Ceviz V2 vs Divortex V2 vs Flowey B33 vs Sonax Turuncu

Nobran

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
561
Beğeniler
3,280
Yaş
36
İl
Ankara
#1
Lise 1 de biyoloji dersini alanlar hatırlayacaktır. Bilimsel Yöntem denen bir konu vardır. Ortaya bir fikir atılır. Bu fikrin doğruluğu ve yanlışlığı yapılan deneyler ile kanıtlanmak suretiyle gözlem yapmaktan başlayıp kanuna doğru giden bir yolculuk başlar.

Yaptığım gözlemler sonucunda tespit ettiğim bir problemi ortadan kaldırmak için kolları sıvamak gerektiğini düşünerek bu başlığı açma ihtiyacı hissettim.

Konuklarımız

1-) Ceviz v2
2-) Divortex v2
3-) Flowey b33
4-) Sonax turuncu

Hipotezimi artık kurma vakti.

Soru basit.

Divortex v2 yi 1:1 sulandırınca ceviz v2 mi oluyor?

Başlığımızda adı geçen şampuanları şu şekilde bardağa koyalım. Sonax Turuncu henüz yok, o konuk oyuncu olarak finalde sahneye çıkacak :)

türkiye gif indir

100 ml saf/konsantre divortex v2 yi behere aldık. Rengi bu şekilde.



100 ml saf divortex v2 nin üzerine 100ml su ekleyerek 1:1 karışım yapıyoruz.



200 ml lik 1:1 divortex v2 yi saf cevizin yanına koyalım bakalım aynı renk mi? Karar sizlerin.



Behere 100 ml daha su ekleyip 1:2 karışım yapalım. Karar sizin, renk halen aynı mı?



Behere 100 ml daha su ekleyip divortex v2 'yi 1:3 oranına çıkarıyorum. Bakalım renk bu sefer ne olacak. Karar gene sizin, fakat bu sefer biraz daha dikkatli bakmak gerekiyor.


fast image share

Çok uzatmadan divortex v2 ye bu şekilde su ekleyerek renk tonunu 1:5 de ceviz v2 ile büyük oranda eşitleyebiliyoruz.



Lakin, Ceviz v2 saf olmasına rağmen cilde temas ettiğinde hiç bir şekilde yanma hissi olmazken, divortex v2 hangi oranda su ile karıştırılırsa karıştırılsın cilde temas ettiğinde flowey b33 e benzer bir şekilde cildi yakıyor. İçinin kimyasalları hakkında hiç bir bilgim olmamasına rağmen ciltte yanma olması dolayısıyla zaten bu iki şampuanın aynı olmadığını söyleyebilirim. Buna dayanarak inanmayan olursa, akreditasyon belgesine sahip bağımsız test kuruluşlarına gönül rahatlığı ile verin şampuanları aynı olmadığını bu şekilde de kanıtlayabilirsiniz.

Renk tonu aynı olduğu zaman şampuanın aynı olduğunu düşünen arkadaşları aydınlatmak için şimdi Sonax Turuncuyu sahneye alıyoruz.

Divortex v2 yi su ile karıştırdığım için onu bidon yerine lavaboya dökerek beheri iyice temizledim. Şimdi, eser miktarda Sonax Turuncuyu behere koydum.



Fotoğraflardan göreceğiniz üzere, Sonax Turuncuya göz kararı su ekledikçe renk turuncudan sarıya, hatta bir yerden sonra Ceviz v2 ile aynı renge sahip olacağını öngörmek zor değil. Behere daha az şampuan koysaydım sonaxın rengini saf ceviz v2 nin rengine tutturacaktım. Sonax turuncu şampuana da yeterince su eklendiğinde ceviz v2 ile rengi aynı oluyorsa o halde sonax ile ceviz aynı şampuan mıdır sizce? Yorumu size bırakıyorum.



