Başınçlı Yıkama Makinası Tavsiye

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#21
Kranzle yıkama makinelerini kullanan ya da araştıran var mı hiç aramızda ?
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#22
_CaN_' Alıntı:
Kanzle yıkama makinelerini kullanan ya da araştıran var mı hiç aramızda ?
Kuzenim dükkanında kullanıyor çok memnun ama pahalıymış bende baktım şuan onda 130 bar olanı var 4 senedir kullanıyormuş hiç sıkıntı vermedi diyor kendisi
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#23
Basınçlı yıkama makinalarında basınç kadar akıttıgı suyun debi side önemli genelde prof makinalar saatte 600 lt ile 900 lt arası su verirler.


Sent via my iphone x using Tapatalk from DENİZLİ
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#24
Dragstar' Alıntı:
Basınçlı yıkama makinalarında basınç kadar akıttıgı suyun debi side önemli genelde prof makinalar saatte 600 lt ile 900 lt arası su verirler.


Sent via my iphone x using Tapatalk from DENİZLİ
Sen geçen söyleyince öğrendin bunuda abi sağolasın ben standart sadece bara bakıp geçiyordum sayende asıl debisininde önem arz ettiğini öğrendim teşekkür ederim abi
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#25
Atocan' Alıntı:
Dragstar' Alıntı:
Basınçlı yıkama makinalarında basınç kadar akıttıgı suyun debi side önemli genelde prof makinalar saatte 600 lt ile 900 lt arası su verirler.


Sent via my iphone x using Tapatalk from DENİZLİ
Sen geçen söyleyince öğrendin bunuda abi sağolasın ben standart sadece bara bakıp geçiyordum sayende asıl debisininde önem arz ettiğini öğrendim teşekkür ederim abi

Rica ederim.


Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#26
Atocan' Alıntı:
_CaN_' Alıntı:
Kanzle yıkama makinelerini kullanan ya da araştıran var mı hiç aramızda ?
Kuzenim dükkanında kullanıyor çok memnun ama pahalıymış bende baktım şuan onda 130 bar olanı var 4 senedir kullanıyormuş hiç sıkıntı vermedi diyor kendisi
Evet biraz pahalı Kranzle markasının cihazları. Bende Car Cleaning Guru nun youtube kanalını izlerken görmüştüm.
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#27
_CaN_' Alıntı:
Atocan' Alıntı:
Kuzenim dükkanında kullanıyor çok memnun ama pahalıymış bende baktım şuan onda 130 bar olanı var 4 senedir kullanıyormuş hiç sıkıntı vermedi diyor kendisi
Evet biraz pahalı Kanzle markasının cihazları. Bende Car Cleaning Guru nun youtube kanalını izlerken görmüştüm.
Can hocam gözü kararttım o adamın makina bi harika altta link verdi ama türkiyede yok maalesef ona benzer bosch da bi makina var en düşük fiyat 2000 tl biraz pahalı lakin evladiyelik bi alet
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#28
Atocan' Alıntı:
_CaN_' Alıntı:
Evet biraz pahalı Kanzle markasının cihazları. Bende Car Cleaning Guru nun youtube kanalını izlerken görmüştüm.
Can hocam gözü kararttım o adamın makina bi harika altta link verdi ama türkiyede yok maalesef ona benzer bosch da bi makina var en düşük fiyat 2000 tl biraz pahalı lakin evladiyelik bi alet
Siz yine de çok karartmayın gözünüzü çünkü fiyatları çok abartı gerçekten

http://www.hirdavatcesitleri.com/Basincli-Araba-Yikama,LA_1558-2.html#labels=1558-2,3013-3
 

erguel

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
3 Kas 2017
Mesajlar
258
Beğeniler
740
İl
İstanbul
#29
Karcher K5 Full Control kullanıyorum, bir sıkıntım yok basıncı, hortum uzunluğu vs. gayet yerinde. Fakat full controll için ekstra paralar vermeye gerek yok sadece görüntü de değişiyor, daha kolay taşınabilir bir yapısı var. K5 her türlü işinini görür hocam...
 

serdar8424

Çaylak Detaycı
Test Uzmanı
Üye
Katılım
1 Kas 2017
Mesajlar
308
Beğeniler
27
İl
uşak
#30
Bence daha fazla para vermeye gerek yok ben k2 kullanıyorum uzun zamandır ve oldukça memnunum tavsiye ederim, aliexpressten de mjjc foam lance aldınız mı tamamdır

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#31
erguel' Alıntı:
Karcher K5 Full Control kullanıyorum, bir sıkıntım yok basıncı, hortum uzunluğu vs. gayet yerinde. Fakat full controll için ekstra paralar vermeye gerek yok sadece görüntü de değişiyor, daha kolay taşınabilir bir yapısı var. K5 her türlü işinini görür hocam...
Karcher k5 te karar kıldım hocam şimdi fırsat kolluyorum indirim denk geldiği an alacam inş
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#32
serdar8424' Alıntı:
Bence daha fazla para vermeye gerek yok ben k2 kullanıyorum uzun zamandır ve oldukça memnunum tavsiye ederim, aliexpressten de mjjc foam lance aldınız mı tamamdır

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam almışken iyisi olsun bi daha pişmanlık yaşamayayım diyorum çünkü maymun iştalı birisiyim ben o yüzden k5 te karar kıldım inş alacağım
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#33
Kardeşim imkanın varsa k7 al o zaman, sonra deme keske onu alsaydım diye
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#34
onurçiko' Alıntı:
Kardeşim imkanın varsa k7 al o zaman, sonra deme keske onu alsaydım diye
Onur abi çok para ya yaza bide DA polisaj düşünüyorum k7 şuan için üzer beni keşke imkan olsada alıversek ?
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#35
@Atocan sen yine de fırsat kolla. Hiç ummadık bir yerden denk getirirsin belki K7. Acele etme yani.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#36
_CaN_' Alıntı:
@Atocan sen yine de fırsat kolla. Hiç ummadık bir yerden denk getirirsin belki K7. Acele etme yani.
Aynen can hocam bekliyecem acele etmeyecem en iyi fırsat nasıl olursa o şekilde yapacam inş
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

muratyz

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
21 Oca 2018
Mesajlar
338
Beğeniler
587
Yaş
42
İl
Dardanel
#37
nilfisk markasının da güzel makinaları var,makina arayanlar listeye almalı bence
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#38
muratyz' Alıntı:
nilfisk markasının da güzel makinaları var,makina arayanlar listeye almalı bence
Hocam evet kaliteli ama k5 seviyesi makinası 1800+ kdv fiyat verdiler şahsen gereksiz pahalı bence hocam o fiyatlar
 

Cliocu

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
12 Oca 2018
Mesajlar
62
Beğeniler
47
Yaş
46
İl
İzmir
#39
Basınçlı makinası nin benim için önemli olan pompası ve hortumu.metal pompa 8 ve üstü metre hortum.
Ben nilfisk 130.2 kullanıyorum.
 

Motors

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
8 Kas 2017
Mesajlar
240
Beğeniler
45
İl
Ankara
#40
Ya bu yorumlar hakikaten kafa karıştırıyor :D kimi K4 ün basıncı yüksek diye basıncı azaltıyor, kimi ise K5 in basıncı yetersiz diyor :) ben anlayamadım. Bende alma arifesindeyinde