Benzinlikçiler için yer tavsiyesi

yigitbatall

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
30 Kas 2019
Mesajlar
29
Beğeniler
78
Yaş
56
#1
Bugün geçerken gördüğüm yer. Cevizlibağ Petrol Ofisi (Yeşil Plaza yanı-Vatan Computer karşısı). Yumuşatılmış ve arındırılmış su kullanılıyormuş.

180 saniye su 3 tl,
180 sanyiye süpürge 2tl,
150 saniye hava 2 tl,
7 tane kabin var. Benzinlikçilere duyurulur







SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

umrdmr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
980
Beğeniler
1,349
Yaş
35
İl
Ankara
#2
Mesajı derli toplu görünmesi için düzenledim. Dakika değil saniye olacaktı diye düşünerek.

Arıtılmış su kullanan benzinlik hiç duymamıştım. Hiç test etme şansınız oldu mu ? Aracın bir bölümünde suyu bekletince kurulamadan, ince kireç lekesi bırakıyor mu ?

Ankarada'yım, ama soru ile bilgilenilsin diye sordum :)
 

akko

Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Kas 2019
Mesajlar
491
Beğeniler
1,127
Yaş
34
İl
İstanbul
#3
eski aracımda kova yöntemine vs. geçmeden önce her hafta arkadaşlarla gidip yıkadığımız yer.
köpüğü aşırı sulu, kir sökmüyor desem yeridir.
suyu için de kireç yok diyebilirim, araç üzerinde suyu aman aman bekletme fırsatım olmadı tabi.
ama özellikle cumartesi günleri yer bulmak çok zor :) bizim gibi insanlar için tabi.
 

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#4
Mesajı derli toplu görünmesi için düzenledim. Dakika değil saniye olacaktı diye düşünerek.

Arıtılmış su kullanan benzinlik hiç duymamıştım. Hiç test etme şansınız oldu mu ? Aracın bir bölümünde suyu bekletince kurulamadan, ince kireç lekesi bırakıyor mu ?

Ankarada'yım, ama soru ile bilgilenilsin diye sordum :)
Ben de başka bir petrol ofisi istasyonunda gördüm arıtılmış su kullanıyoruz yazıyordu. Tekrar uğrarsam fotoğraf çekerim. Petrol ofisinin genel bir politikası olabilir belki. Gerçi benim dediğim yer self servis yıkama değil.
 

umrdmr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
980
Beğeniler
1,349
Yaş
35
İl
Ankara
#5
eski aracımda kova yöntemine vs. geçmeden önce her hafta arkadaşlarla gidip yıkadığımız yer.
köpüğü aşırı sulu, kir sökmüyor desem yeridir.
suyu için de kireç yok diyebilirim, araç üzerinde suyu aman aman bekletme fırsatım olmadı tabi.
ama özellikle cumartesi günleri yer bulmak çok zor :) bizim gibi insanlar için tabi.
Ben de yıkadığım dönemde yer bulmak için güneş doğarken gidiyordum. :) Yani su vs. değil de oradaki görevli arkadaşların bakışları, gelip gelip bir şey sormaları inanılmaz yoruyordu beni:)

Bu tarz yerlerin köpüğünden uzak durmakta fayda var.
 

Emre Mert

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
810
Beğeniler
4,124
Yaş
27
İl
İstanbul
#6
Ben de burada yıkıyorum arabayı bazen. Gece geç saatlerde çok yoğunluk olmuyor. Çok göze batmayayım diye en köşedeki peronun boşalmasını bekliyorum :D Suyu kalıcı bir leke bırakmıyor ama musluk suyu gibi de yumuşak gelmedi bana. Kurularken bez yapışıyor boyaya.
 

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#7
Ben de yıkadığım dönemde yer bulmak için güneş doğarken gidiyordum. :) Yani su vs. değil de oradaki görevli arkadaşların bakışları, gelip gelip bir şey sormaları inanılmaz yoruyordu beni:)

Bu tarz yerlerin köpüğünden uzak durmakta fayda var.

O konuda gittiğim benzinliği tavsiye ederim İstanbul Eyüp civarındaki arkadaşlara. Gaziosmanpaşa Caddesi üzerindeki Opet (Eski PO).