Konsantre olan ürünlere yeteri kadar su katıldığı müddetçe herhangi bir ürünün rengini diğerine benzetmek bu şekilde mümkün olmakla birlikte ceviz v2 ile divortex v2 nin aynı olmadığının ispatı olarak nitel ve nicel gözlem yaparak ilk etapta ispat edilmiş olmakla birlikte, uygulamada korumaya karşı olan davranış farklılıkları ve hammaddesi abs olan plastik gurubunun emiciliği yüzünden yüzeye kaplanmış olan kromun hangi şartlarda yüzeyden ayrılıp geride kalan plastiğin büzüşeceği ile ilgili tüm bilgiler bu başlık altında güncellemeler yapılarak paylaşılacaktır. Bilgi kirliliğilinin zirvede olduğu, herkesin doğru yanlış fütursuzca bir şeyler yazıp çizerek forumların çöplüğe döndüğü şu günlerde doğru bilgiyi bilimsel olarak maalesef bu başlık altında göreceksiniz.
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#3
Eline saglik Muzo Renk Olarak evet birbirine cok benziyorlar nerdeyse aynilar su ile orani artirirsak.
Bir sonrakine Arac uzerinde test bekleriz.Birde Kokularinda benzerlik varmi ?
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#6
Emeğine sağlık Muzaffer uzun zamandır Ceviz pre wash kullanıyorum memnunum stokta 10 lt kadar kaldı bitmesin diye gözüne bakıyorum.
Diverdox ürünlerinin bir tanesini bile kullanmak nasip olmadı. İlk izlenim ellere etkisi aşındırıcılık olarak zaten hangi ürünün waxa korumaya zarar verip vermeyeceğini gösteriyor. Sulandırınca sonax turuncunun aynı renge gelmeside çok iyiymiş. krom üzerinde ürünleri test etmek istersen motorsikletten çıkan gerçek krom parça gönderebilirim.

Birde özellikle ürünlerin kir sökücülük ve korumaya etkilerini güzel testler yaparsak memnun oluruz.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

DetayDeposu

Tonyukuk07
Firma Yetkilisi
Üye
Katılım
19 Haz 2018
Mesajlar
1,380
Beğeniler
5,562
#8
Eline sağlık @Nobran hocam.

Ceviz konusunda en beğendiğim yanı zahmetsiz Reçine avcısı olması. @onurçiko kankamla bizzat denedik. Belalı reçineler için efsane bir ürün.

benim kendi arabam 1 ay boyunca ağır reçineye maruz kalmış. Bugün de @Detail 35 kardeşimle birlikte Ceviz kullanarak o donmuş reçinelerden zahmetsizce kurtulduk. Başlı başına reçine çözücü olarak satılsa bile ömür boyu kullanabileceğim bir ürün.
 

Berkay

Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#9
Ellerine emeğine sağlık üstad. Testi yüzümde tebessüm ile okudum. Bu şekilde açıklama yapmak, kıyaslamak dahi komik geliyor bana :)
Cevizi çok severek kullanıyorum reçineden tut waxlı arabada prewash kullanıma, alt yıkamaya kadar..
 

batikankodak

Usta Detaycı
Üye
Katılım
10 Ara 2020
Mesajlar
523
Beğeniler
1,204
İl
Tekirdağ/Çorlu
#11
Bunu korumalı arabada , birde krom parçada denemek lazım.Nitekim diğer 2 üründe kostikli ama cevizin içeriğini bilmediğimizden birşey diyemiyoruz.

3/4 yıkama yada 1 hafta krom parça ideal olabilir diye düşünüyorum
 

Nobran

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
561
Beğeniler
3,280
Yaş
36
İl
Ankara
#12
Bu yetmez. Bir de kir sökücülük testi isteriz.
Yetmez elbette abi. 76.5 liraya n11 den aldım. İsmini bile açıklamaktan aciz birisi oraya yorum yazmış. Bir forumda bunu sulandırıp satıyorlar yazmış, aslında kim olduğu belli de ismi lazım değil.

Divortex v2 ye 1:1 su katıldığı zaman ceviz v2 oluyor safsatası divortex v2 ye suyu verince çürüdü :)

Bakalım renk ne zaman tutacak diyerek zorladım 1:5 de tam rengi yakaladım, renk tuttu mu tuttu eyvallah. Peki, cilt yakması devam ediyor o ne olacak. Ceviz de bu problem yok, saf haliyle bile.

Peki rengi tutturunca aha o zaman divortex v2' ye 1:1 değil de 1:5 su katarak ceviz v2 oluyor diye gürültü çıkmasını engellemek için de sonax' ı belli bir oranda suyla karıştırınca aynı renk ortaya çıkıyor. Sonax, divortex, ceviz hepsi aynı o zaman :komik:

Aralarında en konsantre olanı sonax oluyor bu mantığa göre.

Yıkama testleri de gelecek. Neyse onu paylaşıyorum gördüğünüz gibi, bu sebeple ön yargılı değilim ama sanıyorum ki flowey b33 e benzer sonuçlar çıkar çünkü ikisi de el yakıyor Murat abi.

