Geçen hafta sonu duvara sürttüğümüz yeri kurtarabilir miyiz diye rötuş işlemi yapmaya karar verdim. Ardından @Sefa46 abiyi bunalttım biraz
sağolsun ilgilendi. Renk biraz problemli olduğu için 4–5 boyacıyla görüştüm. Hepsi “Renk tutmaz, bu şerbetli boya” dedi. Araç Renault Clio 5 – Mercan Turuncu.
Gözümü karartıp boyayı sipariş ettim. Boya 3 aşamalıymış: baz kat, sedef kat ve vernik.
Önce pasta ile çizikleri almaya çalıştım. Yumuşak pad ile çizikleri çıkaramadım, mecburen sert pad’e geçtim. Çamurluktaki ay saçının üstteki kordonunu açmamak için uğraşırken alt tarafın hafiften açıldığını fark ettim. Açıkçası bu biraz moralimi bozdu.
Sonrasında uygulamaya geçtim:
Yüzey genel olarak eşitlendi. Üzerine tekrar makine ile pasta uygulamadım.
İşlem öncesi fotoğraflar
imgbb hizmet şartları
İşlem sonrası fotoğraflar:
Pasta amatörlüğüm :
Bu incelmenin çaresi yok sanırım daha fazla yürür gider mi diye biraz çekindim. Tecrübesi yada bilgisi olan var mı ?
Gözümü karartıp boyayı sipariş ettim. Boya 3 aşamalıymış: baz kat, sedef kat ve vernik.
Önce pasta ile çizikleri almaya çalıştım. Yumuşak pad ile çizikleri çıkaramadım, mecburen sert pad’e geçtim. Çamurluktaki ay saçının üstteki kordonunu açmamak için uğraşırken alt tarafın hafiften açıldığını fark ettim. Açıkçası bu biraz moralimi bozdu.
Sonrasında uygulamaya geçtim:
- 2 kat zemin baz boya
- 2 kat sedef
- 2 kat vernik
Yüzey genel olarak eşitlendi. Üzerine tekrar makine ile pasta uygulamadım.
İşlem öncesi fotoğraflar
İşlem sonrası fotoğraflar:
Pasta amatörlüğüm :
Bu incelmenin çaresi yok sanırım daha fazla yürür gider mi diye biraz çekindim. Tecrübesi yada bilgisi olan var mı ?




