ilginiz ve onerileriniz icin tesekkur ederim, bugun elimdeki diger snow foam sampuan olan Good Stuff ile denedim , yine 100 ml sampuan ve 900 ml su koydum, sanki kopuk yogunlugu bir tik daha iyiydi gibi
Eveett bugun denedim dediginiz gibi kontagi acip silecek kolunu bir kez ileri iktirip kontagi kapattiktan sonra bir kez daha kolu ileri iktirince silecekleri servis modunda birakiyor o zaman rahatca kalkik sekilde durabiliyormus, aracin bendeki 4. Yili olucak nerdeyse ve bunu ogrenmis oldum, cok tesekkur ederim
ilginiz ve onerileriniz icin tesekkur ederim, bugun elimdeki diger snow foam sampuan olan Good Stuff ile denedim , yine 100 ml sampuan ve 900 ml su koydum, sanki kopuk yogunlugu bir tik daha iyiydi gibi
Bear force ile alınabilecek en iyiye yakın sonucu almışsınız zaten, bundan bir tık daha iyisini AutoBrite Magifoam ile alabilirsiniz ama bence hiç gerek yok sonuç çok tatminkar görünüyor