Eline sağlık abi , merak ettiğim bir karşılaştırmaydı. Diablo galip gelmiş ama zaten fırçasız temizlik yapmadığım için elim almaya gitmiyor fiyatından ötürü

.
Teşekkür ederim kardeşim, tabi temaslı temizlikte diğeride gayet yeterli işini görüyor.
Diablo takibime girdi, teşekkürler. Yalnız lastikler Michelin primacy hp. 3 araçta denk geldi. Her biri ayrı ayrı çok kötüydü. Sıfır araçlarda sık kullanılıyor. Aman dikkat derim.
Teşekkür ederim, evet hatta Murat'a da söyledim, muhabbeti geçti. Murat bir daha ki sefere Michelin alacam dedi, bende sakın bu seriden alma çok kötü dedim. Sıfır aldığımda üstünde geldi, değiştirmek istedim hatta ama kısmet olmadı daha. Kesinlikle çok kötü lastik, hiç güven vermiyor.
İnceleme için teşekkürler abi. Merak ettiğim bir üründü benimde.
Teşekkür ederim kardeşim, merakları dindirdiysek ne mutlu.
Ellerine sağlık master yine güzel bir test olmuş. Diablo nun ismi bile güzel yau
Teşekkür ederim, kırmızı olsun üç kuruş fazla olsun
Eline sağlık abi, diablo'yu radara aldım

Parlatanadamlar zamlamadan alsak mı netsek bilemedim
Teşekkür ederim kardeşim. Kurlar ucuyor, fırsarçılar kullanıyor dikkat. Zamlanabilir.
Abi ellerinize sağlık
@Muratcan 
net bir şekilde diablo önde ama ben şunu galonla almadığıma hala pişmanım
Teşekkür ederim kardeşim, en son diyabloyu 40 liraya almıştım, şimdi iki katından fazla para, uçmuş ama aldık yine işte, aynı pişmanlıkları yaşıyoruz. Eskiden çok almadığıma yandığım çok ürün var.
Abi emeğine sağlık,test için teşekkürler
Teşekkür ederim kardeşim
İzlemesi çok keyifli idi ellerine sağlık hocam. Bende bi an diablo fiyatlarına bakmadım değil keşke izlememiş olaydım ☺️
Teşekkür ederim, en iyi ürün fiyatı uyguna gelen üründür.