Sorun 50-100 kez kullanmanızdan kaynaklı değildir, farklı marka tabanca kullanmanızdan da kaynaklı değildir,
Eğer ki yıkama işlemi arasındaki molalarda, yani örneğin aracı köpüklediniz o esnada kirlerin yumuşaması için 3-5 dk. beklerken, veya kova ve eldiven ile aracın ana yıkamasını yaparken geçen 10-15 dk.lık sürelerde yani geçen bu sürede makimenin şarterini sıfır (0) konumuna getirip tabancanın teriğine 1 kez basarak basıncı düşürmezseniz, makinenin motoru - pompası sürekli sitres altında kalır, ve zamanla pompayı bozarsınız,
Siz araca su tuttunuz falan vs.. tabancanın tetiğini bıraktığınızda makine halen basınç altındadır, Pro makinelerde makine bunu otomatik yapar kendisi basıncı düşürür,
Ancak Bosch Aquatak gibi amatör serilerde bunu siz manuel olarak yapmanız gerekir.