Eline saglik Muzo Renk Olarak evet birbirine cok benziyorlar nerdeyse aynilar su ile orani artirirsak.
Bir sonrakine Arac uzerinde test bekleriz.Birde Kokularinda benzerlik varmi ?
Ceviz v2 nin kokusu da, Divortex v2 nin kokusu da deterjan gibi kokuyor ama aynı ton bir kokudan bahsetmiyorum. İkisinin ortak noktası nasıl araç yıkama şampuanı ise kokunun da ortak noktası deterjan kokusu olması. Rengi bir şekilde su kattık ayarladık, tutturduk falan ama kokuda çok üzgünüm. Aynı değil. Yıkama testi de gelecek :)

Eline sağlık, kolay gelsin kardeşim.
Teşekkür ederim Onur abi :)

Kolay Gelsin Açıklayıcı Bir Paylaşım Yıkama Testide Bekleniyor.
İlk fırsatta yıkama testi de gelecek aksilik çıkmazsa, teşekkürler :)

Emeğine sağlık Muzaffer uzun zamandır Ceviz pre wash kullanıyorum memnunum stokta 10 lt kadar kaldı bitmesin diye gözüne bakıyorum.
Diverdox ürünlerinin bir tanesini bile kullanmak nasip olmadı. İlk izlenim ellere etkisi aşındırıcılık olarak zaten hangi ürünün waxa korumaya zarar verip vermeyeceğini gösteriyor. Sulandırınca sonax turuncunun aynı renge gelmeside çok iyiymiş. krom üzerinde ürünleri test etmek istersen motorsikletten çıkan gerçek krom parça gönderebilirim.

Birde özellikle ürünlerin kir sökücülük ve korumaya etkilerini güzel testler yaparsak memnun oluruz.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Hakiki krom kaplamalı bir parça bulabileceğimi düşünüyorum abi ama bulamazsam bile senin motorun parçalarına kıymak istemem :D Çin malı krom kapma parça elimde hazır, ilk fırsatta hurdalığa gidip bir bakacağım. Opelde hakiki krom parça çok oluyor, kesin hatırlarsın Hakan abinin Opelinin cam çıtaları hakiki krom kaplamaydı :)

Ürüne su katınca ikisi aynı renk oluyorsa, bu ürünler o halde aynıdır demek de, ne bileyim, Sonax' a da ben su kattım rengi de aynı oldu yani :D
Kir sökücülük ve korumaya olan etkilerin testleri de gelecek abi inşallah.

Ayrıca şunu da belirtmek isterim ki, divortex v2 yi kötülemek için almadım. Sadece Ceviz v2 ile aynı olmadıklarını gösteriyorum :)

Eline sağlık hocam :)
Bol köpüklü bir testte isteriz :terlisırıtan:
Teşekkürler üstadım, buraları aksilik çıkmazsa köpüğe boğacağım :komik:

Eline sağlık @Nobran hocam.

Ceviz konusunda en beğendiğim yanı zahmetsiz Reçine avcısı olması. @onurçiko kankamla bizzat denedik. Belalı reçineler için efsane bir ürün.

benim kendi arabam 1 ay boyunca ağır reçineye maruz kalmış. Bugün de @Detail 35 kardeşimle birlikte Ceviz kullanarak o donmuş reçinelerden zahmetsizce kurtulduk. Başlı başına reçine çözücü olarak satılsa bile ömür boyu kullanabileceğim bir ürün.
Bu kadar insanın memnun kalmasını görmezden gelmek, es geçmek, ahmaklık olur ama geçtiğimiz yıl Süleyman abinin kendisine bizzat sordum. Benim en başta ona karşı güvenim tam. Halen lafımın arkasındayım. Süleyman abi çivili sopa ile arabanı yıkayabilirsin çizmiyor derse yıkarım. Cevizi bende kullanmak için sabırsızlanıyorum inanki Atalay hocam :)

Buralarda bugünlerde epey yağmur yağıyor + hergün trafikteyim. İyice kirletiyorum iki aracı da bir güzel :komik:

