görevine devam ediyor. Ayrıca zaten ön yıkama + temaslı yıkama sırasıyla gittiğinizde 100 barlık makine de gayet güzel temizlik yapıyor. Eğer bir gün müstakil bir garaj sahibi olursam sanırım ancak o zaman yine keyfiyeten yenisini almayı düşünürüm, o zamana kadar devam :)

Edit:
ben bugün itibari ile k5 power control ve mjjc foam lance aldım. Auto brite Magifoam ve K2 Pro APC NEUTRAL Pro da yanında geliyor. Hepsini deneyimledikten sonra tekrar mesaj atacağım.
Ben cevap yazmadan önce makine alınmış bile zaten, hayırlı olsun. K5 siz ondan vazgeçene kadar size fazlasıyla yol arkadaşlığı yapacaktır :)
 

tolgabasak91

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
6 Ara 2022
Mesajlar
190
Beğeniler
921
Yaş
34
İl
Keşan
#9
hocam merhabalar. bende nilfisk core i150 modeli var gayet memnumum. makine ve tabanca arasındaki hortum uzunluğunun 10 mt oluşu ve makara sistemi ile derli toplu ergonomik duruşu benim çok hoşuma gidiyor. ayrıca metal pompası mevcut 2 senedir kullanıyorum bir sorun yaşamadım. daha önce karcher k2 cihazım vardı. bütçen var ise ne kadar kuvvetli bi makine alabilirsen o kadar iyi çünkü kir çıkarıcılığı zayıf oluyor malesef buda araban üzerindeki riskleri arttırıyor
 

Uğur Can Uysal

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
25 May 2024
Mesajlar
127
Beğeniler
299
İl
Eskişehir
#10
ben bugün itibari ile k5 power control ve mjjc foam lance aldım. Auto brite Magifoam ve K2 Pro APC NEUTRAL Pro da yanında geliyor. Hepsini deneyimledikten sonra tekrar mesaj atacağım.
Hayırlı olsun hocam en iyi kararı vermişsiniz bence. Hızlı cila konusunu iyi araştırmanızı tavsiye ederim misal bende polytop maximus var güzel cila fakat aşırı toz topluyor koch pw de öyle. Şuan herkes tarafından beğenilen adbl waxı var.