C200 4MATİC UFAK TEFEK DOKUNUŞLAR

Adam’s Garage

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#1
Merhaba arkadaşlar.
Bugün fırsat bulunca hem araca koruma uygulamak hemde biraz stres atmak için garajın yolunu tuttum.

Kirli halimiz şu şekilde idi.















Ön yıkamayı 150 ml Valet pro ANSF 850 ml su ile yaptım.









Sonra jantlara geçtim. Demir tozu sökücü olarak Koch FB, lastik ve jant temizliğinde Valet Pro Bilberry, Kovada ve Kwazarda Valet Pro Ansf kullandım. Bu arada kendi yaptığım fırçalarda hem çok kullanışlı hemde çok keyifli oldu.











Çift kovada Mjjc eldiven ve Valet Pro Concentrated Car Wash







Kaporta demirtozu temizliğinde Koch FB sonrasında ise Marflo kil eldivenini Valet Pro Concentrated ile kullandım. Kurulamada Wizard kapı aralarında Spark kullandım.















Motor çok kirli değildi bezle tozunu aldım koruma olarakta Koch MP kullandım.



İç kısımlarda çok kirli değildi ama elim değsin istedim. Aracın içini köpük yapan şişede 1:10, sprey şişede 1:15 Koch PO ile temizledim. Direksiyonda Colourlock deri kalkanı göğüs koltuklar ve trimlerde Colourlock Vinil koruyucu kullandım.







Birkaç tanede iç final fotoğrafı ekleyim.











Aracı kontrol ettim durum olarak hiçde iç açıcı gelmedi. F6 ve koch sarı ped yeterli diye düşünüyordum ama maalesef yeterli olmadı. Çoğu bölgede H9 ve Ufd Hybrid keçeden destek aldım.















H9 sonrası bir adette 50/50 fotoğraf koyalım. Polisaj 3 aşamalıya döndü işlem yapılacak araç sayısı 3 ve tek başıma olduğum için çok detaylı fotoğraf çekemedim malesef :(



Koruma olarak Turtle Wax Ceramic Polish Wax üstünede Turtle Wax Sealant uyguladım. Lastiklere Meguiars Endurance plastik aksama Koch PSS Jantlara Auto Finesse Mint uygulayarak finali gerçekleştirdim.
Finaller

























































Saat geç olduğu için açık alan fotoğraflaması yapamadım onlarıda kısa sürede ekleyeceğim. Ben biraz yoruldum ama yeterince keyif aldım hemde stres attım:sırıtan1:
 

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#2
@occan, bey ellerinize saglık. harikulade bir son ve enfes işçilik eşliginde zevk dolu bir detay günü olmuş . güzel günlerde kirletin.
kapıya takılı sarı kırmızı zararlıda gözümden kaçmadı. gülen surat.

iyi detaylar.
 

Adam’s Garage

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#3
@occan, bey ellerinize saglık. harikulade bir son ve enfes işçilik eşliginde zevk dolu bir detay günü olmuş . güzel günlerde kirletin.
kapıya takılı sarı kırmızı zararlıda gözümden kaçmadı. gülen surat.

iyi detaylar.
Teşekkür ederim Ege bey :). Beğenmenize sevindim. Taktire şayan bir dikkatiniz var gerçekten :terlisırıtan:. O zararlının yanında çekçekte var o görünmüyor sanırım. Arabada olmasada garaj zemininde çok işe yarıyorlar:sırıtan1:
 
Beğeniler: ege

cabay

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#8
Eline sağlık hocam, ben okurken ve resimlere bakarken keyif aldım :) ANFS yi bir ben böyle bol bol kullanıyorum sanıyordum ki sende aynı şekilde bolca kullanmışsın :) Finaller şahane :foto::nazar:
 

Ozdemirli

Usta Detaycı
Üye
Katılım
29 Kas 2020
Mesajlar
318
Beğeniler
1,307
Yaş
45
İl
İstanbul
#9
Pek de öyle ufak tefek dokunulmamış aslında :)
Elinize sağlık, final fotolar çok keyif verici. Siyahın asaleti bir kez daha ortaya çıkmış olmuş.
 