Peronlar benzinliğin arka tarafında kalıyor, daha bir kere çalışana rastlamadım, yol üstü olması sebebiyle gündüz kalabalık tabi. Ama gece geç ve sabah erken mis gibi...

Peron harici durabileceğiniz alanı da var. Fiyat 3 tl su 2 tl köpük. 2 tl süpürge.

Gelen olursa bana mutlaka ulaşsın, ev çok yakın oralardaysam ve müsaitsem mutlaka katılırım.

Bahsettiğim benzinlik için google haritalar PAYE PETROL yazarsanız çıkıyor.

Şu da linki:

Google Haritalar

Sokak görünümü ile bakarsanız demek istediğimi daha rahat anlarsınız. Benzinlik pompalar, market vs arka tarafında peronlar.
 
Son düzenleme:

ugurus

Usta Detaycı
Üye
Katılım
17 Oca 2020
Mesajlar
755
Beğeniler
1,156
Yaş
42
İl
İzmir-Antalya
#8
2 TL iken çoğu yere zam gelmiş anlaşılan. Geçen ay gittiğim Opet 2 lira idi 3 lira yapmış geçen hafta gittiğimde
 

Fatihkandemir

Usta Detaycı
Üye
Katılım
4 Şub 2019
Mesajlar
679
Beğeniler
1,406
Yaş
38
İl
İstanbul
#10
su ve köpük ücretlerine zam geldi ama daha fenası gözlemlerim üzerine süreleride düşürüldü. Hayır zam yapıyorsunuz neden süreyi kısattınız. Süreyi kısaltacaksanız neden zam yaptınız ?
 

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#11
su ve köpük ücretlerine zam geldi ama daha fenası gözlemlerim üzerine süreleride düşürüldü. Hayır zam yapıyorsunuz neden süreyi kısattınız. Süreyi kısaltacaksanız neden zam yaptınız ?
Kaldı ki hizmet kalitesinde de artma yok dediğinize ek. Hala garip nozullü tabancalar, arabaya vuran sarkan hortum sistemleri vs..
 

tmac61

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
9 Haz 2018
Mesajlar
350
Beğeniler
699
Yaş
43
#13
Class’a ne çok gelen varmış :)

Evet bahsedildiği gibi peron sayısı arttı, toplam 15 oldu, ve hepsinin iç dış aydınlatması oldu,

buraya kadar güzel fakat;

Yeni peronlar dar, özellikle davlumbaza su tutarken totoyu sağa sola vuruyorsunuz :) , ücret 1 tl zamlandı ve sayaç eklendi buna rağmen süre kısaldı, zaten köpük vs kullanmıyordum ama su ile rahatça aracı dolaşabiliyordum şimdi son lastikte bitiyor.
 

Nakamura

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
15 Oca 2020
Mesajlar
126
Beğeniler
301
İl
İstanbul
#14
Class’a ne çok gelen varmış :)

Evet bahsedildiği gibi peron sayısı arttı, toplam 15 oldu, ve hepsinin iç dış aydınlatması oldu,

buraya kadar güzel fakat;

Yeni peronlar dar, özellikle davlumbaza su tutarken totoyu sağa sola vuruyorsunuz :) , ücret 1 tl zamlandı ve sayaç eklendi buna rağmen süre kısaldı, zaten köpük vs kullanmıyordum ama su ile rahatça aracı dolaşabiliyordum şimdi son lastikte bitiyor.
Mecbur gidiyoruz hocam ne yapalim bazen alip başımı şekerpınıra gidiyorum kimse yok suyun süresi gayet uzun iki araç durulanır. Yeni açılan peronlar gerçekten çok dar
 

