ben 1 yıldır kullanıyorum her yıkamadan sonra uyguluyorum kalıcılıgı pek onemlı degıl benım ıcın onemlı olan parlaklıgı ve kolay uygulanabılır olması , satıcıya sordugumda bunun sentetık oldugunu carnauba içermedıgını soylemıstı autocare adlı satıcı , ayrıca carnauba içeren waxı onermıstı 22 dolar cıvarı fıyatı bıraz pahalı yurtdısından almaya degmez dıye almamıstım .
acıkcası ben bu urunu cok sevdım , kalıcılıgınıda hıc deneyemedım cunku her yıkamada uyguluyorum tekrar tekrar .