Adam’s Garage

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#10
Eline sağlık hocam, ben okurken ve resimlere bakarken keyif aldım :) ANFS yi bir ben böyle bol bol kullanıyorum sanıyordum ki sende aynı şekilde bolca kullanmışsın :) Finaller şahane :foto::nazar:
Teşekkür ederim beğenmene sevindim :) ANSF konusunda yalnız değilsin :sırıtan1:
Pek de öyle ufak tefek dokunulmamış aslında :)
Elinize sağlık, final fotolar çok keyif verici. Siyahın asaleti bir kez daha ortaya çıkmış olmuş.
Teşekkür ederim beğenmenize sevindim :) Siyah araç gerçekten asaletli ama uzun dönem benim hastalık sebebim :sırıtan1:
:sırıtan1:
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#11
Ufak dokunuşlar yazınca az beklenti ile konuya girdim ancak ortalık şenlenmiş :saskin:

Ellerine sağlık. :alkıssx: Maşallah :nazar:
 

Adam’s Garage

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#12
Ufak dokunuşlar yazınca az beklenti ile konuya girdim ancak ortalık şenlenmiş :saskin:

Ellerine sağlık. :alkıssx: Maşallah :nazar:
Aslında detayda hep küçük dokunuşlar diye düşünüyorum. Ne uygulamanın bir sonu var nede ürün alışverişinin o yüzden ben hep acemi ve ufak dokunuşlar yapıyorum:sırıtan1:Teşekkür ederim :sırıtan1: beğenmene sevindim.
 

DMR

Usta Detaycı
Üye
Katılım
4 Oca 2018
Mesajlar
468
Beğeniler
1,152
İl
İzmir
#14
Ellerinize sağlık, siyah bir mercedese yakışır uygulama olmuş :) :nazar: Koch Pss'ten memnun musunuz. Ben daha önceden kullanmıştım ancak çok toz tuttuğunu gözlemledim sizde de aynı durum oluyor mu?
 

Adam’s Garage

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#15
Ellerinize sağlık, siyah bir mercedese yakışır uygulama olmuş :):nazar: Koch Pss'ten memnun musunuz. Ben daha önceden kullanmıştım ancak çok toz tuttuğunu gözlemledim sizde de aynı durum oluyor mu?
Teşekkür ederim:) Ben PSS den memnunum esasında. Öyle abartılı bir toz gözlemlemedim hava koşulları ve çevredeki faktörler etkili olabilir diye düşünüyorum:)
 
Beğeniler: DMR

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#16
Emeğinize sağlık,aracınıza maşallah :nazar:,jantların piano black rengini gördükçe bakımı ne zordur diye düşünmeden edemiyorum :)
 

İdris

Usta Detaycı
Üye
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
1,052
Beğeniler
1,471
İl
Bursa
#18
@occan, ellerineze saglik hocam arabanizin vernigi sert malum alman uyguladiginiz kombinasyonlar la cizikleri alimi nasil orbital gordum rotary kullandinizmi bilmiyorum ama
 

Adam’s Garage

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#20
@occan, ellerineze saglik hocam arabanizin vernigi sert malum alman uyguladiginiz kombinasyonlar la cizikleri alimi nasil orbital gordum rotary kullandinizmi bilmiyorum ama
Teşekkür ederim :) Hocam rotary kullanmadım orbital ve hybrid keçe kullandım. Araçtaki hare ve bez çiziklerini sorunsuzca alabildim birkaç tane rds vardı onları hiç zorlamadım. Rotary kadar verimli olmasada orbital benim beklentimi karşılıyor zaten orbital makinaya geçtiğimden beri Dewalt kutusunu benimsedi hiç çıkmıyor:sırıtan1:
maşallah ellerinize sağlık çok güzel olmuş..
Teşekkür ederim :)