Kzmsefa

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Oca 2019
Mesajlar
752
Beğeniler
2,656
Yaş
31
İl
İstanbul
#15
Bahsettiğiniz benzinlik yıkama için güzel bir yer. Yıkama peronu güzel ve dedikleri gibi büyük ihtimalle arıtılmış su kullanıyorlar kireç lekesi yapmıyor. Benim görebildiğim kadarıyla. Fakat yıkamadan sonra kurulama ve uygulama için yer bulmak sıkıntı olabiliyor. Ben daha çok süpürge ve hava lazım olduğunda gidiyorum oraya. Ona da gördüğüm kadarıyla zam gelmiş.
Buranın yerine yolunuzu 2-3 km 10 dk daha uzatıp yedikule surların karşısındaki Shelli tavsiye ederim. İlk benzinliğe girince 3 tane peron göreceksiniz orası genellikle kalabalık oluyor. Fakat asıl peronlar arkada çoğu kişi arka tarafı bilmediği için daha sakin oluyor. Arkada 5 tane daha peron var. 2sinin etrafı kapalı değil o yüzden çok rahatlıkla arabanın her yerini dönebiliyorsunuz. Diğer 3ü de standart peron genişliğinde.
Her benzinlik gibi yazın akşam üstlerinde veya haftasonları öğlen saat 11 den sonrasında kalabalık oluyor tabi. Yinede el pompanız vs. ile ön yıkamanızı veya kova ile yıkama yapmanız pek zor olmuyor. En kötü ihtimalle hemen peronun yanında kova yıkamanızı yapıp durulama için tekrar sıraya giriyorsunuz. Benim tavsiyem haftaiçi akşam 7'ye kadar, Haftasonları sabahtan 10:30'a kadar. veya akşam 11 yazın ise 12den sonrasında rahatlıkla yıkama ve uygulamalarını yaparsınız. Peronlar haricinde çok geniş mekanı var benziliğin uygulamalar için mutlaka bir yer denk gelir yani.
Biraz lafı gereksiz fazla uzatmış olabilirim kusura bakmayın. Elimden geldiğince anlatmaya çalıştım.
Benzinliğin konumu:
Google Haritalar

Cevizlibağ petrol ofisinden doğru yol tarifi:
Google Haritalar

Su 180 saniye 3tl. Hidrofor depodan basıyor şebeke suyu arada arıtıcı vs. varmı bilmiyorum ama uzun yıllardır gittiğim yer bir şikayetim olmadı.
Köpük 3tl saniyesini hatırlayamadım. Bazen kıvamı çok güzel oluyor bazen su gibi şansınıza :) Zaten fazla kullanmıyoruz.
Süpürge 3tl. saniye 180. fakat çekiş gücü hiç iyi değil.
hava yok.
 

tmac61

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
9 Haz 2018
Mesajlar
350
Beğeniler
699
Yaş
43
#16
Mecbur gidiyoruz hocam ne yapalim bazen alip başımı şekerpınıra gidiyorum kimse yok suyun süresi gayet uzun iki araç durulanır. Yeni açılan peronlar gerçekten çok dar
Bi seferinde kapalıydı, bakımdaydı sanırım,

altunizade ve harem taraflarındaki tüm petrolleri dolaşmıştım, malesef ki en iyi seçenek yine burası :)
 

Nakamura

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
15 Oca 2020
Mesajlar
126
Beğeniler
301
İl
İstanbul
#17
Bi seferinde kapalıydı, bakımdaydı sanırım,

altunizade ve harem taraflarındaki tüm petrolleri dolaşmıştım, malesef ki en iyi seçenek yine burası :)
Bir ara belediyeye şikayet olmuş akşam 8 den sonra kapatıyorlardı yeniden başlamişlar açmaya bende genelde cumartesi yada pazar sabahları takılıyorum çift kovayla ( beyaz skoda suberb ) görürseniz benim:)
 

cihanoner

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
19 Şub 2020
Mesajlar
88
Beğeniler
40
Yaş
34
İl
antalya
#19
Ön yıkama için petrolün köpüğünü kullansak nolur? Araç bazen çok çamurlu oluyor ve basınçlı suyla yumuşatamıyorum. :yazik::yazik:
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#20
Ön yıkama için petrolün köpüğünü kullansak nolur? Araç bazen çok çamurlu oluyor ve basınçlı suyla yumuşatamıyorum. :yazik::yazik:
Zor durumda kalırsanız aracınızı çizmek yerine böyle yapabilirsiniz lakin bu tavsiye ettiğimiz bir şampuan değildir, maluö kostik içeriyor, bu şampuan bir süre sonra nikalajlarda leke, boyanızda oksidasyon ve solma vs vs gibi zararlar verebilir.
Size tavsiyem her yıkamada zaten ön yıkama yapın, çamurlu yada sadece tozlu farketmez, mutlaka ön yıkama yapın. Pre wash ürünlerden yada ön yıkama şampuanı temin edip köpük yapan bir pompa, yada minormal bir pompayla bu işi halledebilirsiniz.