Ellerine emeğine sağlık üstad. Testi yüzümde tebessüm ile okudum. Bu şekilde açıklama yapmak, kıyaslamak dahi komik geliyor bana :)
Cevizi çok severek kullanıyorum reçineden tut waxlı arabada prewash kullanıma, alt yıkamaya kadar..
1:1 karışımda renkler aynı oluyorsa bu ikisi aynı ürün diyenler için o işin öyle olmadığını izah edebilmek için lise 1 seviyesinde biyoloji dersi anlattık. Yeri geldi sanat bile öğrettik. Arzu ederlerse daha çok şey öğretirim :komik:

Cevizi tadamayan forumdaşların sesi olayım Sayın moderatörler şu ceviz imalatının fitilini ateşleyemez miyiz
Yönetime talepte bulunursanız mutlaka değerlendirmesi yapılacaktır hocam :)

Bunu korumalı arabada , birde krom parçada denemek lazım.Nitekim diğer 2 üründe kostikli ama cevizin içeriğini bilmediğimizden birşey diyemiyoruz.

3/4 yıkama yada 1 hafta krom parça ideal olabilir diye düşünüyorum
Carnauba içerikli wax, sio2 katkılı wax, sonüs ion ve sonax pns gibi ürünler kullanarak araç üzerinde test yapabilirim hocam. Eş zamanlı olarak hakiki ve çin malı abs plastik üzeri krom kaplama parçalar ile de test yapabilirim. Hiç sıkıntı yok ki zaten yapmışken hepsini birlikte yapmak, bütün sonuçları aynı anda görmek en doğrusu olacaktır.

Son olarak bir not ekleyeceğim. Ben bu şekilde bir konu açtım ancak forum yönetimi zaten cevizi krom ve nikelaj kaplamalı parçalar üzerinde test etti onay verdi. Güvenim her anlamda tam olmakla beraber bir de ben görmek istiyorum.
 

batikankodak

Usta Detaycı
Üye
Katılım
10 Ara 2020
Mesajlar
523
Beğeniler
1,204
İl
Tekirdağ/Çorlu
#13
Devamını muhakak bekliyor olacağız , hemde birçok kişi ceviz ceviz derken ben gibi sonradan gelenler başta ne bu ceviz diye bir araştırma yaptıklarına eminim. Üretim , satım vs olur mu olmaz mı benim bilmeyeceğim şeyler ama test sonuçlarına göre değerlendirilebilir diye düşünüyorum .

Son olarak bir not ekleyeceğim. Ben bu şekilde bir konu açtım ancak forum yönetimi zaten cevizi krom ve nikelaj kaplamalı parçalar üzerinde test etti onay verdi. Güvenim her anlamda tam olmakla beraber bir de ben görmek istiyorum.
Forumda çok kişi kullanıyor iken sonucu göremedim, ha 3/5 yıkama ile de birşey olacağını sanmam ki zaten benzinlik köpüğü bile 2/3 yıkamada pek etki gösteremiyor anca korumayı elliyor.
O yüzden biraz uzun vade olursa gerçekten çok iyi olur çünkü dışarda yada başka yerlerde (face vs) çok sıkıntı yaşayan dahi gördüm o yüzden başta da belirttiğim gibi içeriğini bilmeden hiç güvenemiyorum
 

Nobran

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
561
Beğeniler
3,280
Yaş
36
İl
Ankara
#14
Devamını muhakak bekliyor olacağız , hemde birçok kişi ceviz ceviz derken ben gibi sonradan gelenler başta ne bu ceviz diye bir araştırma yaptıklarına eminim. Üretim , satım vs olur mu olmaz mı benim bilmeyeceğim şeyler ama test sonuçlarına göre değerlendirilebilir diye düşünüyorum .

Forumda çok kişi kullanıyor iken sonucu göremedim, ha 3/5 yıkama ile de birşey olacağını sanmam ki zaten benzinlik köpüğü bile 2/3 yıkamada pek etki gösteremiyor anca korumayı elliyor.
O yüzden biraz uzun vade olursa gerçekten çok iyi olur çünkü dışarda yada başka yerlerde (face vs) çok sıkıntı yaşayan dahi gördüm o yüzden başta da belirttiğim gibi içeriğini bilmeden hiç güvenemiyorum
Çoğu markada içerik kolay kolay yazmaz. Sonax ve Zymöl şampuanlarda yazmıyor mesela Turtlewax ve Meguiars şampuan kullanmadığım için de onları bilmiyorum ama denk gelince bakarım. Dünya çapında çok satıldıkları için bu markaları örnek verdim illaki içerik yazan büyük ya da premium firma vardır ama bana denk gelmedi. Bu bakımdan içeriği ile ilgili bir fikrim yok.

