Merhaba,gözlerim kanlana kanlana 1 haftadır forumu alt üst ettim diyebilirim. Aldığım yol tahminimce %30 kadar anca.
Tabiki de herşeyi biranda öğreneyim yada uygulayım diye bir çabam yok ama uygulama yapmak içinde sabırsızlanmıyor değilim.
@El_Diablo nun konusu oldukça bana faydalı oldu.Öncelikle yazı yazarken kendisine de teşekkür edeyim. Kendisinin ilk detay temizliğine başlarken ki durumu ile hemen hemen aynı durumdayız. Yanısıra @Murat abinin verdiği hertürlü desteğe ve de bu forumda emeği geçen isimlerini tek tek yazmaya kalksam kafamda en az 10 kişinin bulunduğu aktif ve bilgili diğer forum üyelerine cani gönülden teşekkür ederim. Şimdi siz değerli bilirkişilerden uygulama yapabilme yetisine sahip olabilmem de de destek olabilmenizi temenni ediyorum. Elimdeki ürünleri ve uygulamak istediğim yöntemi sizlere bahsedicek olursam;
1-Kwazar 2 lt foamer ile ön yıkama . (içerisine auto glymm polat blast koyup) Köpüğü 5 dk kadar araç üstünde bekletip 2. adıma geçicem.Oranı hakkında yardımcı olursanız sevinirim.
2-Zymol autowash şampuanı ile aracı yıkamak.
3-Araç ıslakken Koch chemie demir tozu sökücüyü tüm araca sıkıp bir süre bekledikten sonra tekrar yıkamak.
4-3 m mavi kili ve johnsons baby bebek şampuanı/sulu karışımı bir sprey şişeye doldurup uygulamak.Zymol şampuanı suyla beraber kullansam mı? Hangisi daha iyi olur bilemedim.
5-Aracı birdaha yıkamak(Araçta şampuan kalmaması için) ve durulamak.
6-Menzerna 400/2500/3800 ü sırasıyla Hex-logic veya lake country pad leri ile uygulamak.Babamla ikimizin aracından bu 3 ürünü siyah aracımız için uygulamak amaçlı yazdım fakat ilk kendi aracım olan turkuaz renkli ve aşağıda resmini ekliyeceğim aracım için sadece 3800 ü kullanayım diyorum.(hyundai marka araç,araç komple 4 ay öncesi boyandı.)Burada sadece menzerna 3800 üm mevcut. Geri kalanını f/p nezlinde gelicek tavsiyeye göre değiştirebilirim.
7-izopropil alkol veya m600 tiner ile yüzeyin hepsini silmek.Tavsiyeye göre alınacak.
8-Mr fix 9h seramik kaplamasını uygulayıp 15 dk sonra mikrofiber bez yardımı ile silmek.
Yazım biraz uzun oldu ama aklımda ki plan proje bu yönde. Profesyonel bir iş yada mükemmel sonuçlar çıkaramayacağımın farkındayım fakat siz değerli forum üyelerinden ricam birşeyleri yanlış yapmamak adına tavsiyelerinizi benimle paylaşmanız. Aracımın ''şuanlık'' sadece parlak,çizikleri min. seviyede ve korunaklı olmasını istiyorum.Herkese anlayışı ve ayırdığı vakit için şimdiden teşekkür ediyorum.
1-Kwazar 2 lt foamer ile ön yıkama . (içerisine auto glymm polat blast koyup) Köpüğü 5 dk kadar araç üstünde bekletip 2. adıma geçicem.Oranı hakkında yardımcı olursanız sevinirim.
2-Zymol autowash şampuanı ile aracı yıkamak.
3-Araç ıslakken Koch chemie demir tozu sökücüyü tüm araca sıkıp bir süre bekledikten sonra tekrar yıkamak.
4-3 m mavi kili ve johnsons baby bebek şampuanı/sulu karışımı bir sprey şişeye doldurup uygulamak.Zymol şampuanı suyla beraber kullansam mı? Hangisi daha iyi olur bilemedim.
5-Aracı birdaha yıkamak(Araçta şampuan kalmaması için) ve durulamak.
6-Menzerna 400/2500/3800 ü sırasıyla Hex-logic veya lake country pad leri ile uygulamak.Babamla ikimizin aracından bu 3 ürünü siyah aracımız için uygulamak amaçlı yazdım fakat ilk kendi aracım olan turkuaz renkli ve aşağıda resmini ekliyeceğim aracım için sadece 3800 ü kullanayım diyorum.(hyundai marka araç,araç komple 4 ay öncesi boyandı.)Burada sadece menzerna 3800 üm mevcut. Geri kalanını f/p nezlinde gelicek tavsiyeye göre değiştirebilirim.
7-izopropil alkol veya m600 tiner ile yüzeyin hepsini silmek.Tavsiyeye göre alınacak.
8-Mr fix 9h seramik kaplamasını uygulayıp 15 dk sonra mikrofiber bez yardımı ile silmek.
Yazım biraz uzun oldu ama aklımda ki plan proje bu yönde. Profesyonel bir iş yada mükemmel sonuçlar çıkaramayacağımın farkındayım fakat siz değerli forum üyelerinden ricam birşeyleri yanlış yapmamak adına tavsiyelerinizi benimle paylaşmanız. Aracımın ''şuanlık'' sadece parlak,çizikleri min. seviyede ve korunaklı olmasını istiyorum.Herkese anlayışı ve ayırdığı vakit için şimdiden teşekkür ediyorum.
Ekli dosyalar
-
403.1 KB Görüntüleme: 43




