Ceviz V2 vs Divortex V2 vs Flowey B33 vs Sonax Turuncu

Nobran

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
561
Beğeniler
3,280
Yaş
36
İl
Ankara
#22
Muzocum paylaşım için teşekkürler. Bu yağ testini ceviz için de yapmanı isterim. Sonra yanlı test yapılmış gibi bir algı oluşmasın.
1.5 litre atık yağı ayırdım abi. Cevizle motor yağı testi de yaparım.

Yeni akıma ayak uydurarak yazıma başlamadan önce bundan sonra yoklama alarak başlayacağım :D

Çakma solcular burada mı? Tamaaaaaam. Çakma detaycılar burada mı? Tamaaaaaam. Namuslu detaycılar başımın üstünde :komik:

Bugün Cevizle arabayı yıkadım. Foam lanceye 200ml Ceviz geri kalanına su koyarak kullandım.



Arabanın genel durumu bu şekildeydi.



Yere akan kir ise bu şekilde oldu.



Benzer bir görüntü B33 de karşıma çıkmıştı.

Yalnız B33 ü ilk kullandıktan sonra Tac Systemin bir ürününü kullanmış, hava karardığından dolayı muhtelif yerlerinde ürünü silmeyi es geçmiş ve birkaç gün sonra silmediğimi fark etmiştim. Korumaya olan zararı görmek için de fırsat bu fırsat diyerek ellemedim. Ürün izi olduğunu göstermek için de yıkama sonrası üzerine bez sürdüm gördüğünüz gibi çizik falan değil, silinmemiş fazla ürün olduğu gibi duruyor.




Son olarak dün bakım yaparken yanlışlıkla döktüğüm motor yağını temizlemek için divortex kullanmıştım. Oralar kuruduktan sonra şampuanın temas ettiği yerlerde beyaz bir iz kaldı artık taşın rengini mi soldurdu ürün kuruduğu zaman kalıntı mı bırakıyor bilemeyeceğim o kadarını, yorum sizlerin. Ceviz kuruduktan sonra yerlerde herhangi bir iz kalmadığını da belirtmek isterim. Video çektim yükleyeceğim.
 

Nobran

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
561
Beğeniler
3,280
Yaş
36
İl
Ankara
#23
Streamable Video

Buraya bir video bırakıyorum. Yerlerde beyaz iz yapan şey dün kullandığım divortex v2. Arabayı bugün ceviz ile yıkadım yerlerde herhangi bir beyazlık yok. Basınçlı Yıkama ile üzerinden geçiyorum kuruduktan sonra da yerdeki izler halen duruyor. Yorum sizin. Bunlar aynı ürün olsaydı ceviz de yerlerde kuruduktan sonra beyaz iz bırakırdı. Allah yüzümüze bakmış da divortex v2 yi araçta denemekten vazgeçmişim. Bunu bu şekilde insanlara lanse edenler ya detayın d sinden gerçekten anlamıyor ya da insanlar ceviz ararken divortex v2 ile aynı algısı yarattırıp araçlarının kasıtlı yanlış tavsiye sonucu zarar görmesine sebebiyet verdikten sonra karanlık bir amaç içerisindeler.

Cevizin motor yağı testi inşallah yarın olacak.
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#24
Streamable Video

Buraya bir video bırakıyorum. Yerlerde beyaz iz yapan şey dün kullandığım divortex v2. Arabayı bugün ceviz ile yıkadım yerlerde herhangi bir beyazlık yok. Basınçlı Yıkama ile üzerinden geçiyorum kuruduktan sonra da yerdeki izler halen duruyor. Yorum sizin. Bunlar aynı ürün olsaydı ceviz de yerlerde kuruduktan sonra beyaz iz bırakırdı. Allah yüzümüze bakmış da divortex v2 yi araçta denemekten vazgeçmişim. Bunu bu şekilde insanlara lanse edenler ya detayın d sinden gerçekten anlamıyor ya da insanlar ceviz ararken divortex v2 ile aynı algısı yarattırıp araçlarının kasıtlı yanlış tavsiye sonucu zarar görmesine sebebiyet verdikten sonra karanlık bir amaç içerisindeler.

Cevizin motor yağı testi inşallah yarın olacak.
Haber ver bende gelirim :)
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#26
Muzafer İncelemeye her yönüyle devam ediyorsun ve olumlu olumsuz yönlerini bizim paylaşıyorsun. Ben divortex hiç bir ürününü kullanmadım senin gibi iki ürününde kullananlar muhakkak çıkacaktır. Ama herhangi bir detaycının başına bu saçma çamur at izi kalsın taktiğiyle ceviz Divortex sulandırılmışı gibi tavsiyelerle araçlarının başına krom yanması leke iz gibi bir durum gelirse gerçekten üzülürüm.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

DetayDeposu

Tonyukuk07
Firma Yetkilisi
Üye
Katılım
19 Haz 2018
Mesajlar
1,380
Beğeniler
5,562
#27
Muzafer İncelemeye her yönüyle devam ediyorsun ve olumlu olumsuz yönlerini bizim paylaşıyorsun. Ben divortex hiç bir ürününü kullanmadım senin gibi iki ürününde kullananlar muhakkak çıkacaktır. Ama herhangi bir detaycının başına bu saçma çamur at izi kalsın taktiğiyle ceviz Divortex sulandırılmışı gibi tavsiyelerle araçlarının başına krom yanması leke iz gibi bir durum gelirse gerçekten üzülürüm.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
“Ceviz müthiş ürün bir laboratuvara göndersek formülünü öğrensek süper para kırarız” diyen ama sonra ciğere ulaşamayınca mundar diyen kedilerin lafını çok da ciddiye almamak lazım Süleyman abi. Hele hele Karakteri terliğinden daha ucuz olduğu Avrupalı detay ürünü üreticileri tarafından tescil edilmiş komando dadıları hiç ciddiye almamak lazım.

@Nobran Muzaffer hocam eline sağlık devamını bekliyoruz.