Hatta fotoğraf çektim sizin için. Almancam yok fakat arkasında içerik ile ilgili bir şey göremedim (distribütörün yapıştırdığı etiketi tam çıkaramadım ama bir miktar görünüyor)

Bahsettiğim gibi zymöl ile sonaxda içerik yazmıyor sanırsam.



Satış ve üretim konusunda da şunu söylemek istiyorum. Burası bir topluluk. Bazı topluluklar polar mont yaptırır, bazı topluluklar anahtarlık yaptırır, bazısı sticker yaptırır ve arzu eden gurup üyeleri artık o satılan şey her ne ise alım yapar. Burası detay forumu olduğu için vakti zamanında wax aplikatöründen tutun jant fırçasına kadar yapıldı, şampuan da yapıldı. Adı da ceviz oldu. Belki ileride wax bile yaptırırlar belli olmaz. Kullanıp sıkıntı yaşayan bir kişinin bile burada olumsuz yorumunu görmedim. Keşke o arkadaşlar başka yerlerde yazmak yerine burada yazsalardı da gereken neyse yapılsaydı. Bu biraz şeye benzemiş, restoranta gidiyorsunuz yemeği bitirip kalktıktan sonra başka yere gidip o restorandaki yemekten kıl çıktı demekten farksız, e mübarek kıl çıktığında neden söylemedin ki :komik:

El yakma olayı da alkali içerik ile alakalı olmakla beraber zaten el yakmadığı için korumaya bahsedilen zararı vermediğini düşünüyorum, yoksa yeri geldiğinde su bile korumaya zarar veriyor ki düzenli olarak bu sebeple korumaları sürekli yeniliyoruz.

Dışarıda herhangi bir yerde bu ürün ile ilgili yaşanan bir sıkıntı varsa bilmek görmek isterim lütfen link falan varsa koyun buraya. Nihayetinde kendi araçlarımda kullanacağım, kesinlikle araçların en ufak bir zarar görmesini istemem :)
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#15
Muzaffer’im şuan cevizin en “Yetkili” kişi tarafından test edilmesi İnan çok hoşuma gitti. Sen eminim ne var ne yok gözler önüne sereceksin. :alkıssx:
Yaptığın karşılaştırma için ayrıca teşekkür ederim. Yapacağını biliyorum ama yine de hepsinin korumalar ve plastikler üzerine denemeni merakla bekliyorum. :begenixx:
 

Nobran

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
561
Beğeniler
3,280
Yaş
36
İl
Ankara
#16
Muzaffer’im şuan cevizin en “Yetkili” kişi tarafından test edilmesi İnan çok hoşuma gitti. Sen eminim ne var ne yok gözler önüne sereceksin. :alkıssx:
Yaptığın karşılaştırma için ayrıca teşekkür ederim. Yapacağını biliyorum ama yine de hepsinin korumalar ve plastikler üzerine denemeni merakla bekliyorum. :begenixx:
Muzaffer’im şuan cevizin en “Yetkili” kişi tarafından test edilmesi İnan çok hoşuma gitti. Sen eminim ne var ne yok gözler önüne sereceksin. :alkıssx:
Yaptığın karşılaştırma için ayrıca teşekkür ederim. Yapacağını biliyorum ama yine de hepsinin korumalar ve plastikler üzerine denemeni merakla bekliyorum. :begenixx:
Can abi ben yetkili olarak duruma el koyuyorum gibi bir durum içine asla atmadım kendimi ama bu yorumun da gururumu okşadı, teşekkür ederim. Divortex v2 yi 1:1 sulandırınca Cevizle aynı oluyor diyenler için divortex v2 ye 1:1 su kattım, dereceli kapta herkesin göreceği şekilde fotoğraf da paylaştım ve daha en başında aynı olmadığını gösterdim, yetmedi aynı sarı rengi elde etmek için turuncu sonax' a da su kattım. Bu kişisel bir sonuç değildir herkes kendi evinde deneyip görebilir. Bu tip savları mesnetsizce böyle ortaya atanları hiç anlamıyorum :)

