Bosch Aquatak 135 Makine Arıza

celalcan

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
21 Eyl 2023
Mesajlar
12
Beğeniler
8
Yaş
25
İl
İstanbul
#1
Geçen sene Aquatak 135 almıştım toplasan 100 araç yıkamışımdır, kendi başlığını çıkartıp stonebank markasının bu mini tabancalarından takıp kullandım 1 sene sonunda boruları patladı su akıttı serviste cihazın parası kadar tamir ücreti çıkardı bu taktığım tabancadan dolayı bozuldu diyor doğru mudur?
 

forzaGilles

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Şub 2018
Mesajlar
754
Beğeniler
1,404
Yaş
45
İl
Istanbul
#2
Geçen sene Aquatak 135 almıştım toplasan 100 araç yıkamışımdır, kendi başlığını çıkartıp stonebank markasının bu mini tabancalarından takıp kullandım 1 sene sonunda boruları patladı su akıttı serviste cihazın parası kadar tamir ücreti çıkardı bu taktığım tabancadan dolayı bozuldu diyor doğru mudur?
Sorun 50-100 kez kullanmanızdan kaynaklı değildir, farklı marka tabanca kullanmanızdan da kaynaklı değildir,

Eğer ki yıkama işlemi arasındaki molalarda, yani örneğin aracı köpüklediniz o esnada kirlerin yumuşaması için 3-5 dk. beklerken, veya kova ve eldiven ile aracın ana yıkamasını yaparken geçen 10-15 dk.lık sürelerde yani geçen bu sürede makimenin şarterini sıfır (0) konumuna getirip tabancanın teriğine 1 kez basarak basıncı düşürmezseniz, makinenin motoru - pompası sürekli sitres altında kalır, ve zamanla pompayı bozarsınız,

Siz araca su tuttunuz falan vs.. tabancanın tetiğini bıraktığınızda makine halen basınç altındadır, Pro makinelerde makine bunu otomatik yapar kendisi basıncı düşürür,

Ancak Bosch Aquatak gibi amatör serilerde bunu siz manuel olarak yapmanız gerekir.
 

Mexmet

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
18 May 2024
Mesajlar
45
Beğeniler
134
İl
Kocaeli
#3
Sorun 50-100 kez kullanmanızdan kaynaklı değildir, farklı marka tabanca kullanmanızdan da kaynaklı değildir,

Eğer ki yıkama işlemi arasındaki molalarda, yani örneğin aracı köpüklediniz o esnada kirlerin yumuşaması için 3-5 dk. beklerken, veya kova ve eldiven ile aracın ana yıkamasını yaparken geçen 10-15 dk.lık sürelerde yani geçen bu sürede makimenin şarterini sıfır (0) konumuna getirip tabancanın teriğine 1 kez basarak basıncı düşürmezseniz, makinenin motoru - pompası sürekli sitres altında kalır, ve zamanla pompayı bozarsınız,

Siz araca su tuttunuz falan vs.. tabancanın tetiğini bıraktığınızda makine halen basınç altındadır, Pro makinelerde makine bunu otomatik yapar kendisi basıncı düşürür,

Ancak Bosch Aquatak gibi amatör serilerde bunu siz manuel olarak yapmanız gerekir.
Benim makinada bekleme esnasında kısa süreli 1 sn gibi bi farklı ses çıkartıyor bende 0 konumuna alıyorum dediğiniz olaydan mıdır