Başta emeğe maşallah diye başlayalım ama araç da aynı şekilde ona da maşallah. Kısa bi kullanma tecrübem olmuştu makyaj ile sanki aracın kaderi değişmiş
Ayna spec sokaklara hayırlısı olsun diyelim
Başta emeğe maşallah diye başlayalım ama araç da aynı şekilde ona da maşallah. Kısa bi kullanma tecrübem olmuştu makyaj ile sanki aracın kaderi değişmiş
Ayna spec sokaklara hayırlısı olsun diyelim
Bende teşekkür ederek başlayım Makyaj gerçekten çok fark etmiş araçta dışardan bakışta çok benzer gibi görünsede aracı oluşturan 11.500 parçanın 6.500 ü değişmiş Eski kasada kullanmış birisi olarak bu kasa kesinlikle daha şık ve konforlu olmuş diyebilirim
Teşekkür ederim Gerçekten keyifli bir hatfa sonu oldu benim açımdan. 6 aylık ve düşük km de olmasına rağmen değer bilinmeyen ellerde siyah araçların maalesef kaderi bu şekilde
Teşekkür ederim Arda. Bende uzun zamandır gitmiyordum bu yasakta hafta sonu bi kaçamak yaptım. Bu ara sadece hafta sonları belki kaçabiliyorum ama yeni yer bitince güzel bir şeyler yaparız beraber İnşallah