Objektif olması açısından bunları iki arabamızda da deneyeceğim, uzun soluklu bir testler silsilesi olacak. Araçların üzerindeki kir sökme marifetlerini paylaşacağım, hakiki krom ve abs üzeri krom kaplama parçalarda ne olup bitiyor onları da paylaşacağım amacım sadece karşılaştırmadan ibaret olmakla beraber ne ceviz süper diyeceğim, ne de divortex kötü diyeceğim. Nasıl ki divortex e 1:1 oranda su verince Cevizle alakası olmadığı bariz ortadaysa yapacağım diğer şeylerde bu şekilde yoruma kapalı olup herkesin evde rahatça kendilerinin de bu deneyimleri yaşayabileceği TÜBİTAK' ın 90' lardaki Bilim Teknik Dergilerinde yayınlanan atıştırmalık evde yapılan deneyleri tadında olacak :)
 

EmirhanYigiter

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
3 Oca 2020
Mesajlar
934
Beğeniler
4,164
Yaş
26
#18
Çoğu markada içerik kolay kolay yazmaz. Sonax ve Zymöl şampuanlarda yazmıyor mesela Turtlewax ve Meguiars şampuan kullanmadığım için de onları bilmiyorum ama denk gelince bakarım. Dünya çapında çok satıldıkları için bu markaları örnek verdim illaki içerik yazan büyük ya da premium firma vardır ama bana denk gelmedi. Bu bakımdan içeriği ile ilgili bir fikrim yok.

Hatta fotoğraf çektim sizin için. Almancam yok fakat arkasında içerik ile ilgili bir şey göremedim (distribütörün yapıştırdığı etiketi tam çıkaramadım ama bir miktar görünüyor)

Bahsettiğim gibi zymöl ile sonaxda içerik yazmıyor sanırsam.



Satış ve üretim konusunda da şunu söylemek istiyorum. Burası bir topluluk. Bazı topluluklar polar mont yaptırır, bazı topluluklar anahtarlık yaptırır, bazısı sticker yaptırır ve arzu eden gurup üyeleri artık o satılan şey her ne ise alım yapar. Burası detay forumu olduğu için vakti zamanında wax aplikatöründen tutun jant fırçasına kadar yapıldı, şampuan da yapıldı. Adı da ceviz oldu. Belki ileride wax bile yaptırırlar belli olmaz. Kullanıp sıkıntı yaşayan bir kişinin bile burada olumsuz yorumunu görmedim. Keşke o arkadaşlar başka yerlerde yazmak yerine burada yazsalardı da gereken neyse yapılsaydı. Bu biraz şeye benzemiş, restoranta gidiyorsunuz yemeği bitirip kalktıktan sonra başka yere gidip o restorandaki yemekten kıl çıktı demekten farksız, e mübarek kıl çıktığında neden söylemedin ki :komik:

El yakma olayı da alkali içerik ile alakalı olmakla beraber zaten el yakmadığı için korumaya bahsedilen zararı vermediğini düşünüyorum, yoksa yeri geldiğinde su bile korumaya zarar veriyor ki düzenli olarak bu sebeple korumaları sürekli yeniliyoruz.

Dışarıda herhangi bir yerde bu ürün ile ilgili yaşanan bir sıkıntı varsa bilmek görmek isterim lütfen link falan varsa koyun buraya. Nihayetinde kendi araçlarımda kullanacağım, kesinlikle araçların en ufak bir zarar görmesini istemem :)
Konuya biraz ters bir yorum olacak ama polar ve anahtarlık güzel olurdu. :D
 

Nobran

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
561
Beğeniler
3,280
Yaş
36
İl
Ankara
#19
Divortex v2 ile ilgili bir güncelleme paylaşayım.

Ben bunu araç üzerinde kullanmama kararı aldım. Krom parçaya kauçuk parçaya plastik parçaya falan rahatça sela okutur, ama hepsini yapacağız. Sebebi ise yağ bakımı yaparken yere bir miktar kullanılmış atık yağ döküldü. Fırsat bu fırsat diyerek divortex v2 yi 1:10 sulandırıp yağ dökülen bölgeye sıktım. Ben bu şekilde motor yağını döküldüğü yerden çekip çıkaran başka bir ürün görmedim. Temizliği muhteşem (!)

Bildiğiniz bütün yağ çözücüleri unutun kısaca.








Ayrıca en ufak pulverize halde bile temas ettiği an böcek öldürücü bir özelliğe sahip. Bununla ilgili sıkıntı yaşamamak için görsel koymayacağım ama birkaç arkadaşıma durumun vehameti açısından o görselleri gösterdim.
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#20
Muzocum paylaşım için teşekkürler. Bu yağ testini ceviz için de yapmanı isterim. Sonra yanlı test yapılmış gibi bir algı oluşmasın.