Öneri Clio 5 Mercan Turuncu Rötuş Denemesi (3 Aşamalı Boya – Baz / Sedef / Vernik)

zcn06

Konu Sahibi ✔
Acemi Detaycı
Üye
Katılım
11 Haz 2024
Mesajlar
105
Beğeniler
148
Yaş
29
İl
Ankara
#1
Geçen hafta sonu duvara sürttüğümüz yeri kurtarabilir miyiz diye rötuş işlemi yapmaya karar verdim. Ardından @Sefa46 abiyi bunalttım biraz:terlisırıtan: sağolsun ilgilendi. Renk biraz problemli olduğu için 4–5 boyacıyla görüştüm. Hepsi “Renk tutmaz, bu şerbetli boya” dedi. Araç Renault Clio 5 – Mercan Turuncu.

Gözümü karartıp boyayı sipariş ettim. Boya 3 aşamalıymış: baz kat, sedef kat ve vernik.

Önce pasta ile çizikleri almaya çalıştım. Yumuşak pad ile çizikleri çıkaramadım, mecburen sert pad’e geçtim. Çamurluktaki ay saçının üstteki kordonunu açmamak için uğraşırken alt tarafın hafiften açıldığını fark ettim. Açıkçası bu biraz moralimi bozdu.

Sonrasında uygulamaya geçtim:



  • 2 kat zemin baz boya
  • 2 kat sedef
  • 2 kat vernik

Yüzey genel olarak eşitlendi. Üzerine tekrar makine ile pasta uygulamadım.


İşlem öncesi fotoğraflar

imgbb hizmet şartları

İşlem sonrası fotoğraflar:




Pasta amatörlüğüm :




Bu incelmenin çaresi yok sanırım daha fazla yürür gider mi diye biraz çekindim. Tecrübesi yada bilgisi olan var mı ?
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#2
Geçen hafta sonu duvara sürttüğümüz yeri kurtarabilir miyiz diye rötuş işlemi yapmaya karar verdim. Ardından @Sefa46 abiyi bunalttım biraz:terlisırıtan: sağolsun ilgilendi. Renk biraz problemli olduğu için 4–5 boyacıyla görüştüm. Hepsi “Renk tutmaz, bu şerbetli boya” dedi. Araç Renault Clio 5 – Mercan Turuncu.

Gözümü karartıp boyayı sipariş ettim. Boya 3 aşamalıymış: baz kat, sedef kat ve vernik.

Önce pasta ile çizikleri almaya çalıştım. Yumuşak pad ile çizikleri çıkaramadım, mecburen sert pad’e geçtim. Çamurluktaki ay saçının üstteki kordonunu açmamak için uğraşırken alt tarafın hafiften açıldığını fark ettim. Açıkçası bu biraz moralimi bozdu.

Sonrasında uygulamaya geçtim:



  • 2 kat zemin baz boya
  • 2 kat sedef
  • 2 kat vernik

Yüzey genel olarak eşitlendi. Üzerine tekrar makine ile pasta uygulamadım.


İşlem öncesi fotoğraflar

imgbb hizmet şartları

İşlem sonrası fotoğraflar:




Pasta amatörlüğüm :




Bu incelmenin çaresi yok sanırım daha fazla yürür gider mi diye biraz çekindim. Tecrübesi yada bilgisi olan var mı ?
Gecmis olsun kardesim elimden geldigince herkeze yardimci olmaya calisiyorum.
O acilan kisima ince bir rotus yap bir sorun olmaz.